SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Pågående telefonselger som gav inntrykk av at SMB var et underbruk av Telenor, Fikk også forståelse av at det var ubegrenset data i abonnementet som ble tilbudt, det viser seg nå at det bare er 10Gb. Jeg vil ut av dette abb snarest...
Hei Terje. Takk for din tilbakemelding. Vi ser meget alvorlig på slike henvendelser da man skal føle seg trygg på hvem som ringer og hvordan pakke som inngås. Send oss en henvendelse på [email protected] så hjelper vi deg! Mvh Ida, SMB Mobil
SMB. Har holdt sin lovnad om pris og service.Og fortsetter avslagene blir det bare bedre og bedre.
Hei Else. Ja, vi vil alltid jobbe mot å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement med full Telenordekning, uten begrensning på datahastighet 😎 Mvh Ida, SMB Mobil
Fikk den Raskeste telenor-linja (1000/1000) til en lavere pris og prisgaranti!. jeg fikk altså en raskere telenor-linje en jeg fikk som kunde direkte i Telenor. så jeg fikk et bedre Telenor abonnement egentlig! 1. Hyggelig selger 2. En kundeservice jeg slipper å vente 20 min for å få svar. 3. Gode priser, og best dekning
Hei S. C! Takk for en så hyggelig omtale 😊 Det setter vi veldig stor pris på! Mvh Ida, SMB Mobil
Fin service og god oppfølging! Fornøyd med prisene.
Hei Karianne. Takk for en fin omtale 😊 Vi jobber daglig for å gi våre kunder både den beste servicen og abonnement! Mvh Ida, SMB Mobil
Er fornøyd. Ingen problemer med dekning. God servise når jeg tar kontakt.
Hei Yngvar. Så hyggelig å høre du er så fornøyd med oss 😀 Takk for tilliten! Mvh Ida, SMB Mobil
Billig abonnement og super hyggelig support. Anbefales!
Hei Hanne. Tusen takk for en fin tilbakemelding 😊 Vi jobber alltid for å gi det lille ekstra på kundeservicen! Mvh Ida, SMB Mobil
Jeg deler dessverre erfaring med mange andre når det gjelder SMB Mobil. Jeg møtte en selger med pågående og aggressiv stil som ga uttrykk for at det var et Telenor selskap. Hvilket jeg trodde på. Jeg har alltid hatt ett mobil abonnement med to tlf nummer, til min datter og meg selv. Nå har jeg plutselig fått TO abonnement og må betale bruddfrist for begge! Jeg sa fra under ett døgn etter tlf samtalen med selger at jeg som privatperson benytter meg av angrefristen Jeg la ned enkeltmannsforetaket for ca to år siden og er å betrakte som privatperson. Tlf blir kun benyttet privat, så SMB Mobil er ikke et aktuelt selskap for meg. Etter diverse mailer frem og tilbake, holder SMB mobil på sitt. Jeg fikk forleden purring på ubetalt faktura på overraskende hele 9100 kr, men har ikke mottatt faktura! Så kom det inkassovarsel, først på vipps, så på mail. Hva slags selskap er dette som ikke forsøker å rydde opp, og luke ut useriøse selgere? Fra mitt ståsted er dette å betrakte som svindel. Selger har kommet med villedende opplysninger og ikke overholdt opplysningsplikten sin. Jeg oppfordrer andre i samme situasjon som meg å kontakte "Har du blitt ufrivillig kunde hos Unifon?/ Forbrukertilsynet. Det er fortsatt ikke for sent for SMB Mobil å rydde opp i forhold til meg. Kommer dere til å gjøre det? Anne G
Hei Anne. Takk for din tilbakemelding. I muntlig verifiseringen med selger og SMS du bekreftet før inngåelse av avtale, blir det spesifisert eksempelvis om man har avtaletid, at det er bedriftsabonnement som bestilles og hvilken bedrifts org.nummer det bestilles på. Vi ønsker ikke at noen skal føle seg lurt eller villedet og det er strenge krav til selgerne. Send oss en melding på [email protected] så kan vi hjelpe deg med en kopi av hovedfaktura samt se over saken din. Mvh Ida, SMB Mobil