SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice med rask og effektiv respons. De skiller seg klart positivt ut i forhold til andre leverandører.
Hei Otto. Så flott å høre! 🤩 Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi ønsker alltid å levere personlig assistanse av høy kvalitet til våre kunder. Mvh Ida SMB Mobil
Utmerket tilbud på mobiltjenester, og til svært rimelige priser
Hei Sverre. Takk for den fine omtalen 😊 Vi jobber alltid mot å være prisleder for mindre bedrifter! Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss. Mvh Ida SMB Mobil
SMB Mobil fungerer bra for mitt forbruk. Har også fungert utmerket utenlands. Jeg er daglig bruker av mye data.
Hei Kjell. Takk for den fine omtalen! 🤩Ja hos oss får du både full Telenor dekning samt den høyeste hastigheten i Telenor sitt mobilnett! En veldig kjekk ting når en bruker mye data. Mvh Ida SMB Mobil
Hei. SMB leverer både på pris, kundeoppfølging og kundeservice, med raskt å svare på telefon om du trenger kontakt med de. Altså, fornøyd!
Hei Inge. Takk for en så hyggelig omtale 😊 Så fantastisk å høre du er godt fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
God dekning og fordelaktig pris. Grei oppfølging fra kundesenteret
Hei Trond, Takk for en hyggelig omtale. Så flott å høre du er fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Ringer deg privat like etter du har registrert ENK. Dettr selv om ENK ikke har tlfnr. Opplyser at som bedriftskunde så gir Telenor deg billigere abonnement. Abonnementprisene deres er dyrere enn lavprisaktørene og i tillegg eks mva. Forretningsmodellen er å lure folk inn i lange bindingstider på 24 eller 36 måneder, som har bruddgebyr på 3000,- eller 4500,-. Dette blir ikke opplyst om på telefon. Usikker hvordan fornyelse fungerer. Antagelig må man gi beskjed akkurat 3 måneder før fornyelse for å unngå bruddgebyr. Jeg takket nei. Dette tilsvarer kataloghai-svindelene vi har sett i alle år. Styr unna. Antagelig er en stor andel av omsetningen slike bruddgebyr.
Hei E. Takk for at du har lagt igjen en omtale. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Det tar vi på alvor. Vi har abonnement og pakker både med og uten avtaletid. Det skal i den muntlige verifiseringen, samt i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres om blant annet eks mva og avtaletid dersom en slik avtale blir inngått. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med mer informasjon om saken, så kan vi se på hva som er blitt gjort her. Mvh Ida SMB Mobil
Blir ringt av en selger, som tilbyr meg billigere mobilabonnement i forbindelse med ENK. Jeg svarer i utgangspunktet at jeg ikke er interessert ettersom at jeg allerede har en familieaboennemenent, og kan ikke endre på dette selv. Han sier at det er null problem og sier at dem er en del av Telenor og at abonnementet bare blir byttet innen selskapet (forklarer ikke at jeg får nytt simkort noe jeg sa at jeg ikke var interessert i) ettersom at dem er ENK og Virksomhets avdelingen til Telenor, sier at det eneste jeg trenger å gjøre er å svare ja på meldingen. Jeg svarer ja, me godtroelsen om at dette er Telenor men oppdager senere at det ikke er det dermed så bekrefter jeg ikke den andre meldingen som de sender og aktiverer ikke abonnementet, senere viser det seg at det er en gebyr på brudd av bindingstid på 4500.
Hei Alejandro, Takk for din tilbakemelding. Selger skal i samtalen informere om at vi er en selvstendig norsk mobiloperatør, men at vi har full Telenor dekning. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør, det ser vi alvorlig på. I verifiseringen, samt i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres det om org.nummer avtalen tegnes på, eventuell avtaletid og abonnement. Send gjerne en e-post til [email protected] med mer informasjon om saken, så skal vi ta en ny gjennomgang. Mvh Ida SMB Mobil