Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har nettopp byttet til Release. I påska trengte jeg hjelp for å finne PUK-koden da jeg ikke hadde notert denne da jeg skiftet abonnementet. Selvom det var helligdager og kundesupport var stengt, fikk jeg allikevel svar på mail - tusen takk :-)
Hei, Hildegunn! Tusen takk for flott tilbakemelding! Flott å se at vi kunne overgå forventingene dine til oss! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
2 ganger forsøkte jeg å få SIM-kort sendt i posten, det kom aldri frem. De sendte fakturaer i den perioden og jeg har ringt for å få orden på dette. Nå har de sagt opp avtalen hos min andre leverandør og jeg går uten funksjonell telefon. Veldig useriøst!
Hei, Emilie! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Men vi har sendt sim kort med sporing, og ser at det er utlevert i postkassen 08.04.2022 kl 14:35. Dette ble ikke funnet i postkassen til tross for at sporingen viser det, deretter sendte vi sim til deg hvor vi ga deg beskjed om at du måtte gi beskjed innen 27.04.2022 dersom det ikke kom frem. Vi har ikke hørt noe fra deg, og dermed ble du overført til oss 28.04.2022 kl 11:00 som avtalt. Ta kontakt med oss på [email protected] så løser vi opp i dette sammen! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Hei denne koden kunne gjerne vært tilgjengelig på min side, det er den hos noen andre tilbydere.
Hei, Knut! Tusen takk for tilbakemelding! Pin og Puk er alltid tilgjengelig på minside.release.no. Om det skulle være problemer rundt dette, ta kontakt med oss på [email protected] så viser vi deg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Gjennomgående vel tilfreds. En god del data til lav pris.
Hei, Terje S! Tusen takk for super tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
God erfaring generelt, men oppfatter at 15 GB økte fra 250 kr til 300.. uten at jeg ble klar overr det da jeg valgte de. Sliter også noen ganger med telenor Dekningen, en da jeg var hos telia.
Hei, Lund! Tusen takk for tilbakemeldingen. Prisene våre har ikke økt, så her er det nok en ekstra kostnad som f.eks kjøp av innholdstjenester eller lignende. Ta gjerne kontakt med kundeservicen vår på [email protected] så ser vi på dette for deg. Når det gjelder dekningen så er det slik at enkelte steder kan ha bedre dekning med Telenor enn Telia og vise versa! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Enkel overgang til nytt selskap. God oversikt ved bruk av app. Har hatt super bra dekning fra Moss ned til Käringön i båt. Vel og merke, utaskjærs og langt ute i havet så er det vhf som gjelder.
Hei, Fjellmora! Så flott å se at du er fornøyd med overgangen til oss og dekningen:) Tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
God informasjon ved overgang. Nytting og fin oversikt i app.
Hei, Po! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!