SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Presiserte overfor selger at det ikke var aktuellt å skifte leverandør. Etter noen minutter får eg SMB med takk for at eg valgte SMB. Dagen etter ny purring på svar på meldingen. Det må vere mulig for en selger å ta et nei for et nei.
Hei Asgeir, Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Jeg beklager at du følte deg presset i samtalen med selgeren, det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve interaksjonen med oss. Vi tar ditt 'nei' på alvor og respekterer det. Det hadde vært fint om du kunne sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og tidspunkt du ble kontaktet slik at jeg kan se nærmere på saken. Vi tar denne tilbakemeldingen med oss videre og vil bruke den for å forbedre kommunikasjonen og tjenestene våre. Mvh, Charlotte SMB Mobil
Uansett hva jeg spør dem om så får jeg svar raskt og de løser der hver gang.
Hei Kyrre, Takk for din positive tilbakemelding! Det er alltid vårt mål å gi rask og effektiv hjelp til alle våre kunder, og vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med servicen vår. Mvh Charlotte SMB Mobil
Fornøyd med dekning. Ikke merket noe forskjell så blir 5 stjerner fra meg :)
Hei Kristin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen vår! Vi jobber kontinuerlig for å sikre best mulig dekning for våre kunder, så din tilbakemelding er svært verdsatt. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ikke si ja over tlf. Be om å få en skriftlig avtale. Lukta ugler i mosen fra jeg tok tlf og når tilbudet er for godt til å være sant så er det ofte det. De ville gi meg 50gb for 299 i måneden. Spurte om å få tilbudet på mail noe de ikke kunne gjøre da dette ikke var deres praksis. Og jo mere jeg pushet på at jeg jeg ville lese vilkårene og avtalen skriftlig før jeg inngår noe som helst, ble personen mer og mer agressiv og ønsket bare å starte ett opptak hvor vi innngår en muntlig avtale. Jeg takket pent nei og leste på nettet etterpå at flere er forsøkt svindlet av dem. Jeg ville ikke trodd ett ord av hva de sier. Virket som om det var 3 års bindingstid som han prøvde å skjule.
Jeg er student og har nylig opprettet et enkeltpersonsforetak. Jeg var ute og kjørte da selger ringte meg og forklarte at det var gjennom Telenor. Han refererte til fast pris og god dekning, data osv. Selskapet hadde til og med fast pris hvilket var kjempegunstig prismessig. Jeg ble forstyrret av en nabo i løpet av samtalen, men det stoppet ikke selgeren. Ble satt ut sv hele situasjonen og klarte å svare ja på melding jeg fikk av selger da jeg tenkte at dette kunne uansett angres på i etterkant. Det kan det IKKE! Prøver febrilsk å henvende meg til reklamasjon for mangelfull informasjon når jeg inngikk abonnement. Så får vi se om kundeservice viser noen nåde for en student som ikke har råd til et slikt abonnement i tillegg til alle andre utgifter. Det hadde vært profesjonelt i dette tilfellet. Anbefales IKKE
Rask og god hjelp. Tolmodig medarbeider. Fikk nødvendig hjelp på puk og pin
Innsalget opp mot realitetene slik de er stemmer ikke. Det groveste er at de henvender seg til privatpersoner med ENK og sammenligner priser ink mva for et privat abonnement med ex mva i dette som er en bedriftsavtale, samt skjult bindingstid omtalt som «avtaletid» I tillegg; jeg har 10 GB datapakke og her er det åpenbart ingen kostnadskontroll om du går over, fikk nettopp regning på over 1000 kr ekstra.
Hei Linn E, Det er trist å lese at det ikke kom tydelig frem at prisene er eks mva og at dette med avtaletid i samtalen med selger. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post på [email protected] slik at jeg kan få sett nærmere på dette med overforbruket, hvis ikke du allerede har vært i kontakt med oss vedrørende dette. Mvh Charlotte SMB Mobil