Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telefonselger ga seg ut for å være tilknyttet telenor og lovte en gunstigere pris enn det jeg hadde fra før. Her er 4 gode grunner til å styre unna dette selskapet. 1. Jeg ble ikke opplyst om bindingstid når jeg sa ja til en telefonselger, dette ble opplyst om på en SMS kontrakt, som var lett å overse. Bindingstid på 24 mnd viste det seg å være 2. SIM-kortet har det vært mye trøbbel med, og har med jevne mellomrom sluttet å fungere. Jeg trodde det var mobiltelefonen, men problemet vedvarte etter jeg byttet mobiltelefon. 3. Fakturaene fra Saga har gradvis blitt større. Jeg ble opplyst om en månedspris på 399kr/mnd inkl mva, og det var dette jeg sa ja til. Så viste det seg at mva kom i tillegg allikevel, PLUSS at de tok gebyr for EHF faktura, noe de er ene og alene om å gjøre av alle jeg mottar EHF fra. 4. Det har dukket opp uspesifike ekstrabeløp på fakturaene gradvis etter hver måned. Det står bare ved siden av telefonnummeret mitt som et nytt punkt, uten noe mer spesifikasjon. Gjerne småbeløp slik at det er fort at man ikke gidder å ta tak i det. Ved klage til kundebehandler etter jeg mottok faktura pga tidlig oppsigelse, fikk jeg tilsendt en kopi av kontrakten, med link til Brukerklagenemda og ingen kommentar til punktene nevnt ovenfor. Styr unna!
Da dette ble beskrevet som et bedriftsabonnement sa jeg opp avtalen og gikk tilbake til Telenor da jeg avsluttet mitt enkeltmannsforetak. (Og som flere her har skrevet startet selger med å si at Saga Mobil er et underselskap til Telenor..) Dette gjorde jeg ca en måned før avtalen på 24 (!) måneder gikk ut. Resultatet ble at jeg nå har fått regning på 6000 kroner for våre 2 abonnement pga av avtalebrudd. Har ikke sett noen steder i avtalen at en må betale et slikt høyt beløp. Dette er helt uhørt!
Opplevde ok kundeservice, men det jeg oppfattet som konkurransedyktige betingelser ble etterhvert dyrere enn andre alternativer, med gebyr for bl.a. EHF-fakturering og MMS-bruk, og begrensning i datamengde. I tillegg kom en 2-års bindingsperiode (som jeg ikke var nok oppmerksom på) og som ved avslutning av kundeforholdet etter 1 år endte med et betalingskrav fra Saga mobil på kr. 3750,- for brutt binding... Så pass på hvilken avtale du går inn på om du tenker å gå for Saga mobil.
Meget god kundeservice å gode priser Anbefales på det sterkeste
Skal prøve det nå for det tipset sere meg om. Kanskje ha tilbud med tlf til abonnent ø
Saga har den beste kunde servicen. De snakker med folk, i motsetning til det rebusløpet en blir utsatt for når man ber om hjelp hos de andre. Egentlig ble jeg kunde hos Saga fordi de var billigst. Når jeg etterpå erfarte at de også var best både på dekning og service, kan jeg anbefale Saga til andre.
Veldig fornøyd med Saga Mobil. Veldig kjekt å kunne ringe til kundeservice og få god hjelp på Nord norsk. Greie priser. Anbefales.