SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svært fornøyd med SMB mobils kundeservice. Rask og god oppfølging. Løsningsorienterte og hyggelige medarbeidere. Var engasjerte, hadde kontakt med samme personer til alt ble som ønsket. Personlig service langt utover det jeg har funnet i større selskaper.
Hei Eva, Tusen takk for dine varme ord og for at du delte din opplevelse med vår kundeservice. Vi er utrolig glade for å høre at du er svært fornøyd med oppfølgingen og den personlige servicen du mottok. Å være løsningsorienterte og engasjerte er noe vi verdsetter høyt, og det er flott å vite at vi har levd opp til dine forventninger. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og den motiverer oss til å fortsette å yte den beste servicen til våre kunder. Takk for at du valgte oss! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Kjenner meg igjen i omtalen som også nevner falske premisser og at man gir inntrykk av at dette er et Telenor abonnement. Fikk heller ikke vite at de har et bruddgebyr. Kontaktet SMB både på telefon og mail da jeg mottok sim kort i posten og sa at vi ikke ønsket abonnementet likevel. Fikk da til svar at de skulle behandle min oppsigelse og at jeg kunne få et bruddgebyr, hva faen er bruddgebyr ? Har jo ikke benyttet meg av abonnementet deres i det hele tatt! Styr unna dette virker ikke bra.
Hei Jon O, Takk for at du deler din erfaring med oss. Jeg beklager oppriktig at du har hatt en negativ opplevelse og at det har vært forvirring rundt abonnementet og bruddgebyret. Vi ønsker å klargjøre at det aldri er vår hensikt å villede våre kunder eller gi inntrykk av at vi er en annen operatør. Jeg forstår at du har vært i kontakt med oss tidligere, men for å sikre at vi har forstått alt korrekt og for å kunne hjelpe deg best mulig, vil jeg sette pris på om du kunne sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om saken din. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Kort sakt , de fikk meg til å si ja for å skjekke kredittsjekken på firma (ENK) , skulle bestemme meg om jeg skulle ha det etterpå. Ombestemte meg og sa jeg ikke skulle ha det likevell , fikk regning på 5660,- på noe jeg verken har brukt eller ville ha . Selger opplyste ikke om brudd gebyr , bindingstid eller at prisen var eks. Mva . Verste sort sleipinger , jeg motstår kravet deres å nekter å betale for dette tullet.
Hei Stig, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager oppriktig at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere og situasjonen rundt avbestillingen av abonnementet. Dette er absolutt ikke måten vi ønsker å representere oss selv på. Vi selger bedriftsabonnementer, og prisene oppgis derfor eksklusiv mva. Dette, sammen med eventuell avtaletid, skal kommuniseres tydelig av våre selgere, både i samtalen og i SMS som bekreftelse før avtaleinngåelse. Det høres ut som at våre prosesser ikke har blitt fulgt korrekt i din sak. Dersom saken ikke er løst, ønsker jeg at du tar kontakt med oss på [email protected] med detaljer rundt din erfaring, slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd og arbeide for en løsning. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Jippi god opplevelse og god oppfølging av spørsmålene mine
Hei Sindre, Kjempebra å høre at du har hatt en god opplevelse og er fornøyd med oppfølgingen av spørsmålene dine! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Takk for at du valgte oss! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Oversiktlig og grei oversikt . Faktura er lett å finne ut av
Hei Tjøstolv, Takk for din positive tilbakemelding! Det er godt å høre at det er oversiktlig og grei oversikt og at faktura er lett å finne ut av. Det skal ikke være vanskelig for våre kunder å se hva de betaler for. Hilsen, Birgitte SMBmobil
Billig og bra. God dekning og grei kundeservice.🙂
Hei Heine, Tusen takk for de positive ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med dekningen og kundeservicen vår😊 Hilsen, Birgitte SMBmobil
Jeg ser av de omtaler som er presentert her at det er mange som er i samme situasjon som meg. Jeg kjenner meg godt igjen, og særlig gjelder det måten firmaet presenterer seg på, som en "Telenor bedrift". Som mangeårig Telenorkunde slutter da varsellampene mine å virke. Jeg trodde faktisk lenge at SMB var en del av Telenor. Det tar tid før jeg forstår at jeg er lurt trill rundt. Jeg gikk mange runder for å få avsluttet avtalen, men etter en stund orker jeg ikke mer. Det er dette som gjør at man føler seg så dum. Dette visste jeg jo at jeg aldri skulle gjøre, og jeg forstår fortsatt ikke helt hvordan jeg kunne la det skje. De som ringer med disse tilbudene må ha gått særlige kurs for å lære hvordan lure folk. Jeg har et enkeltpersonsforetak , holder kurs og foredrag innen helseretten. Og ja, jeg er jurist, men det gjør det bare enda mer flaut å bli så lurt. Og du føler deg om mulig enda dummere fordi du burde forstått. Og så bindingstiden. Kan det virkelig være mulig, at et selskap kan fakturere deg 5625 kroner hvis du sier opp avtalen før det har gått 3 år? Når to års binding er priset til 3000 kroner - så ville det være naturlig at prisen reduseres etter som tiden går. Men nei da - så jeg er nå bundet til dette selskapet i tre år, og prisen for å komme ut vil være den samme helt til siste dag. Jeg har fått flere tilbud fra andre operatører som tilbyr å kjøpe meg ut. Men tilbudene gjelder ikke en såvidt høy sum, her går grensen ved 3000 + moms. dvs 3750.
Hei Anne C, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Jeg forstår at du har vært i kontakt med oss allerede, men send gjerne en e-post til [email protected] med litt detaljer om saken slik at vi kan ta en ny gjennomgang. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil