SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med mitt mobilabonnement. Fungerer godt til mine behov.
Hei Hans, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er godt fornøyd med ditt mobilabonnement. Takk igjen for din positive omtale, det setter vi stor pris på. Mvh Birgitte SMB Mobil
Greit, praktisk abbonement.jeg villeimidlertid gjerne hatt regning på mail og betale på Vipps.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med abonnementet. Det er mulig å motta faktura på e-post. Ta kontakt med oss på [email protected] dersom du ikke har fått det på e-post enda. Vedrørende betaling via Vipps, så kan det hende dette er noe vi klarer å få på plass i fremtiden. Mvh Birgitte SMB Mobil
Enkelt, greit og rimeleg. Godt fornøgd i ein travel kvardag
Hei Erling, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du finner abonnementet enkelt, greit og rimelig og at du er godt fornøyd! Mvh Birgitte SMB Mobil
Bra dekning der eg er. prisen er gunstig for meg. Har tidelegare hatt mobil fra arbeidsgiver , så samenligning er ikkje så enkelt. var litt forskjellige abonement der ,men dekninga fra telenor sitt nett var best
Hei Ottar, Takk for din tilbakemelding! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med både pris og dekningen. Vi har en målsetning om å være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning, og din tilbakemelding viser at vi er på riktig vei! Takk igjen for den hyggelige tilbakemeldingen. Mvh Birgitte SMB Mobil
Dette selskapet er utrolig useriøst, og går aktivt inn for å lure deg. De ringte meg og latet som at de var min nåværende operatør, å at de bare ville sette ned prisen min. De latet som at de leste opp avtalevilkårene for abonnement, som hørtes ganska bra ut og som jeg takket ja til... Da jeg oppdaget at de hadde lurt meg (rett etter samtalen) ringte jeg de opp for å avbryte det hele. Da mente de at jeg nå skyldte 6000 kr i avtalebrudd... Heldigvis var både forbrukerrådet og fri rettshjelp kjent med dette elendige selskapet, å via advokat fikk jeg kvittet meg med denne sinnsyke regningen de hadde lurt meg inn i. Jeg ser at selskapet har svart enkelte personer her, for å fremstå som hjelpsomme, men dette er bare en del av fasaden deres. Styr unna. Dette selskapet bedriver svindel, og utnytter mennesker som driver enkeltmannsforetak, fordi de vet at om noe signeres på foretaket har man færre rettigheter enn man har som privat forbruker. Styr langt unna! Eventuelt ta saken videre til advokat (feks via fri rettshjelp).
Hei Yngve, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Jeg er glad for å høre at din sak er løst og beklager igjen for feilen som har oppstått. Vi tar alle påstander om misvisende praksis alvorlig, og jeg ønsker å gjøre det klart at det aldri er vår intensjon å villede våre kunder. Mvh Birgitte SMB Mobil
Usedvanlig god service, både når det gjelder raske tilbakemeldinger og hyggelig mottakelse som kunde! Anbefales!
Hei Øivin, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår service. Takk for din anbefaling, det betyr mye for oss! Mvh Birgitte SMB Mobil
Hyggelige og smarte selgere på tlf, elendige vilkår som sørger for å legge skyhøye gebyr på data (1kr pr mb ved overskridelse av abo.) ved brudd må du betale 3 mnd oppsigelses + inneværende mnd. Har betalt flere tusen til dette lureriet - Alt er juridisk innafor, men oppleves som svindel og utnytting. Takk for meg!
Hei Espen, Takk for din tilbakemelding. Jeg setter pris på dine positive ord om våre selgere, men er samtidig lei meg for å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre vilkår. Jeg tar dine synspunkter seriøst og vil bruke dem til å evaluere og forbedre våre praksiser. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere, vennligst kontakt meg på [email protected]. Mvh, Birgitte SMB Mobil