SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med prisen på abonnementet. Dette dekker fint mitt behov
Hei Henning, Det er flott å høre at du er fornøyd med prisen og at abonnementet dekker dine behov. Vi setter pris på din positive tilbakemelding, og vi fortsetter å arbeide for å tilby våre kunder de beste tjenestene. Takk for at du valgte SMB Mobil! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Null stress, enkelt og greit. Ser ingen grunn til å bytte.
Hei Matilda H, Tusen takk for den positive omtalen! Det er flott å høre at du er fornøyd med våre tjenester, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med abonnement i SMB. Jeg har vært kunde 1 år og tjenestene har vært helt etter tilbud og avtale. God dekning både på jobb og ferie. Lett å justere datamengder. Fakturaer har vært oversiktelige og korrekte.
Hei Rikard, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er svært takknemlige for at du har valgt SMB Mobil og er fornøyd med våre tjenester. At du opplever god dekning og setter pris på fleksibiliteten i abonnementet ditt, samt tydeligheten i fakturaene, bekrefter at vi er på riktig vei. Vi håper å fortsette å leve opp til dine forventninger i årene som kommer. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fungerer som det skal og ringte å prutet på egen pris
Hei Larskristian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er godt å høre at alt fungerer som det skal! Kundetilfredshet er vår høyeste prioritet, og vi er glade for å kunne imøtekomme dine behov. Håper du fortsetter å nyte våre tjenester og den nye prisen. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fikk telefon fra en hyggelig dam som jeg fikk inntrykk av ringte fra Telenor. Jeg fikk gode priser som viste seg å være eks mva. De opererte altså med en høyere pris enn jeg hadde fra før. Nå krever de meg for et bruddgebyr fordi jeg har sagt opp avtalen. Rein svindel! Kommer ikke til å gi meg før de trekker kravet.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi er ikke Telenor og våre medarbeidere skal aldri gi inntrykk av å være det. Det er viktig for oss å kommunisere tydelig og korrekt om hvem vi er og hva vi tilbyr. Ettersom det er bedritsabonnement så informeres det om priser eks mva. Det skal imidlertid opplyses om at prisene er eks mva og om det er avtaletid i samtale med selger, samt fremgå av sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Dersom saken ikke er løst enda kan du sende en e-post til meg på [email protected] med en kort oppsummering slik at vi kan se på saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Dette er et selskap jeg advarer strekt mot: meget gode telefonselgere som snakker selv inngrodde skeptikere og motstandere av telefonsalg , ganske rundt i løpet av noen hektiske minutter. I ettertid vurderer jeg at inngangsporten hos meg var at SMB mobil presenterer seg som en samarbeidspartner/ undergruppe av Telenor . Dette er et selskap som vurderes som seriøst og sikkert og ikke beheftet med risiko eller lureri for kunden. På denne bakgrunn trodde jeg meg på ganske sikker grunn i samtalen med SMB mobil. Så viser det seg at dette er ren svindel. SMB mobil er en konkurrent til Telenor. Jeg sikker som tapende part og vil sannsynlig måtte betale meg dyrt ut av denne avtalen. Styr unna SMB mobil !
Hei Karin, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager sterkt at du føler deg feilinformert. Våre selgere skal ikke mislede noen til å tro at vi er en del av Telenor, vi er en selvstendig operatør som benytter Telenors nettverk for å gi våre kunder god dekning. Vær så snill og kontakt oss på [email protected] med detaljene rundt din opplevelse, slik at vi kan finne en tilfredsstillende løsning. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
SMB annullerte avtalen Etter å ha sendt e-post hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd og uttrykt hvor ukomfortabelt og useriøst dette opplevdes, annullerte SMB avtalen. Det skal de ha ros for. Jeg sitter likevel igjen med en så dårlig opplevelse at jeg får dårlig smak i munnen når SMB blir nevnt.
Hei Astrid, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for å høre at din avtale ble annullert raskt etter at du tok kontakt, men vi beklager dypt at du sitter igjen med en negativ følelse etter interaksjonen med vårt selskap. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for å rette opp i din opplevelse, eller om du har ytterligere tilbakemeldinger, ikke nøl med å nå ut til oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil