SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble nok en gang oppring av en selger fra SMB mobil som presenterer seg som hun ringer fra telenor mobil. Dette har jeg ved tidligere tilbakemelding blitt livet at skal endres på. Nå 1-2 år etter forrige anmeldelse presenterer selger seg helt likt for å gi inntrykk av å ringe fra Telenor. Etter min mening ren svindel!
Hei Ketil, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, og jeg beklager på det sterkeste at du igjen har opplevd en situasjon hvor en selger har presentert seg på en måte som gir inntrykk av at de ringer fra Telenor. Dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer eller den praksisen vi ønsker å ha. Vi tar anklager om feilrepresentasjon svært alvorlig, og det du beskriver, skal definitivt ikke skje. Jeg beklager ulempene dette har medført for deg og ønsker gjerne å diskutere saken nærmere. Kan du vennligst kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer rundt din opplevelse? Vi ønsker gjerne tidspunkt du ble kontaktet og på hvilket telefonnummer. Dette vil hjelpe oss i vår videre oppfølging. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ikke roll over bedrift, holder bare ikke i kampen mot de andre lavprisselskapene
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss å høre fra våre kunder om hvordan vi kan forbedre våre tjenester. Jeg beklager for eventuell forvirring; vi tilbyr faktisk rollover på våre abonnementer, men det er sant at for de aller største datapakkene, som 100 GB og større, gjelder ikke denne fordelen. Vi forstår at dette kan være en begrensning for noen av våre kunder, og vi tar din tilbakemelding seriøst som en del av vår vurdering for fremtidige forbedringer. Vi jobber kontinuerlig med å tilpasse våre tilbud for å møte våre kunders behov og for å være konkurransedyktige i markedet. Din tilbakemelding er verdifull i dette arbeidet. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Større faktura enn avtalt,kontakter kundeservice ang dette.
Hei Øyvind, Takk for at du gir oss beskjed om din bekymring angående fakturaen. Det er viktig for oss at all fakturering er i tråd med det som er avtalt, og vi beklager hvis det har oppstått en feil i dette tilfellet. Det er bra du har tatt kontakt med kundeservice; de vil gjennomgå saken din nøye for å sikre at eventuelle feil blir rettet opp og at du blir fakturert korrekt i henhold til avtalen din. Hvis du har ytterligere spørsmål eller trenger mer assistanse etter at du har snakket med kundeservice, ikke nøl med å kontakte oss igjen på [email protected]. Vi er her for å hjelpe deg og ønsker å sikre at du er fornøyd med våre tjenester. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Inngikk avtale om bytte til SMB etter jeg ble lovet grei pris og dekning, samt full dekning av utgifter vedr. overgang fra eksisterende mobiloperatør. Når krav om utkjøp og brudd kom, svarer ikke selger i SMB overhode. Jeg ber i en ny mail at denne (anonymisert navn) kan bekrefte tilbudet, samt oversende lydopptak av inngått samtale. Får her kun et kort svar at saken er under behandling. Siden da har ingenting skjedd. Ringte også kundeservice og får til svar at dette normalt ikke blir dekket, samt at det som eventuelt blir dekket avskrives over kommende fakturaer. Utrolig frekt, forlange at jeg skal betale 6000,- pluss mva når jeg er lovet av selger (anonymisert navn) at dette skal dekkes av SMB. I tillegg må jeg også forskuddbetale 2mnd fram i tid. Nei, her er det bare å styre unna folkens. Her er det for mye ugler i mosen. Venter i spenning om jeg i det hele tatt får svar.
Hei Hans O, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager dypt for frustrasjonen og forvirringen du har opplevd i forbindelse med bytteprosessen og kommunikasjonen rundt dekning av utgifter ved overgangen. Det er vår intensjon å holde det vi lover våre kunder, inkludert eventuelle tilbud om dekning av utgifter ved bytte av mobiloperatør. Jeg forstår at du ikke har fått den oppfølgingen og klarheten du forventet, og det beklager jeg. Selv om vi ikke kan tilby lydopptak av samtaler grunnet personvernregler (GDPR), tar vi ditt ønske om bekreftelse på tilbudet seriøst. Vi er forpliktet til å undersøke hva som har blitt lovet av vår selger, og hvordan vi best kan løse situasjonen i tråd med det. Hvis din sak fortsatt er uløst, ber jeg deg vennligst ta kontakt med oss direkte på [email protected] med detaljer, slik at vi kan sikre en grundig gjennomgang og finne en løsning. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Svært fornøyd med SMB mobils kundeservice. Rask og god oppfølging. Løsningsorienterte og hyggelige medarbeidere. Var engasjerte, hadde kontakt med samme personer til alt ble som ønsket. Personlig service langt utover det jeg har funnet i større selskaper.
Hei Eva, Tusen takk for dine varme ord og for at du delte din opplevelse med vår kundeservice. Vi er utrolig glade for å høre at du er svært fornøyd med oppfølgingen og den personlige servicen du mottok. Å være løsningsorienterte og engasjerte er noe vi verdsetter høyt, og det er flott å vite at vi har levd opp til dine forventninger. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og den motiverer oss til å fortsette å yte den beste servicen til våre kunder. Takk for at du valgte oss! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Kjenner meg igjen i omtalen som også nevner falske premisser og at man gir inntrykk av at dette er et Telenor abonnement. Fikk heller ikke vite at de har et bruddgebyr. Kontaktet SMB både på telefon og mail da jeg mottok sim kort i posten og sa at vi ikke ønsket abonnementet likevel. Fikk da til svar at de skulle behandle min oppsigelse og at jeg kunne få et bruddgebyr, hva faen er bruddgebyr ? Har jo ikke benyttet meg av abonnementet deres i det hele tatt! Styr unna dette virker ikke bra.
Hei Jon O, Takk for at du deler din erfaring med oss. Jeg beklager oppriktig at du har hatt en negativ opplevelse og at det har vært forvirring rundt abonnementet og bruddgebyret. Vi ønsker å klargjøre at det aldri er vår hensikt å villede våre kunder eller gi inntrykk av at vi er en annen operatør. Jeg forstår at du har vært i kontakt med oss tidligere, men for å sikre at vi har forstått alt korrekt og for å kunne hjelpe deg best mulig, vil jeg sette pris på om du kunne sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om saken din. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Kort sakt , de fikk meg til å si ja for å skjekke kredittsjekken på firma (ENK) , skulle bestemme meg om jeg skulle ha det etterpå. Ombestemte meg og sa jeg ikke skulle ha det likevell , fikk regning på 5660,- på noe jeg verken har brukt eller ville ha . Selger opplyste ikke om brudd gebyr , bindingstid eller at prisen var eks. Mva . Verste sort sleipinger , jeg motstår kravet deres å nekter å betale for dette tullet.
Hei Stig, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager oppriktig at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere og situasjonen rundt avbestillingen av abonnementet. Dette er absolutt ikke måten vi ønsker å representere oss selv på. Vi selger bedriftsabonnementer, og prisene oppgis derfor eksklusiv mva. Dette, sammen med eventuell avtaletid, skal kommuniseres tydelig av våre selgere, både i samtalen og i SMS som bekreftelse før avtaleinngåelse. Det høres ut som at våre prosesser ikke har blitt fulgt korrekt i din sak. Dersom saken ikke er løst, ønsker jeg at du tar kontakt med oss på [email protected] med detaljer rundt din erfaring, slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd og arbeide for en løsning. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil