Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet mobilabonnementet da dem jeg hadde skulle legges ned og søkte på nettet og fant dem her. Hadde bra omdømme 🙂
Hei, Morten! Tusen takk for flott tilbakemelding, og godt å se at vi hadde godt nok omdømme til at du valgte oss. Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Er det noe jeg lurer på, så er det bare en tlf til kundeservice og alt er ok..🙂
Hei, Ole K! Så flott å se at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Og takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release
Raskt levering og kundeservice. Veldig fornøyd med alt.
Hei, Jekaterina! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, vennlig hilsen alle oss i Release
Funker greit, bortsett fra vanskelig innlogging. De mener jeg ikke er kunde selv om jeg er registrert.
Hei, Leif! Takk for tilbakemeldingen, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så løser vi nok eventuelle innloggingsproblemer. Vennlig hilsen alle oss i Release
Ikke noe og utsette på. Leverer det dem lover, veldig raskt svar på kundeservice.
Hei, Simen! Tusen takk for flott tilbakemelding Ha en fin dag Vennlig hilsen alle oss i Release!
Bruker mye data og trenger tvilling-SIM, og valgte 30GB/mnd fra Release pga laveste pris da jeg byttet leverandør (sep 21). Tvilling-SIM måtte aktiveres før det kunne brukes, men Release kundeservice fikset dette kjapt og helt uten panfløytemusikk. Har bare vært kunde en måned, men er storfornøyd så langt.
Hei, Samuel A! Tusen takk for flott tilbakemelding, utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg bestilte 4 abonnement i midten av september, hvor overføringen skulle skje 30 september. 28 september hadde vi enda ikke fått sim-kort, og jeg tok kontakt med kundeservice. Der fikk jeg beskjed om at de ikke hadde sendt sim-kort, men at de skulle gjøre det, og ny overføring var da 7 oktober. 6 oktober var enda ikke sim-kort kommet, og jeg tok kontakt igjen med kundeservice. De mente det var "rotet" bort i posten denne gangen, men de skulle sende på nytt. Etter å ha ventet i 1,5 mnd, så orket jeg ikke mer og ba dem kansellere hele bestilling. Virker som det er mye rot hos Release, så da kan jeg bare forestille meg hvordan det ville vært å være kunde hos dette selskapet. Da betaler jeg heller litt mer og går til noen andre som har sakene sine i orden.
Hei, Ann C. J! Takk for tilbakemeldingen din! Dette var beklagelig å se og slik skal det naturligvis ikke være. Men siden jeg kjenner denne saken så kan jeg oppklare litt slik det ble gjort for deg ved kontakt igår den 06.10.2021. Vi sendte SIM-kort til folkeregistrert bostedsadresse den 08.09.2021, og har ei heller fått disse i retur per idag. Når du kontaktet oss den 28.09 så sendte jeg nye SIM-kort personlig til samme adresse som du bekreftet. Disse var i heller mottatt igår, og jeg beklager at disse ikke var kommet frem. Hva som har skjedd i postgangen skal vi selvfølgelig undersøke her, slik at dette ikke skal kunne gjenta seg. Når du kontaktet oss igår, så fikk du tilbud om at vi kunne sende SIM-kortene med sporing og ekspress-sending for å løse dette. Men jeg har forståelse for at du ikke ønsket dette. For å oppsummere det hele så er det veldig beklagelig at du ikke har mottatt SIM-kortene og at posten har klart å rote bort disse. Og skulle vi gjort noe annerledes så kunne vi sendt SIM-kortene med sporing når du ikke hadde mottatt SIM-kortene første gang. Vi håper uansett at du vil vurdere å bli kunde hos oss en annen gang. Og da skal jeg personlig sørge for at SIM-kortene kommer frem:) Vennlig hilsen alle oss i Release