SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er student og har nylig opprettet et enkeltpersonsforetak. Jeg var ute og kjørte da selger ringte meg og forklarte at det var gjennom Telenor. Han refererte til fast pris og god dekning, data osv. Selskapet hadde til og med fast pris hvilket var kjempegunstig prismessig. Jeg ble forstyrret av en nabo i løpet av samtalen, men det stoppet ikke selgeren. Ble satt ut sv hele situasjonen og klarte å svare ja på melding jeg fikk av selger da jeg tenkte at dette kunne uansett angres på i etterkant. Det kan det IKKE! Prøver febrilsk å henvende meg til reklamasjon for mangelfull informasjon når jeg inngikk abonnement. Så får vi se om kundeservice viser noen nåde for en student som ikke har råd til et slikt abonnement i tillegg til alle andre utgifter. Det hadde vært profesjonelt i dette tilfellet. Anbefales IKKE
Rask og god hjelp. Tolmodig medarbeider. Fikk nødvendig hjelp på puk og pin
Innsalget opp mot realitetene slik de er stemmer ikke. Det groveste er at de henvender seg til privatpersoner med ENK og sammenligner priser ink mva for et privat abonnement med ex mva i dette som er en bedriftsavtale, samt skjult bindingstid omtalt som «avtaletid» I tillegg; jeg har 10 GB datapakke og her er det åpenbart ingen kostnadskontroll om du går over, fikk nettopp regning på over 1000 kr ekstra.
Hei Linn E, Det er trist å lese at det ikke kom tydelig frem at prisene er eks mva og at dette med avtaletid i samtalen med selger. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post på [email protected] slik at jeg kan få sett nærmere på dette med overforbruket, hvis ikke du allerede har vært i kontakt med oss vedrørende dette. Mvh Charlotte SMB Mobil
Raske til å svare og flinke til å løse oppgaver, kan anbefale disse.
Hei Runar, Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at dette er opplevelsen du har av oss, og at du er fornøyd. Mvh Charlotte SMB Mobil
Fornøyd kunde. Rask svartid og hyggelig kundeservice. Ikke merket noe på dekningen.
Hei Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med både abonnementet og kundeservicen vår. Mvh Charlotte SMB Mobil
mistet en halv dag uten telefon pga påstått teknisk problemer med portering og min kone mistet hele 2 dager uten telefon. altfor dårlig da jeg i tillegg mistet en jobb pga maglende telefonkontakt.
Hei Carlo N, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at det oppsto tekniske problemer ved overføring til oss og at dere var uten dekningen en perioden. Jeg håper du har vært i kontakt med vår kundeservice for å få hjelp, hvis ikke vil jeg at du sender meg en e-post på [email protected] med nummeret ditt og en oppsummering av saken. Da vil det være enklere å finne deg i systemene. Mvh Charlotte SMB Mobil
Det tok litt tid før jeg forstod at de ikke var fra Telenor - en dårlig start. Selger refererte til en samtale som jeg har hatt med én i Telenor, noe som forvirret meg. Så her jobbes det nok litt på tvers av SMB og Telenor, bak kullissene selvfølgelig. De leser opp avtalen der du skal bekrefte avtalen, til trots for at beskjeden er: «nei, jeg skal ikke bytte noe nå»! De sier du må høre på dette for å få mere informasjon. I neste øyeblikk kommer det inn meldinger på telefon som sier velkommen som kunde i SMB etc. Inntil nederst på sms’n, da du må bekrefte med et ja. De klarte ikke hekte meg på kroken, men denne formen for telefonsalg burde vært straffet! Dette selskapet kan ikke overleve slik de driver nå! I tillegg er mitt familieabonnement i Telenor mye billigere med ubegrenset data!
Hei Frits, Takk for din tilbakemelding. Først vil jeg informere om at SMB Mobil er en egen operatør og vi jobber ikke på tvers bak kulissene. Så det er veldig trist å lese at det er inntrykket du sitter igjen med. Vi har full Telenordekning, og det er det eneste. Det skal komme godt frem at dette er et operatørbytte, så det burde selvfølgelig blitt tatt stilling til av selgeren da du skal ha sagt du ikke ønsket å bytte noe. Dette beklager jeg for. Jeg ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere. Kan du sende en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en liten oppsummering av saken slik at jeg hvertfall får stoppet meldingene for bekreftelse av ordre. Mvh Charlotte SMB Mobil