SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Megen fornøyd. Behjelpelig med å ordne opp med tid ligere operatør
Hei Birger, Takk for din positive tilbakemelding. Veldig fint å høre at du er fornøyd og at SMB Mobil er bra for pengeboken. Mvh Birgitte SMB Mobil
God pris å god service fra kundeservice.Bra dekning over det meste.
Hei Bente, Takk for din positive omtale! Godt å høre at du opplever god service samt god pris. Det er også bra at du opplever bra dekning. Mvh Birgitte SMB Mobil
God service, god dekning og god pris.Burde vært bedre opplyst at moms kommer i tillegg til prisen,det gikk litt fort i svingene for en ivrig selger
Hei Arvid, Takk for din positive omtale! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med både pris, dekning og service. Selger skal alltid informere om at priser er oppgitt eks mva i verifiseringen, samt i sms som er sendt i forkant av avtaleinngåelse. Dersom dette ikke er gjort (hvis det gikk litt fort i svingene for vår selger) så kan du ta kontakt med oss på [email protected] med litt informasjon om saken. Så får vi se hva vi får gjort! Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig godt fornøyd med dekning hvor en jeg ferdes bli smb kunde du også
Hei Ingmann, Ingenting er bedre å høre enn det 🤩 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er meget fornøyd med mitt abonnement hos SMB, da de leverer en god og meget prisgunstig avtale. Lett å få hjelp hos kundeservice ved behov☺️
Hei Ingar, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😊 Det settes stor pris på da vi jobber for å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement. Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er fornøyd med pris og de har hyggelig kundeservice
Hei Cathrine, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Vi vil alltid jobbe for å være prisleder for mindre bedrifter i tillegg til å kunne gi den beste kundeservicen! Mvh Ida SMB Mobil
Etter en litt rotet start har alt blitt slik som avtalt, og jeg er godt fornøyd med SMB Mobil. En liten minus er bankforbindelsen, da jeg ganske kjapt fikk beskjed om inkassokrav etter at en fakturainnbetaling hadde falt ut. Det ordnet seg heldigvis bra.
Hei Jo, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Godt å høre ting har ordnet seg etter en rotete start 😱 Skulle det være noe mer med fakturaen, er du hjertelig velkommen til å gi oss beskjed via [email protected] 😊 Så fikser vi det asap! Mvh Ida SMB Mobil