Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd etter at jeg byttet fra en annen operatør (Chili Mobil) med tilsvarende priser som Release, men med Telia-dekning. Det er helt klart at Telenor har bedre 4G-dekning der jeg bor. Jeg hadde ICE og Chili før jeg gikk til Release, og på den tiden fikk jeg mer data pr kr (jeg fikk 10 GB til 249 hos ICE som et spesialtilbud (noe som tilsvarer 125 kr for 5 GB)) men ICE hadde dårligere dekning enn jeg har nå, til tross for at de har eget nettverk og samtidig bruker Telias. Jeg hadde derimot problemer med å få tilsendt SIM-kort fra Release tidsnok til operatørbytte, så jeg var uten telefon noen dager. Men dette trekker jeg ikke fra i omtalen da jeg ikke vet om dette skyldes feil hos Release eller Posten. Jeg håper Release fortsetter med å konkurrere om å gi mest data per kr. Jeg har per i dag 5 GB til 219 kr. Kundeservice har vært gode. Anbefales!
Hei, Jørgen! Og tusen takk for en flott tilbakemelding! Konstruktive tilbakemeldinger som dette er virkelig med på å gjøre oss bedre for dere som kunder. Ønsker deg en fin høst med abonnement fra oss. Vennlig hilsen alle oss i Release
De sier at penger skal være på konto innen 20 dager.Stemmer ikke. De svarer heller ikke på Mail
Hei, Anna! Dette var veldig beklagelig å se og det kan se ut som om denne saken har tatt alt for lang tid og det beklager vi. Du skal ha fått et svar per epost, og pengene skal være på vei i løpet av kort tid. Vennlig hilsen oss i Release
Byttet til Release fra Chili Mobil for jeg hadde elendig dekning med Chili mobil. Fra dag en med Release har det vært som dag og natt. Super dekning overalt hvor jeg ferdes, og alt bare fungerer. Har også ett datasim i en liten mobil router. Fungerer også supert. Så er kjempefornøyd så langt. Vurderer også å se på nyere telefon snart. Da blir det også kjøpt eller leid gjennom Release.
Hei, Kurt P! Tusen takk for utrolig flott tilbakemelding! Det er slike opplevelser vi alltid satser på, og det er utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fantastisk sommer! Vennlig hilsen alle oss i Release
Telefonsamtaler fungerer ikke (vakler). Kombinasjon ny (brukt) telefon og nytt abb fungerer ikke innendørs. Lite hjelp å få fra forhandler.
Hei, Erling! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Dessverre er det nok ikke noe vi eller andre operatører kan gjøre med dårlig dekning inne i huset ditt. Moderne hus med fasader i glass, stål eller mur er noe av det som hindrer at radiosignalene trenger innendørs. Det samme gjelder eldre hus av kraftig treverk. Vi anbefaler å bruke WIFI tale for bedre opplevelse innendørs. Skulle det allikevel være slik at det er telefonen det er noe galt med, så må du gjerne kontakte oss på [email protected]. Merk emne med Bytt072121. Så skal vi se på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release
Bruker Release fordi de var billigst med Telenor dekning og 100 GB abonnement, men langt fra så billig som de med Telia dekning.
Hei, Svein! Så fint å se at du allikevel er fornøyd med oss. Vi forsøker alltid å være konkurransedyktige og vil se om det er noe vi kan gjøre med 100 GB abonnementet i fremtiden. Ønsker deg og dine en god sommer! Vennlig hilsen oss i Release
De legger på mye ekstragebyrer!!! 175kr i saksomkostninger pr e-faktura! IKKE billig!
Hei, Ida! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss! Det koster per idag ingenting å sette opp e-faktura. Og første faktura sendes alltid per epost til deg, i tillegg sender vi epost til alle nye kunder om at de snart mottar sin første faktura, slik at man er forberedt:) Dersom man ikke betaler fakturaen så vil man først få en betalingspåminnelse etter 14 dager, 14 dager etter det igjen vil man få et inkassovarsel med gebyr på kr 175,- fordi man ikke har betalt innen fristen. Slik at man har god tid på seg til å betale før dette gebyret trer i kraft. Med vennlig hilsen Alle oss i Release
Fungerer som det skal. Har hatt det siden 17 mai 👍🏻👍🏻
Hei, Torgeir! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release