Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da dette ble beskrevet som et bedriftsabonnement sa jeg opp avtalen og gikk tilbake til Telenor da jeg avsluttet mitt enkeltmannsforetak. (Og som flere her har skrevet startet selger med å si at Saga Mobil er et underselskap til Telenor..) Dette gjorde jeg ca en måned før avtalen på 24 (!) måneder gikk ut. Resultatet ble at jeg nå har fått regning på 6000 kroner for våre 2 abonnement pga av avtalebrudd. Har ikke sett noen steder i avtalen at en må betale et slikt høyt beløp. Dette er helt uhørt!
Opplevde ok kundeservice, men det jeg oppfattet som konkurransedyktige betingelser ble etterhvert dyrere enn andre alternativer, med gebyr for bl.a. EHF-fakturering og MMS-bruk, og begrensning i datamengde. I tillegg kom en 2-års bindingsperiode (som jeg ikke var nok oppmerksom på) og som ved avslutning av kundeforholdet etter 1 år endte med et betalingskrav fra Saga mobil på kr. 3750,- for brutt binding... Så pass på hvilken avtale du går inn på om du tenker å gå for Saga mobil.
Meget god kundeservice å gode priser Anbefales på det sterkeste
Skal prøve det nå for det tipset sere meg om. Kanskje ha tilbud med tlf til abonnent ø
Saga har den beste kunde servicen. De snakker med folk, i motsetning til det rebusløpet en blir utsatt for når man ber om hjelp hos de andre. Egentlig ble jeg kunde hos Saga fordi de var billigst. Når jeg etterpå erfarte at de også var best både på dekning og service, kan jeg anbefale Saga til andre.
Veldig fornøyd med Saga Mobil. Veldig kjekt å kunne ringe til kundeservice og få god hjelp på Nord norsk. Greie priser. Anbefales.
Meget rask tilbakemelding fra kundeservice. Spørsmål blir forstått og behandlet med god kunnskap.