SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra dekning. God service og bra tilbud og rabatter.
Hei Trung, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen, servicen og tilbudene våre, inkludert rabattene. Det er flott å vite at vi møter dine forventninger. Vi ser frem til å fortsette å tilby deg god service og verdifulle tilbud! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg lot meg lure, og dro til og med med meg to familiemedlemmer, uten deres samtykke! Så tre abonnementer ble sagt opp umiddelbart, og jeg håper ingen andre med AS eller enkeltmannsforetak lar seg lure av SMB mobil! For dette kan bli dyrt!
Hei Thor, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi beklager å høre at du føler deg lurt etter å ha byttet til våre abonnementer, spesielt i forbindelse med familiemedlemmene dine. Det er viktig for oss å presisere at det aldri er vår intensjon å villede noen, og vi tar ansvar for å sikre at all informasjon som gis er tydelig og korrekt. Vi beklager hvis dette ikke var tilfellet i din situasjon. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere eller om det er spesifikke aspekter ved din opplevelse som du føler trenger oppmerksomhet, vennligst kontakt oss på [email protected]. Vi er her for å hjelpe og ønsker å gjøre det vi kan for å rette opp i din situasjon. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Har samme erfaring som mange andre her med en ivrig selger som lurer deg inn i et abonnement uten angrerett og eks. mva. Ja, alt er opplyst riktig, MEN i den stressede situasjonen med en altfor ivrig selger på tråden (regner med de blir lært opp til akkurat dette) så er det jammen ikke lett å skulle lese godt gjennom tilbudet… Ser SMB svarer mange andre her med at de tar slike tilbakemeldinger seriøst, men jeg tviler veldig sterkt på at noe som helst gjøres internt for å rydde opp i metoden å skaffe kunder på. Ikke er abonnementet bedre heller, viser deg seg. Men nå sitter jeg altså fint i det med 36. mnd binding. Gleder meg til de 36 mnd. er over. Da skal jeg bestille abonnement hos noen andre. Håper få lar seg lure og at SMB enten faktisk kommer med bedre tilbud/rydder opp internt eller at de kjøres rett i grøfta. Fin julegave dere kom med der i dyrtida.
Hei Halvor, Takk for at du delte din erfaring, selv om den ikke var positiv. Vi beklager at du følte deg presset i salgssamtalen og at abonnementet ikke har møtt dine forventninger. Det er viktig for oss å understreke at våre selgere skal gi tydelig og korrekt informasjon uten å skape unødvendig press. Vi tar din tilbakemelding og lignende tilbakemeldinger fra andre kunder alvorlig, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kommunikasjon og salgsprosesser. Selv om det kanskje ikke endrer din nåværende situasjon, setter vi pris på din ærlighet. Den hjelper oss å identifisere områder der vi trenger forbedringer. Vi ønsker å gjøre resten av din tid hos oss så positiv som mulig. Hvis det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse, ikke nøl med å kontakte oss på [email protected]. Vi håper at vi med tiden kan endre din oppfatning av vår tjeneste. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Abonnementer fungerer fint. God pris og god service.
Hei Reidar, Takk for din positive tilbakemelding! Det er kjempebra å høre at abonnementet fungerer fint for deg, og at du er fornøyd med både prisen og servicen vår. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at våre kunder får den beste opplevelsen, så det er veldig motiverende å få en slik anerkjennelse fra deg. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Enkelt og greit - lett å bruke - nok data! Går for et nytt år.
Hei Egil, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du finner vårt abonnement enkelt og greit å bruke, og at datamengden passer dine behov. Vi er glade for at du har valgt å fortsette med oss for et nytt år, og vi ser frem til å fortsette å levere tjenesten du er fornøyd med. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Topp løsning for meg som har et mindre Firma med 2 brukere!!
Hei Øystein, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er kjempebra å høre at vår løsning passer så godt for ditt firma og de to brukerne. Vi setter stor pris på å kunne tilby tjenester som møter behovene til små bedrifter, og det er motiverende å vite at vi har truffet blink for deg. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hyggelig å bli kontaktet for å bli informert om billigere abonnement uten at det er for å beholde kunder. Fint alternativ for de som ikke har bruk for mye data.
Hei Ingunn, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du satte pris på vår proaktive kontakt for å tilby et mer kostnadseffektivt abonnement. Vårt mål er å tilby løsninger som passer for alle behov, inkludert for de som ikke trenger mye data. Din tilbakemelding er viktig for oss, og det er oppmuntrende å vite at vi tilbyr alternativer som passer for deg. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil