SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd, men får kun faktura på appen, håper det går greit å få det på vips
Hei, Tusen takk for positiv omtale! Det er godt å høre at du er meget fornøyd. Per nå har vi ikke faktura på vipps da vi for det meste har bedriftskunder, men dette er noe vi muligens kan få på sikt. Fakturaen skal ikke bare vises i appen, men også sendes per e-post eller EHF osv. Så her høres det ut som det er noe vi må kikke på. Kanskje vi har registrert feil e-postadresse? Kan du ta kontakt med oss på [email protected] med ditt kundenr, orgnr eller telefonnummer samt informasjon om at du ikke finner faktura, så skal vi undersøke dette! Mvh Birgitte SMB Mobil
Ett rimelig og godt alternativ, med god dekning og kundeservice.
Hei Lars, Tusen takk for den positive omtalen! Jeg er glad for å høre at du opplever god dekning og kundeservice. Dette er viktig for oss. Vi skal gjøre det vi kan for å beholde deg som fornøyd kunde! Mvh Birgitte SMB Mobil
Like bra dekning som Telenor, billigare pris også, mindre telefonoperatør så dei e mer hjelpsom.
Hei Valerio, Tusen takk for den positive omtalen! Jeg er glad for å høre at du opplever god dekning og bra pris. Vår målsetning er å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement med full Telenordekning. Vi er også veldig opptatt av at alle kunder skal oppleve god og personlig kundeservice. Så dette viser at vi er på rett spor! Mvh Birgitte SMB Mobil
Problem fritt og enkelt , også veldig behjelpelig kundeservice
Hei Kjetil, Tusen takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du opplever det som problemfritt og enkelt, samt at våre kundekonsulenter er behjelpelige. Dette er veldig viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Fornøyd med både dekning og kundeservice. Ikke hatt noe problemer med mitt abonnement. Godt fornøyd!
Hei Morten, Takk for din positive omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice. Dette er viktig for oss! Mvh Birgitte SMB Mobil
Svindlet! Telefonselger var aggressivt pågående, utålmodig og tvang salget fram. Han framstilte det som at det var uproblematisk å angre seg, og holdt tilbake informasjon om gebyrer. Jeg har ennå ikke rukket å begynne som selvstendig næringsdrivende og må allerede betale 4500,- (pluss moms sikkert) i bruddgebyr på et abonnement som ikke engang aktiveres før i oktober. I følge forbrukertilsynet og markedsføringsloven må selgeren informere munlig om blant annet bruddgebyr og samlet pris: (Den næringsdrivende skal gi opplysninger om den samlede prisen for varen eller tjenesten medregnet avgifter. Prisen skal oppgis som en samlet pris, dvs. at prisopplysningen må fremstå som en sum inkludert alle relevante avgifter og tilleggskostnader. Dersom den næringsdrivende ikke opplyser om tilleggskostnader til varen eller tjenesten, slipper forbrukeren å betale disse kostnader). Dette var på ingen måte gjort. Jeg spurte til og med om jeg kunne angre uten ekstra kostnader og selgeren sa ja, og nevnte som sagt ingenting om dette bruddgebyret! Etter at jeg sendte mail om å angre fikk jeg en telefon fra en enda mer aggressiv selger som nektet blankt at det er lovfestet å melde klart og tydelig fra om slike gebyrer. Han ga meg til og med et ultimatum om å enten betale gebyret eller fortsette som kunde i SMB. Det virker som at det å gå etter enkeltmannsforetak og kreve inn bruddgebyr er en del av SMBs forretningsmodell.
Hei Ed, Takk for din tilbakemelding! Det skal i verifiseringen, samt i sms som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres om det er avtaletid samt informeres om priser på abonnementet. Dersom du har fått feil informasjon fra selgeren her ønsker vi veldig gjerne å ta en gjennomgang. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med informasjon om saken din? Mvh Birgitte SMB Mobil
Etter bytte av tlf. abonnement til SMB har prisen gått ned. Eg er godt tilfreds med funksjon, det har vore feilfritt.
Hei Roho, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er godt tilfreds samt at det har vært feilfritt. Skulle det være noe er det selvsagt bare å ta kontakt med oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd. Det er lave priser og god service
Hei Silje, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du opplever våre priser som lave og at du får god service. Mvh Birgitte SMB Mobil
Alt fungerer alltid. Enkelt og bra abonnement jeg kan anbefale!
Hei Sturla, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at det er enkelt og bra abonnement. Vi setter veldig stor pris på din anbefaling! Mvh Birgitte SMB Mobil
Fungerer knirkefritt til en fornuftig pris. Kan anbefales.knirkefritt
Hei Ihle, Takk for din positive omtale! Veldig godt å høre at det fungerer knirkefritt! Setter stor pris på din anbefaling. Mvh Birgitte SMB Mobil
ok abonnement..men sliter med å få faktura.ønsker å få melding istaden for inkassokrav.
Hei Jakob, Takk for din positive omtale! Det er kjedelig å høre at du sliter med å få faktura. Jeg ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med kundeservice på 21 93 61 61 eller på e-post [email protected] med denne informasjonen, så skal vi løse dette for deg. Mvh Birgitte SMB Mobil
God servise og fine priser👍 holder det de lover. Henrik H H
Hei Henrik, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du er fornøyd med både service og priser. Det er viktig at vi skal holde det vi lover. Mvh Birgitte SMB Mobil
Har som mange andre her på denne siden dessverre blitt lurt av SMB. Ble oppringt av en forsåvidt hyggelig, men fryktelig innpåsliten selger. Vi hadde Ice abonnement fra før, merkelig nok viste han det. Han sa at vi kan bytte til ICE bedrift, med mindre kostnad. Vi stolte på det han sa, og bekreftet sms’en vi fikk tilsendt. Dette viste seg å være en SUPERTABBE!!! Fant ut at prisene han hadde oppgitt var uten moms. Avtalen som han sa ikke hadde bindingstid viste seg å ha bindingstid på 3 år! Og skal man ut av avtalen har SMB ett gebyr på 4500,- PLUSS MOMS pr person i avtalen, noe ingen hadde informert oss om. Så prisen ble faktisk dyrere. Vi ønsket å benytte oss av angreretten, men bedrifter har visst ingen angrerett. Vi anbefaler folk å holde seg langt unna disse sleipe kjeltringene!!
Hei Ralph, Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi tilbyr bedriftsabonnement oppgis priser eks mva, dette skal være informert om i verifisering samt sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Dersom selger har lovet at du ikke skal ha bindingstid må vi selvsagt se på dette. Kan du sende en e-post til [email protected] med informasjon om saken, så får vi tatt en ny gjennomgang? Mvh Birgitte SMB Mobil
Flott og enkelt abonnement. Lett å få tak i når det skjer ting
Hei Monica, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever det som enkelt og at du får raskt tak i kundeservice når det er noe! Mvh Birgitte SMB Mobil
Har ingen problemer med dette abonnementet. Alt vel.
Hei Kari, Takk for din positive tilbakemelding! Godt å høre at det ikke er noen problemer. Skulle det dukke opp noe er vår dyktige kundeservice klar til å hjelpe deg! Mvh Birgitte SMB Mobil
Bare positive erfaringer så langt. Jeg får raskt svar ved henvendelser. Prisene er fornuftige og lave👍😊
Hei Einar, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! 😊Godt å høre at du bare har positive erfaringer. Det skal vi jobbe for at vedvarer! Mvh Birgitte SMB Mobil