Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt går tregere etter jeg byttet leverandør, har nyeste Iphone og aldri hatt dette problemet tidligere.
Hei, Kim! Slik skal det naturligvis ikke være! Ta kontakt med oss på [email protected] Så skal vi se om vi finner en løsning sammen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ble ringt opp av en utrolig dyktig og profesjonell salgskonsulent som representerte Release. Jeg har tidligere vært litt skeptisk til salg over telefon, men han jeg snakket med holdt alt han lovet og jeg er strålende fornøyd. Takk for hjelpen! :) Mvh Ørjan
Hei, Ørjan D! Flott å se at du er fornøyd med oss og selgerne våre! Tusen takk for super tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ville ha YS rabatten og øke datamengden, noe som løste seg på 5min.👍
Hei, Michael! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Tusen takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Synes dere er meget bra og sa at det var ett nr som jegburde blokkere.Tusen takk
Hei, Aasesofie J! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservice vår! Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg har nettopp byttet til Release. I påska trengte jeg hjelp for å finne PUK-koden da jeg ikke hadde notert denne da jeg skiftet abonnementet. Selvom det var helligdager og kundesupport var stengt, fikk jeg allikevel svar på mail - tusen takk :-)
Hei, Hildegunn! Tusen takk for flott tilbakemelding! Flott å se at vi kunne overgå forventingene dine til oss! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
2 ganger forsøkte jeg å få SIM-kort sendt i posten, det kom aldri frem. De sendte fakturaer i den perioden og jeg har ringt for å få orden på dette. Nå har de sagt opp avtalen hos min andre leverandør og jeg går uten funksjonell telefon. Veldig useriøst!
Hei, Emilie! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Men vi har sendt sim kort med sporing, og ser at det er utlevert i postkassen 08.04.2022 kl 14:35. Dette ble ikke funnet i postkassen til tross for at sporingen viser det, deretter sendte vi sim til deg hvor vi ga deg beskjed om at du måtte gi beskjed innen 27.04.2022 dersom det ikke kom frem. Vi har ikke hørt noe fra deg, og dermed ble du overført til oss 28.04.2022 kl 11:00 som avtalt. Ta kontakt med oss på [email protected] så løser vi opp i dette sammen! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Hei denne koden kunne gjerne vært tilgjengelig på min side, det er den hos noen andre tilbydere.
Hei, Knut! Tusen takk for tilbakemelding! Pin og Puk er alltid tilgjengelig på minside.release.no. Om det skulle være problemer rundt dette, ta kontakt med oss på [email protected] så viser vi deg! Vennlig hilsen alle oss i Release!