SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare positive erfaringer. Savner mulighet for biometrisk pålogging i appen.
Hei Harald J. Takk for en fin tilbakemelding 😊 Ønske om biometrisk pålogging er tatt videre. Vi blir alltid glad for tips på hvordan vi kan gjøre oss enda bedre! Mvh Ida, SMB Mobil
Grei dekning, må være obs på bindingstid og samtaler til utlandet
Hei Per M. Takk for tilbakemeldingen din. Husk at går det en del samtaler til / fra utland har vi kanskje en utenlandspakke som kan passe for deg. Ring oss på 21 93 61 61 så ser vi om vi kan finne noe som passer 😎 Mvh Ida, SMB Mobil
Bra service og hyggelige kundebehandlere. Kom og leverte simkort med bil. Da jeg ikke hadde fått det i posten😀
Hei Rose M. O. Takk for at du har lagt igjen en så hyggelige melding 😀 Vi vil alltid når det er mulighet for det, strekke oss det lille ekstra for kundene våre! Mvh Ida, SMB Mobil
Alt fungerer som det skal. Jeg er godt fornøyd så langt.
Hei Gf. Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Godt å høre du er fornøyd med abonnement fra oss så langt! Mvh Ida, SMB Mobil
Funker bra, rimelig og greit. Ikke opplevd noe negativt
Hei Lars! Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😀 Så koselig å høre du er godt fornøyd med oss. Mvh Ida, SMB Mobil
Styr unna! skjulte kostnader og bruddgebyr, er alt denne bedriften står på. virkelig ikkje verdt det. billigere å betale bruddgebyret og bytte selskap, enn å fortsatt være i SMB, så det sier vell sitt? Flaut at de kan holde på som de gjør, uten å bli stoppet. er bare å holde seg unna hele selskapet.
Hei Mathias. Takk for din omtale. Det er leit å høre du føler det slikt. Vi har informasjon om alle priser på hjemmesiden vår, i vilkår og linken man mottar ved bestilling av abonnement. Har man avtaletid er det vanlig med bruddgebyr om man går ut av avtalen for tidlig. Mvh Ida, SMB Mobil
Pågående telefonselger som gav inntrykk av at SMB var et underbruk av Telenor, Fikk også forståelse av at det var ubegrenset data i abonnementet som ble tilbudt, det viser seg nå at det bare er 10Gb. Jeg vil ut av dette abb snarest...
Hei Terje. Takk for din tilbakemelding. Vi ser meget alvorlig på slike henvendelser da man skal føle seg trygg på hvem som ringer og hvordan pakke som inngås. Send oss en henvendelse på [email protected] så hjelper vi deg! Mvh Ida, SMB Mobil