SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er svindel-mobil. Styr unna. Umulig å komme igjennom ved henvendelse. Pris jeg fikk var uten mva, det var ikke avtalen jeg gikk inn på. Umulig å komme igjennom på kundeservice. Stenger mye tidligere enn andre mobil leverandører. Må ha minimum 300 tegn for å få omtale registrert. Veldig rart bare det da. Vil de at vi skal gi opp å gi kommentar?? Dette har vært et skuffende forhold. Jeg bruker ikke slå til på telefon henvendelser. Gjorde det denne gangen, men angrer angrer forferdelig! Dette er bare lavmål.
Hei. Synd å høre du har denne opplevelsen. Priser på bedriftsabonnement blir oppgitt eks mva. Det er vanlig praksis i bedriftsmarkedet. Våre åpningstider på telefon er mandag - fredag 08:00 - 16:00. Hvis du ønsker å ta kontakt etter åpningstid anbefaler vi at du sender oss en e-post da de ofte blir besvart utenfor ordinære åpningstider. Fint hvis du sender oss en epost til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang sammen slik at vi finner en god løsning for deg. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Bra kundeservice som er raskt på banen. Abonnement med super dekning og som inkluderer databehovet for hverdag og fritid. Nå også med e-SIM. Ingen kostnadsoverraskelser.
Hei Nils. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice og dekning! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
SMB er de eneste som har LIKE bra Telenor-dekning som Telenor sine egne sluttkunder bare at det er TIL HALV PRIS!!!! Storfornøyd++ Alle som er fornøyde med Telenor-dekning hør her; Om du ikke vil beholde skyhøye priser men vil være på norges beste dekning🥁🥁🥁…….Smb for the win!!!!🍾
Hei Karl. Så bra du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Snakket med en hyggelig dame som ga meg ett godt tilbud på fri bruk 100gb . Fornøyd med både prisen og Telenor sin dekning
Hei Morten! Så godt å høre at du er fornøyd! Vi setter pris på den hyggelige tilbakemeldingen. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Selger ringte meg og fortalte at han representerte et datterselskap til Telenor. Dette er ikke korrekt. Han fortalte meg videre at han så at jeg ikke brukte mobildata. Det er heller ikke rett. Jeg bruker i snitt 20-25 GB pr måned. Når jeg konfronterte han og sa at dette er beviselig feil, så la han bare på.
Hei Alf, Det er trist at du har denne opplevelsen, slik skal det ikke være! Fint hvis du sender oss en epost til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang sammen. SMB Mobil er et norskeid mobilselskap med full telenordekning. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Veldig dårlig dekkning. Sitter sammen med andre som bruker telenor og de har god dekkning. Ønsker å avbryte abo, men må gjøre jobben selv med å bevise det er dårlig dekkning og å sjekke signal fra sendere. Aner ikke hvordan man gjør det. Her prøver de bare å skyve problemet bort å vente på at bindingstiden min er over. Anbefales ikke.!!!! Angrer på at jeg lot meg lure av denne selgeren!
Hei Thomas! Kjedelig å høre at du opplever dårlig dekning. Det kan være flere årsaker til dette. Vi benytter oss av Telenor sitt nett og har den samme dekningen som Telenor sine kunder. Her finner du link til bekreftelse av nettkvalitet fra Telenor: https://smbmobil.no/media/hbnid32l/bekreftelse-av-radionettkvalitet-smb-mobil-24-januar-2022.pdf Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi sammen kan finne ut hva som er årsaken til at du opplever dårligere dekning. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Selger ringer og tilbyr et abonnement med en gitt pris. Når avtalen faktisk skal underskrives så viser det seg at prisen som er gitt muntlig ikke stemmer overens med den faktiske prisen. Selgeren unngikk fullstendig å informere om at prisen han gav ikke var innkludert mva og div tillegg.. Direkte svindlere! Hold det unna!
Hei Anders! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med selger. Send meg en epost på [email protected] med bedriftsnavn og din kontaktinfo så får jeg tatt en titt på saken din. Hilsen Birgitte, SMB Mobil