Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning, trivelige folk på kundeservice, bra priser.
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse Thomas :) Så kjekt at du er fornøyd kunde. Beste hilsen oss på kundeservicen i Saga Mobil
Veldig fornøyd med Saga mobil, men synes 25% prisoppgang fra 01. Oktober var noe i overkant. Telenordekning meget bra. Ryddig regninger.
Tusen takk for hyggelig omtale. Når det gjelder prisøkningen, så har vi forståelse for hva du mener. Årsaken til at vi gjør dette er økte kostnader på innkjøp, samt endret bruksmønster blant våre kunder som har dette produktet. Alle øvrige abonnement har vi samme pris som før på. Håper at du ønsker å fortsette hos oss Tormod. Ha en fin sommer.
Skulle betal 119 kr pr måned men fikk ei regning på 300 kr og nå fikk eg beskjed om at prisen går opp til 149 pr måned, så eg er veldig skuffet når eg samling med komplett.no som eg fikk samme regning hele tiden.
Hei Hilmar, takk for anmeldelsen din. Leit å høre at du ikke er fornøyd, kan du ikke ta kontakt med oss så kan vi forklare fakturaen din for deg. Når det gjelder prisøkningen, så har vi forståelse for hva du mener. Årsaken til at vi gjør dette er økte kostnader på innkjøp, samt endret bruksmønster blant våre kunder som har dette produktet. Alle øvrige abonnement har vi samme pris som før på. Håper at du ønsker å fortsette hos oss Hilmar. Ha en fin sommer.
Kundeservicen er fantastisk, men jeg ble veldig skuffet over at jeg i midten av juni bestilte dette abonnementet til kr 119,- pr mnd, og en knapp måned etter blir det sendt ut varsel med stigning på kr 30.- fra 1 okt. Hva er årsaken? Savner også rollover deling av data, som vi hadde hos Ice. Saga mobils App kunne vært litt ryddigere.
Takk for anmeldelsen din Carina. Når det gjelder prisøkningen, så har vi forståelse for hva du mener. Årsaken til at vi gjør dette er økte kostnader på innkjøp, samt endret bruksmønster blant våre kunder som har dette produktet. Alle øvrige abonnement har vi samme pris som før på. Håper at du ønsker å fortsette hos oss Carina. Vi vil fortløpende vurdere rollover deling av data. Ha en fin sommer. Hilsen Saga Mobil Kundeservice
Kundeservice i særklasse. Veldig hyggelig og personlig.
Hjertelig takk for en så flott anmeldelse Kjell J, det setter vi utrolig stor pris på. Vi ønsker deg en god sommer :)
Altfor dyrt ift det jeg hadde tidligere Jeg hadde komplett men de legger dessverre ned Tungvindt er saga også Måtte lage profil ett annet sted og må logge meg inn der for å se spesifikasjon av regningen Jeg kommer å lete etter ett annet alternativt mobil abonnement
Hei Elisabeth. Vi beklager at du oppfatter oss slik, ta gjerne kontakt med [email protected]. På Min Side kan du se fakturaene dine, men ikke spesifisert - det er riktig. Vi høres på tlf 03678 om det er noe vi kan hjelpe deg med.
Fungerer prikkfritt, Telenor dekning, bra priser. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger, rask respons og svært hjelpsomme og hyggelige folk. Tommel opp.