SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig godt fornøyd med dekning hvor en jeg ferdes bli smb kunde du også
Hei Ingmann, Ingenting er bedre å høre enn det 🤩 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er meget fornøyd med mitt abonnement hos SMB, da de leverer en god og meget prisgunstig avtale. Lett å få hjelp hos kundeservice ved behov☺️
Hei Ingar, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😊 Det settes stor pris på da vi jobber for å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement. Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er fornøyd med pris og de har hyggelig kundeservice
Hei Cathrine, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Vi vil alltid jobbe for å være prisleder for mindre bedrifter i tillegg til å kunne gi den beste kundeservicen! Mvh Ida SMB Mobil
Etter en litt rotet start har alt blitt slik som avtalt, og jeg er godt fornøyd med SMB Mobil. En liten minus er bankforbindelsen, da jeg ganske kjapt fikk beskjed om inkassokrav etter at en fakturainnbetaling hadde falt ut. Det ordnet seg heldigvis bra.
Hei Jo, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Godt å høre ting har ordnet seg etter en rotete start 😱 Skulle det være noe mer med fakturaen, er du hjertelig velkommen til å gi oss beskjed via [email protected] 😊 Så fikser vi det asap! Mvh Ida SMB Mobil
Ok ikke noe negativt så langt.Jeg er fornøyd , det fungerer for meg.
Hei Kai, Takk for en fin tilbakemelding 😊 Flott å høre alt fungerer og at du trives som kunde med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Holder det de lover, leverer i henhold til avtale.
Hei Harald, Takk for en hyggelig tilbakemelding 🤩 Mvh Ida SMB Mobil
Har som mange andre her på denne siden dessverre blitt lurt av SMB. Ble oppringt av en forsåvidt hyggelig, men fryktelig innpåsliten selger som lover gull og grønne skoger over telefon. Vi stolte på det han sa, og bekreftet sms’en vi fikk tilsendt. Dette viste seg å være en SUPERTABBE!!! Fant ut at prisene han hadde oppgitt var uten moms. Avtalen som han sa ikke hadde bindingstid viste seg å ha bindingstid på 3 år! Og skal man ut av avtalen har SMB ett gebyr på 4500,- PLUSS MOMS pr person i avtalen, noe ingen hadde informert oss om. Vi ønsket å benytte oss av angreretten, men siden FAMILIE-abonnementet vårt var ført opp som BEDRIFTS-abonnement på et gammelt organisasjonsnummer som ikke har vært i bruk på over 15 år, hadde vi visst ingen angrerett. SMB har ikke hatt andre utgifter på oss enn 4 sim-kort de har sendt oss. For dette må vi altså betale 22.500,-!! Skal du ha NOE med dette bondefanger-firmaet å gjøre anbefaler jeg på det sterkeste å lese igjennom alle virkårene «med liten skrift» på hjemmesiden deres. Det er en rekke ugreie ting der. Aller helst anbefaler jeg folk å holde seg langt unna disse sleipe kjeltringene!!
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å lese inntrykket du sitter igjen med av oss. Jeg kan ikke se eller svare på din sak direkte, men våre selgere skal informere om det i den muntlige verifikasjonen på slutten av samtalene, at alle priser er uten moms, i tillegg til at det er opplyst på SMS som besvares. Samme går for avtaletiden om våre kunder inngår det. Vi har forskjellige muligheter for avtaler med forskjellige gebyrer, men det regnes ikke moms på gebyret. Gjerne send oss en melding på [email protected], så ser vi på faktureringen og saken igjen sammen. Mvh Ida SMB Mobil