SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg bor i utlandet og her har jeg merket stor forskjell i positiv forstand på det å ha Telenor sin dekning i forhold til min tidligere operatør Telia. Pluss at prisen på fakturaen har gått ned med ca 30%. Porteringen gikk knirkefritt.
Hei Cato, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd og at overgangen gikk knirkefritt! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
SMB har pågående selger som ikke informerer om vilkår og spesielt om de voldsomme gebyrene de tar for å avslutte abonnementet. Som næringsdrivende har du heller ingen angrefrist og har du svart på SMS de sender deg, har du inngått avtalen. Med 36 måneders bindingstid og to brukere, risikerer du 10.000kr for å avslutte avtalen. Ligg unna!
Hei Randi, Takk for din tilbakemelding! Våre selgere skal alltid informere om avtaletid i salgssamtale i tillegg til at det skal stå i sms som godkjennes før avtaleinngåelse. Dersom dette ikke er tilfellet hos deg ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Vart lova ein grei pris, men etter kort tid var det lagt til ekstra "administrasjonsgebyr" på faktura. Latterlig høgt bruddgebyr. Aldri sei ja til abonnement frå SMB.
Hei Joe, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager eventuelle overraskelser rundt administrasjonsgebyret og bruddgebyret. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med detaljer om ditt abonnement for en oppfølging. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Dette er svindel hold unna, Oppgir feil innformasjon, selgeren gir helt feil informasjon!!!! Helt feil informasjon om avtale tid. Spurte flere ganger er det binding tid???( selgeren svar nei det er kun avtale som kunde får samma pris for 36 måned) Over fakturerer på Pris, elendlig service. HOLD UNNA! HOLD UNNA!!
Hei Dhaliwal, Takk for at du deler din opplevelse med oss, selv om den dessverre er negativ. Vi beklager at du har følt deg misledet av informasjonen du mottok fra vår selger. Det er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer. Når det gjelder spørsmål om bindingstid og pris, skal det alltid gis korrekt informasjon i våre salgssamtaler og i den bekreftende SMS-en som sendes ut før avtaleinngåelse. Vi tar din tilbakemelding om feilinformasjon og dårlig service alvorlig og ønsker å rette opp i dette. For å kunne hjelpe deg best mulig og undersøke saken nærmere, ber vi deg kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer om din interaksjon med selgeren og dine spesifikke bekymringer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Selskapet utgir seg for å være Telenor. Informerer ingenting om et hinsides oppsigelses gebyr. Alle priser er pluss moms, informer heller ikke om dette. Kunden blir låst fast til en elendig operatør med dårlig kundeservice og en dårlig app
Hei Ørjan, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi beklager hvis det har vært noen misforståelser. Det er viktig for oss å presisere at vi aldri skal utgi oss for å være en annen operatør. Når det gjelder prising og avtaletid for våre bedriftsabonnementer, skal det alltid informeres om at prisene er eksklusiv mva ettersom det er bedriftsabonnement og om eventuell avtaletid, både i samtale med selgeren og i den bekreftende SMS-en som sendes før avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært din erfaring, ønsker vi å rette opp i dette og sikre at våre kommunikasjonsstandarder følges. Vi er også lei oss for å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice og app. Vi ønsker å forbedre oss på disse områdene og setter pris på mer spesifikk tilbakemelding. Vennligst ta kontakt med oss på [email protected] for å diskutere dette nærmere. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hva er dette for en fremgangsmåte for å skaffe seg nye kunder? De sier at jeg har KRAV på lavere regning fordi jeg har et enkeltmannsforetak. Jeg er kunde hos Talkmore, og jeg spør om der ringer derfra? Får til svar at det er samme nettleverandør (Telenor) og bla bla bla. Dette er en svært uetisk og frekk måte å prøve å stjele kunder fra andre selskaper! Burde vært anmeldt for svindel!
Hei Thomas, Takk for at du tar deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi beklager dersom vår kommunikasjon har gitt et feilaktig inntrykk. Det er ikke vår hensikt å villede eller forvirre potensielle kunder om vår identitet eller våre tilbud. Vår praksis skal være å gi klar og ærlig informasjon om våre tjenester og hvordan vi skiller oss fra andre tilbydere. Det er viktig for oss at potensielle kunder forstår at vi er en selvstendig operatør, selv om vi benytter Telenors nett. Vi tar din tilbakemelding på alvor og vil bruke den til å forbedre våre metoder og kommunikasjon. Hvis du er villig, vil vi sette pris på å høre mer om din spesifikke interaksjon med vår representant. Dette kan hjelpe oss å forstå og forbedre vår kundekommunikasjon. Vennligst kontakt oss på [email protected] for en videre dialog. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
I november ble jeg oppringt av Telenor som ville tilby meg mobil abonnement. Jeg ble spurt om jeg vill oppgi hvilken leverandør jeg har og hva jeg betaler, noe jeg gjorde, Teleia og 399.- pr- måned. Oppringende selger sier etter å ha hørt hvilke datamengde jeg har at det kan han ikke matche og vi avslutter samtalen. Dette viser seg ikke å være Telenor med SMB mobil når jeg sjekker opp nærmere. Og hvorfor sjekker jeg nærmere? En uke senere får jeg en ny oppringing, denne gang fra Telia hvor selger vet jeg har Telia og hvilken pris jeg betaler. Han tilbyr lavere pris hvis jeg går over til bedriftsabonnement hvor jeg takker ja til. Jeg er overbevist at det er Telia jeg snakker med og kobler på dette tidspunkt ikke til samtalen fra Telenor en uke tidligere omtalt først her. Jeg blir pent bedt om å svare JA på en sms jeg mottar mens samtalen pågår som skal bekrefte at jeg hat fått sms med nye priser. Tror fortsatt dette er Telia. Først når jeg får brev en uke senere med nytt simkort og velkommen til SMB Mobil går opp for meg at jeg jeg blitt rundlurt, regelrett svindlet. Jeg fikk stoppet porting til SMB Mobil via mail til SMB Mobil, ville ha vært krise om så skjedde da jeg også har Telia sim kort i trådløs ruter til bruk i mitt enkeltpersonforetak. Siden jeg snakket med Telia består ruter sim kort som før. SMB Mobil har svart på min mail at det tilkommer avbruddsgebyr noe jeg ikke aksepterer. Har ikke fått endelig svar her men bedt SMB Mobil ringe meg. Det har de foreløpig ikke gjort. SMB Mobil sier de er et seriøst selskap, min tillitt har de de ikke. Salgsmodell hvor selger utgir seg for konkurende selskap kan ikke kalles seriøst. Kommer til å forfølge saken til alle mulige instanser med søksmål som siste.
Hei Ove, Takk for din tilbakemelding. Slik skal vi selvsagt ikke ha det. Selgere skal aldri utgi seg for å være en annen operatør i salgssamtale. Når det gjelder avbruddsgebyret og din forespørsel om kontakt, ønsker vi å sørge for at alt håndteres korrekt og rettferdig. Hvis saken din ikke allerede er løst, ber jeg deg om å kontakte meg på [email protected] med detaljene, så vi kan gi deg den nødvendige oppfølgingen. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil