SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dere bedrar kundene fra starten av. Deres operatør sa at dere dekker hele boten fra forrige operatør, at jeg sender dere fakturaen fra dem og alt vil bli betalt. Jeg sendte den, og svaret jeg fikk var at jeg må betale alt selv, og at det ikke var noen skriftlig bekreftelse. Total svindel.Jeg vil skr
Hei Maryna, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en dårlig start på kundeforholdet her. Dersom det er avtalt at vi skal dekke bruddgebyr fra tidligere operatør vil dette krediteres over fremtidige fakturaer. Det forutsetter at dokumentasjon på betalt bruddgebyr (maksimalt 3000,- pr abonnement) fra avgivende operatør oversendes oss. Dersom din sak ikke er løst ber jeg deg ta kontakt med meg på [email protected]. Mvh Birgitte SMB Mobil
Er et lite troverdig mobilselskap. Aldri snakk om bindingstid fra selger, så viser det seg at det er 36 mnd. Hele tiden små/mindre beløp som føres opp på fakta. Useriøs aktør som anbefales å holde seg langt unna.
Hei Arne, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du ikke har fått korrekt informasjon fra selger. Det skal fremkomme i samtalen og verifiseringen om det er avtaletid, i tillegg til at det skal stå i sms som bekreftes før avtaleinngåelse. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med meg på [email protected] med denne informasjonen samt det du skriver om de mindre beløpene som føres på faktura. Da kan vi hjelpe deg med å tilpasse abonnementet til ditt behov samt se på det du nevner rundt avtaletid. Mvh Birgitte SMB Mobil
Godt fornøyd med mitt mobilabonnement. Fungerer godt til mine behov.
Hei Hans, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er godt fornøyd med ditt mobilabonnement. Takk igjen for din positive omtale, det setter vi stor pris på. Mvh Birgitte SMB Mobil
Greit, praktisk abbonement.jeg villeimidlertid gjerne hatt regning på mail og betale på Vipps.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med abonnementet. Det er mulig å motta faktura på e-post. Ta kontakt med oss på [email protected] dersom du ikke har fått det på e-post enda. Vedrørende betaling via Vipps, så kan det hende dette er noe vi klarer å få på plass i fremtiden. Mvh Birgitte SMB Mobil
Enkelt, greit og rimeleg. Godt fornøgd i ein travel kvardag
Hei Erling, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du finner abonnementet enkelt, greit og rimelig og at du er godt fornøyd! Mvh Birgitte SMB Mobil
Bra dekning der eg er. prisen er gunstig for meg. Har tidelegare hatt mobil fra arbeidsgiver , så samenligning er ikkje så enkelt. var litt forskjellige abonement der ,men dekninga fra telenor sitt nett var best
Hei Ottar, Takk for din tilbakemelding! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med både pris og dekningen. Vi har en målsetning om å være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning, og din tilbakemelding viser at vi er på riktig vei! Takk igjen for den hyggelige tilbakemeldingen. Mvh Birgitte SMB Mobil
Dette selskapet er utrolig useriøst, og går aktivt inn for å lure deg. De ringte meg og latet som at de var min nåværende operatør, å at de bare ville sette ned prisen min. De latet som at de leste opp avtalevilkårene for abonnement, som hørtes ganska bra ut og som jeg takket ja til... Da jeg oppdaget at de hadde lurt meg (rett etter samtalen) ringte jeg de opp for å avbryte det hele. Da mente de at jeg nå skyldte 6000 kr i avtalebrudd... Heldigvis var både forbrukerrådet og fri rettshjelp kjent med dette elendige selskapet, å via advokat fikk jeg kvittet meg med denne sinnsyke regningen de hadde lurt meg inn i. Jeg ser at selskapet har svart enkelte personer her, for å fremstå som hjelpsomme, men dette er bare en del av fasaden deres. Styr unna. Dette selskapet bedriver svindel, og utnytter mennesker som driver enkeltmannsforetak, fordi de vet at om noe signeres på foretaket har man færre rettigheter enn man har som privat forbruker. Styr langt unna! Eventuelt ta saken videre til advokat (feks via fri rettshjelp).
Hei Yngve, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Jeg er glad for å høre at din sak er løst og beklager igjen for feilen som har oppstått. Vi tar alle påstander om misvisende praksis alvorlig, og jeg ønsker å gjøre det klart at det aldri er vår intensjon å villede våre kunder. Mvh Birgitte SMB Mobil