SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
veldig bra, billig og ingen problemer. God kundeservice
Hei Marco, Takk for den fine tilbakemeldingen 😀 Så flott å høre du er så godt fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Har hatt en flott opplevelse med det nye abonnementet. Kan anbefales
Hei Åge, Takk for en fin tilbakemelding 😀 Velkommen som kunde og vi gleder oss over å ha deg med videre! Mvh Ida SMB Mobil
Grei pris, god dekning og god kundebehandling. Tommel opp👍
Hei Kristian, Takk for den hyggelige omtalen! Så flott å høre du er fornøyd med oss 😀Det setter vi veldig stor pris på! Mvh Ida SMB Mobil
Er fornøyd med service, oppfølging og pris😀 Får god hjelp og raske svar hvis jeg lurer på noe.
Hei John, Takk for den hyggelige omtalen 😊 Hos oss skal kunder få rask og effektiv hjelp når man trenger det! Mvh Ida SMB Mobil
Mye oppringinger som er slitsomt, ellers et helt kurant abonnement
Hei Torni, Takk for din omtale. Om ønskelig, kan vi hjelpe deg å se hvordan type oppringinger det er 🙂 Send oss en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Svindel og lureri. Ble oppringt av en "hyggelig" kar som heter (Anonymisert navn), som virket ærlig og oppriktig. Måtte svare "OK" på sms ganske raskt ifølge selger, så jeg fikk ikke lest vilkårene jeg nettopp hadde bindet meg til. Mange høye tlf regninger og når man sier opp abonnementet får man en sluttregning der det visstnok i vilkårene stod at det er 3 mnd oppsigelsestid. Spiller ingen rolle om selger ikke opplyste om dette på tlf, fordi det er jo vårt ansvar som kunde å lese igjennom vilkårene(under stress og press såklart).
Hei Therese, Takk for din henvendelse. De fleste bedrift operatører har en form for oppsigelsestid, som varierer i lengde. For å unngå dobbeltfakturering, kan våre kunder bytte operatør i slutten av oppsigelsestiden 🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Selger innledet samtalen med en slags kjekkas-taktikk at han hadde ringt meg for 5 mnd siden. Hadde aldri hørt om dette selskapet, så LOL! Og dessuten logger jeg alle salgstelefoner. Da jeg sa jeg ikke var intr, og ba han registrere min reservasjon mot flere tlf, fortalte han meg at det var umulig for næringsdrivende. Da orienterte jeg han om at jeg som næringsdrivende har lovfestet rett til å reservere meg direkte hos dem (Markedsf.loven 12 andre avsnitt). Det hjalp ikke, argumenterte bare mer! En halvtime senere ringte det en annen selger, for akkurat samme kverulerende regla! Som om de liker å plage folk! Hvorfor tror disse selskapene at de har flere rettigheter enn andre næringsdrivende? Frekke selgere uten respekt for andre næringsdrivende! Jeg har «klagd» til kundeservice, som stort sett svarte på ting jeg ikke skrev/klagde på. Så hvis dere vil svare noe her, bør det være at dere nå har lært om og vil innrette dere etter norsk liv!
Hei Gjertrud, Dette var kjedelig å høre. Send oss en melding på [email protected] så ser vi på det. Mvh Ida SMB Mobil