SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er ren svindel. De går etter enkeltpersonsforetak og har en bindingstid på 3 år. Bryter man bindingstiden vil det bli fakturert et gebyr på 4500kr per abonnement (hvert fall i skrivende stund) - står under punkt "4.4 Bruddgebyr og dekning av kostnader". De har billige abonnementer, men etter et dykk i priser og vilkår, ser det ut som det vil bli masse ekstrakostnader for alt mulig rart hvis man ikke har stålkontroll på mobilbruken. STYR UNNA!
Hei Bjørn, Takk for at du deler din oppfatning, og jeg beklager at du føler deg misfornøyd med våre tjenester. Jeg ønsker å presisere at våre abonnementer med bindingstid er designet for å tilby lavere priser i bytte mot en lengre forpliktelse, noe som er vanlig praksis i bransjen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du ønsker å diskutere din sak. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Etter en telefonsamtale fikk jeg, ny kunde, justert abonnementet tilsvarende mitt behov. Positive reaksjon fra Kundeservice, bra.
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med tilpasningen av abonnementet ditt og opplevelsen med vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive erfaring. Ikke nøl med å kontakte oss igjen om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Nekter å gå tilbake på kontrakt selv om jeg ikke fikk korrekt info, men svært mangelfull.
Hei Liv, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du føler du ikke mottok tilstrekkelig informasjon da du inngikk din kontrakt. Dersom din sak ikke er løst kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om din opplevelse? Slik kan vi undersøke saken nærmere og finne en passende løsning sammen. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Styr unna! Oppfyller ikke sin avtale. Avtalen som skulle inneholde ringe til utlandet, har ikke det!
Hei Sebastian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager for forvirringen rundt avtalen din og eventuelle misforståelser om ringeplanen som inkluderer samtaler til utlandet. For å klargjøre, tilbyr SMB Mobil egne talepakker spesifikt for utringing til utlandet. I tillegg har vi 'Roam Like Home' som gjelder når du er på reise utenfor Norge, men innenfor EU/EØS, hvor du kan bruke din vanlige mobilpakke. Jeg vil gjerne hjelpe deg med å finne den rette løsningen som passer dine behov for samtaler til utlandet. Kan du kontakte meg på [email protected] med detaljer om din situasjon? Mvh, Birgitte SMB Mobil
Sikter seg bevisst inn på personer med ENK, for å kunne sno seg unna lovverk som bla. Angrerett. Bruker villende salgsteknikker, overilt aggressive selgere, informerer dårlig om at du ikke har angrerett, informasjon om bruddgebyr og bindingstid er begravet i retningslinjene og ikke godt fremhevet. Holder bevisst tilbake info om at priser er uten mva. helt til tampen av innsalget for å villede kundene. Bedritent selskap som leverer et middelmådig produkt i fåreklær og åpenbart har som strategi å tjene penger på bruddgebyr. Telefonselgere herfra bør møtes med hånlatter og kjeft.
Hei Peter, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en negativ opplevelse med en av våre selgere. Vi vil gjerne se nærmere på din sak for å forstå og rette opp i eventuelle misforståelser og feil. Vennligst kontakt meg direkte på [email protected] med detaljer om dine erfaringer. Mvh Birgitte SMB Mobil
Følger ikke opp avtaler de inngår med kundene. Er håpløst å nå kundekontakt på mail og mobil
Hei Ania, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du opplever at din avtale ikke er fulgt godt nok opp. Kan du sende meg en e-post til [email protected], slik at jeg får sett på saken din? Mvh Birgitte SMB Mobil
Frekke svindlere! Salgsavdelingen ved (anonymisert navn) (og en gjeng trøndere på kontret) ringte fra nr ******** og kontaktet min kone om å bytte til bedrifts abb på familiens mobilabb. Hun ba han kontakte meg som er den som er eier av våre abb i dag. Jeg sa nei takk. Han ringte så min kone opp igjen og løy og sa han hadde snakket med meg og gav inntrykk av at jeg sa ja. Har opprettet reklamasjonsak på de. Men styr unna folk som bruker slike råtne metoder!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Jeg ser du skriver at du har vært i kontakt med oss og jeg håper saken din er løst. Beklager igjen situasjonen som har oppstått. Slik ønsker vi ikke å ha det. Mvh Birgitte SMB Mobil