Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mitt ønske om oppsigelse/kansellering 6 dager før oppstart av abonnement, som følge av endring i jobbsituasjon, ble imøtekommet. Selger hadde full forståelse og tok min henvendelse seriøst samt videre opp i systemet. Resultatet ble at ny person kontaktet meg. Her var det også forståelse og jeg slapp betaling av bruddgebyr. Betalte kun for 1 mnd siden jeg måtte bruke abonnementet noen dager. God kundebehandling spesielt når jeg tok direkte kontakt med selger. Anbefaler selskapet å informere om kanselleringsvilkår ved bedriftsabonnement ved binding på 24 mnd.
Opplevde meget god kundeservice hos Saga mobil
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Magne, det setter vi stor pris på. Hilsen Kundeservice
I møte med Saga har jeg blitt møtt med stor menneskelig forståelse og god kundebehandling
Vi ble oppringt av selger fra Saga mobil 13 des. Han ville ikke snakke med meg men min kone som er registrert med enkeltmannsforetak. Vi satt begge igjen med inntrykk av å ha snakket med en telenoransatt som kunne tilby andre abonnement. Saga mobil ble ikke nevnt. Ser at det er en tilsvarende hendelse samme dato vi ble oppringt. Jeg har henvendt meg til kundeservice 2 ganger, blitt oppringt av en fra Saga som skulle undersøke for å ringe meg tilbake. Hørte aldri noe fra han. Saga mobil selgeren ga kona mi et telefonnr. vi kunne kontakte haqn på, da vi prøvde dette kom vi ingen vei. Saga mobil viser ingen vilje til å rydde opp i eget rot. Vi føler oss rundlurt av noen som fremstår som dønn useriøse.
Hei Rune. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Vi har bedt selger om å ringe deg i dag så vi an rette opp i eventuelle misforståelser. Hilsen Kundeservice
13 des fikk jeg telefon fra Saga Mobil som jeg oppfatter er fra Telenor, som har vært min mobilleverandør i mange år. De tilbyr å være hjelpsomme med å sette ned prisen på mitt mobilabbonement, som jeg selvfølgelig synes er greit. Jeg spør samtidig hvorfor de må innhente tillatelse til dette.....noe de færreste vil takke nei til. Jeg oppfatter noe prat om konkurransetilsynet, og resten får jeg ikke med meg, der jeg står midt i en arbeidssituasjon fullt konsentrert om helt noe annet enn mobilabbonement,-...... og før jeg vet ordet av det har jeg sagt ja til abonnement fra ny moblileverandør....det var straffa for ikke å legge på med en gang. I dag mottok jeg nytt simkort og det viser seg at jeg har fått et abb. som er mye billigere og dårligere enn det jeg hadde fra Telenor. Jeg har vært i kontakt med aktuell bedriftsrågiver i Saga, og fått lovnad om at saken legges på is til over nyttår. Jeg har bedt om at hele "ordren" kanselleres og Dette er IKKE noe allright.
Hei John. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Veldig fornøyd med saga mobil etter å ha prøvd det ett par mnd,sparer penger med litt ekstra gb.
Byttet til Saga Mobil for ca en måned siden. Dekningen er så god som forventet, full telenordekning. Prisene er også mye bedre enn Telenor. Ringer man KS får man fort hjelp av en hyggelig dame, veldig fornøyd :D