SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter å ha lest flere dårlige omtaler – ble jeg likevel overbevist av deres selger at dette skyldtes deres tidligere selgerselskap, som de nå jobbet med å rett opp i. DE HAR IKKE BLITT BEDRE – unngå de for alt det er verdt! På hytta der jeg ikke har hatt dekning i det hele tatt, der andre med telenor-abonnement har hatt 4G. Da jeg har delvis hjemmekontor der – ble jeg nødt til å bytte abonnement kjapt. Jeg ble lovt ingen oppsigelsetid, som selgeren hendig nok ikke spesifiserte i avtalemail og de krever nå betaling i tre ekstra måneder. Hold dere unna!
Hei Vetle, Takk for din henvendelse. Vedrørende dekning, så benytter vi oss av Telenor sitt nett og dersom du opplever problemer med dekningen ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet. Vi har en standard oppsigelsestid på 3 måneder, som er forskjellig fra avtaletid (ofte kalt bindingstid). Dersom du er lovet at du ikke skal ha noe oppsigelsestid ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] slik at vi får tatt en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble solgt bedrifts abonnement med 36mnd binding uten min viten. De sa det ikke var binding, spurte flere ganger. Når det skulle skiftes abonnement kom d faktura på 5800 kr pr abonnement... Nekter på at de ikke har sagt noe om at det ikke var bindingstid, og har nå brukt 6 mnd på å klare å si opp alle abonnementer. Bare løgn og lureri. Styr unna
Hei BK, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er viktig for oss at våre kunder har all nødvendig informasjon før de inngår en avtale. Som en del av vår standard prosedyre sender vi en SMS til alle våre kunder før avtaleinngåelsen. Denne SMS-en inneholder informasjon om avtaletid, priser ekskl. mva, samt en link til våre komplette vilkår. I tillegg opplyser vi også om disse detaljene i verifiseringen med selger mot slutten av samtalen. Vi beklager hvis dette ikke har blitt kommunisert tydelig nok til deg, og vi vil gjerne se nærmere på saken din. Vennligst send en e-post til [email protected] med mer detaljert informasjon, slik at vi kan hjelpe til med en løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg byttet abo for noe jeg vistse ville bli en kort periode, siden jeg skulle bytte jobb. Jeg be tydelig om at jeg ikke var interessert om det var noe bindingstid. Dette sa selgeren var greit, men "glemte" å informere om 3 mnd oppsigelsestid. I praksis er jo dette akkurat det samme, så jeg mener de lurer forbrukerne, og henviser til "det står i avtaleteksten"
Hei Rasmus, Takk for tilbakemeldingen din. Avtaletid/bindingstid og oppsigelsestid er ikke det samme. Oppsigelsestiden på 3 måneder er en standard praksis i bransjen, men det er viktig for oss at kundene våre er godt informert om alle vilkår før de inngår en avtale. I forkant av avtaleinngåelse sendes det en SMS med link til våre vilkår. Men jeg forstår at oppsigelsestiden var en overraskelse for deg, spesielt siden du uttrykte ønske om et kortvarig abonnement. Hvis du har ytterligere spørsmål eller trenger mer informasjon, vennligst send meg en e-post på [email protected]. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
En feil ble ryddet opp raskt og effektivt. Feilen kunne vært unngått, men oppklaringen var profesjonell.
Hei Halvor, Takk for din positive tilbakemelding! Det er uheldig at en feil oppstod, men jeg er veldig fornøyd med å høre at vi klarte å rydde opp i den på en rask og profesjonell måte. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester for å sørge for at kundene våre har en så god opplevelse som mulig. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Inngått abbonement av selger. Blitt brukt uriktige opplysninger før opptak av tlf samtale. Ble også stoppet opptak underveis da selger mente opptak ville bli for langt. Under opptak hadde selger kommet med riktige opplysninger som jeg bekreftet. Dette stemte ikke med det vi hadde snakket om på forhånd. Fikk tlf fra en veldig hyggelig kundebehandler. Opptak var riktig, men han forstod også meg og han annulerte ordre👍🙂 takk.
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for forvirringen som oppsto under telefonsamtalen med selgeren. Jeg er glad for å høre at vår kundebehandler forstod situasjonen og tok riktige tiltak for å ordne opp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Svindel fra a til å.nytte lite me dekkning når hastgheta er lik 0.ingen av datakorta jeg skulle få kom.umulig å nå frem på kunderervice.svare ikke på e.post.han så solgte produkte ble utilgjengelig så snart avtaln va signert.etter å ha forsøkt i 2mnd å få datakorta som ble avtalt bytta jeg til telenor..ble et bruddgebyr på 4500 fra smb.gikk over til telenor å fikk sim å datakort som avtalt i posten etter 3 dager.hold dere langt unna smb.ren svindel.
Hei Vidar, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager ulempene du har opplevd. Vi benytter full Telenor-dekning, så hvis du har problemer med dekningen, bør vi definitivt undersøke det. Videre ønsker jeg å se nærmere på saken angående datakortene og kommunikasjonen med våre representanter. Kunne du vært så snill å sende meg en e-post på [email protected] med detaljene, slik at jeg kan assistere deg videre og sørge for at saken blir grundig undersøkt? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt av selger som presenterte seg fra mitt mobilabonnement (Telenor). Selger informerte om at hun kunne gi meg et bedre tilbud og jeg ble selvsagt med videre... Hun kunne tilby meg dette som bedriftskunde. Jeg sa jeg er ingen bedrift, men det var ikke noe problem. Hun kunne ordne det samme privat også. Prisen var lav, men ble ikke informert om at prisen var eksl moms. Jeg oppga at jeg skulle ha 2 datasim til bredbåndsruter, det var ikke noe problem. Ble lagt til 39,- i måneden for dette. Langt, langt ute i dokumentet som ble tilsendt står det at ikke det er mulig bruksområde. I tillegg koster det 75,- per stk+ dårlige vilkår. Enden på visa er at dette er mye dyrere enn avtalen med bedre vilkår jeg hadde hos Telenor. Jeg fikk bekreftet gang på gang at bindingstid ville ikke påføre meg ekstra kostnader om jeg ikke ble fornøyd og ville bytte tilbake. Dette spurte jeg flere ganger om og selgeren bekreftet at hun skulle dekke det. Etter at jeg var blitt lurt inn i avtalen slutter de å svare på tlf. Har sendt mail til dem uten svar. Avventer noe før jeg må ta til neste skritt for å få bukt med denne svindelen.
Hei Kris, Jeg beklager å høre om din opplevelse med oss. Alle selgere er pålagt å gi riktig informasjon om våre bedriftsabonnementer, inkludert prisene eksklusiv mva og bindingstid. Dette skal presiseres i samtale med selger og står i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse. Jeg vil gjerne undersøke denne saken nærmere for deg. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med detaljene hvis saken enda ikke er løst. Takk for at du har delt din erfaring. Din tilbakemelding er viktig for oss og hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil