SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra kundestøtte! Månedlig fakturering uten ekstra skjulte avgifter og gebyrer,
Hei Lars E. G, Det er fantastisk å høre at du setter pris på vår kundestøtte og vår transparente faktureringspraksis. Vi streber etter å holde ting enkle og rettferdige for våre kunder. Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne positive tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fleksibel og forutsigbar teleavtale til gunstig pris.
Hei Kai, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi er glade for å høre at du finner avtalen både fleksibel og forutsigbar, og at du er fornøyd med prisen. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder det beste innen service og verdi, så din tilbakemelding betyr mye for oss. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med prisen på abonnementet. Dette dekker fint mitt behov
Hei Henning, Det er flott å høre at du er fornøyd med prisen og at abonnementet dekker dine behov. Vi setter pris på din positive tilbakemelding, og vi fortsetter å arbeide for å tilby våre kunder de beste tjenestene. Takk for at du valgte SMB Mobil! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Null stress, enkelt og greit. Ser ingen grunn til å bytte.
Hei Matilda H, Tusen takk for den positive omtalen! Det er flott å høre at du er fornøyd med våre tjenester, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med abonnement i SMB. Jeg har vært kunde 1 år og tjenestene har vært helt etter tilbud og avtale. God dekning både på jobb og ferie. Lett å justere datamengder. Fakturaer har vært oversiktelige og korrekte.
Hei Rikard, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er svært takknemlige for at du har valgt SMB Mobil og er fornøyd med våre tjenester. At du opplever god dekning og setter pris på fleksibiliteten i abonnementet ditt, samt tydeligheten i fakturaene, bekrefter at vi er på riktig vei. Vi håper å fortsette å leve opp til dine forventninger i årene som kommer. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fungerer som det skal og ringte å prutet på egen pris
Hei Larskristian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er godt å høre at alt fungerer som det skal! Kundetilfredshet er vår høyeste prioritet, og vi er glade for å kunne imøtekomme dine behov. Håper du fortsetter å nyte våre tjenester og den nye prisen. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fikk telefon fra en hyggelig dam som jeg fikk inntrykk av ringte fra Telenor. Jeg fikk gode priser som viste seg å være eks mva. De opererte altså med en høyere pris enn jeg hadde fra før. Nå krever de meg for et bruddgebyr fordi jeg har sagt opp avtalen. Rein svindel! Kommer ikke til å gi meg før de trekker kravet.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi er ikke Telenor og våre medarbeidere skal aldri gi inntrykk av å være det. Det er viktig for oss å kommunisere tydelig og korrekt om hvem vi er og hva vi tilbyr. Ettersom det er bedritsabonnement så informeres det om priser eks mva. Det skal imidlertid opplyses om at prisene er eks mva og om det er avtaletid i samtale med selger, samt fremgå av sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Dersom saken ikke er løst enda kan du sende en e-post til meg på [email protected] med en kort oppsummering slik at vi kan se på saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil