SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super hyggelig lurer deg trill rundt selger . Ble bedt om å trykke ja under samtale på mottatt melding. Opplyste ikke om bindingstid
Hei Rune, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager at du har hatt en negativ erfaring i forbindelse med salgssamtalen, spesielt når det gjelder informasjon om bindingstid. Vi ønsker å presisere at det er vårt ansvar å sikre at all nødvendig informasjon blir gitt klart og tydelig under våre salgssamtaler. Det du beskriver, er ikke i tråd med våre standarder for kundekommunikasjon, og vi tar dette på største alvor. For å forstå situasjonen bedre og se hvordan vi kan løse dette, ber vi deg vennligst om å kontakte oss på [email protected], hvis det ikke allerede er gjort, med detaljer om din opplevelse med oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig godt fornøyd, har virket helt perfekt fra første stund aldri noe tull
Hei Alf, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at alt har fungert perfekt for deg fra første stund, og at du er veldig fornøyd med vår tjeneste. Vi setter stor pris på å høre at våre kunder har en problemfri opplevelse, og det motiverer oss til å fortsette vårt arbeid med å tilby pålitelige og effektive tjenester. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Bra dekning. God service og bra tilbud og rabatter.
Hei Trung, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen, servicen og tilbudene våre, inkludert rabattene. Det er flott å vite at vi møter dine forventninger. Vi ser frem til å fortsette å tilby deg god service og verdifulle tilbud! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg lot meg lure, og dro til og med med meg to familiemedlemmer, uten deres samtykke! Så tre abonnementer ble sagt opp umiddelbart, og jeg håper ingen andre med AS eller enkeltmannsforetak lar seg lure av SMB mobil! For dette kan bli dyrt!
Hei Thor, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi beklager å høre at du føler deg lurt etter å ha byttet til våre abonnementer, spesielt i forbindelse med familiemedlemmene dine. Det er viktig for oss å presisere at det aldri er vår intensjon å villede noen, og vi tar ansvar for å sikre at all informasjon som gis er tydelig og korrekt. Vi beklager hvis dette ikke var tilfellet i din situasjon. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere eller om det er spesifikke aspekter ved din opplevelse som du føler trenger oppmerksomhet, vennligst kontakt oss på [email protected]. Vi er her for å hjelpe og ønsker å gjøre det vi kan for å rette opp i din situasjon. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Har samme erfaring som mange andre her med en ivrig selger som lurer deg inn i et abonnement uten angrerett og eks. mva. Ja, alt er opplyst riktig, MEN i den stressede situasjonen med en altfor ivrig selger på tråden (regner med de blir lært opp til akkurat dette) så er det jammen ikke lett å skulle lese godt gjennom tilbudet… Ser SMB svarer mange andre her med at de tar slike tilbakemeldinger seriøst, men jeg tviler veldig sterkt på at noe som helst gjøres internt for å rydde opp i metoden å skaffe kunder på. Ikke er abonnementet bedre heller, viser deg seg. Men nå sitter jeg altså fint i det med 36. mnd binding. Gleder meg til de 36 mnd. er over. Da skal jeg bestille abonnement hos noen andre. Håper få lar seg lure og at SMB enten faktisk kommer med bedre tilbud/rydder opp internt eller at de kjøres rett i grøfta. Fin julegave dere kom med der i dyrtida.
Hei Halvor, Takk for at du delte din erfaring, selv om den ikke var positiv. Vi beklager at du følte deg presset i salgssamtalen og at abonnementet ikke har møtt dine forventninger. Det er viktig for oss å understreke at våre selgere skal gi tydelig og korrekt informasjon uten å skape unødvendig press. Vi tar din tilbakemelding og lignende tilbakemeldinger fra andre kunder alvorlig, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kommunikasjon og salgsprosesser. Selv om det kanskje ikke endrer din nåværende situasjon, setter vi pris på din ærlighet. Den hjelper oss å identifisere områder der vi trenger forbedringer. Vi ønsker å gjøre resten av din tid hos oss så positiv som mulig. Hvis det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse, ikke nøl med å kontakte oss på [email protected]. Vi håper at vi med tiden kan endre din oppfatning av vår tjeneste. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Abonnementer fungerer fint. God pris og god service.
Hei Reidar, Takk for din positive tilbakemelding! Det er kjempebra å høre at abonnementet fungerer fint for deg, og at du er fornøyd med både prisen og servicen vår. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at våre kunder får den beste opplevelsen, så det er veldig motiverende å få en slik anerkjennelse fra deg. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Enkelt og greit - lett å bruke - nok data! Går for et nytt år.
Hei Egil, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du finner vårt abonnement enkelt og greit å bruke, og at datamengden passer dine behov. Vi er glade for at du har valgt å fortsette med oss for et nytt år, og vi ser frem til å fortsette å levere tjenesten du er fornøyd med. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil