SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Holder det de lover. God dekningen også fra/til utlandet. Godt fornøyd med SMB
Hei Merete. Takk for den fine tilbakemeldingen 😀 Vi vil alltid jobbe for å holde gode avtaler med lave priser og suveren Telenor dekning! Mvh Ida, SMB Mobil
Både telefon og bredbånd fungerer på en utmerket måte.
Hei Jakob. Takk for den fine omtalen! Det er alltid så hyggelig at vi anbefales videre av gode, fornøyde kunder hos oss 😊 Mvh Ida, SMB Mobil
Styr unna - disse er sleipe og uprofesjonelle og belager seg på enkeltmannsforetak uten angrerett + pågående telefonsalg. Uetisk forretningsmodell. Første fakturaen som skulle gi meg et slags plaster på såret for å ha blitt ført bak lyset kom på 1100 kr for to abonnementer - hva blir da den neste regninga på lurer jeg på...!
Hei Kjersti. Takk for tilbakemelding. Første faktura kan alltid virke høy da den gjelder for flere perioder. Se på side 2 av fakturaen, så vil den vise periodene det er fakturert for. Det er veldig leit å høre om inntrykket du har av oss. Vi er en operatør for små og mellomstore bedrifter med full Telenor dekning, gode priser og mange fornøyde kunder. Mvh Ida, SMB Mobil
Bra pris og meget hyggelige kundebehandlere som også alltid er tilgjengelig, i motsetning til andre leverandører. Kvaliteten på data og tale er også utmerket. Det blir ganske enkelt bare lettvint å bruke denne leverandøren.
Hei Knut. Tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding 😊 Vi vil alltid prøve strekke oss for å gjøre opplevelsen med oss enda litt bedre! Mvh Ida, SMB Mobil
Stødig og godt nett, ikke hatt noen utfordringer i bygda vi bor.. I tillegg er abb konkurransedyktig 👍👍
Hei Stian. Takk for den fine tilbakemeldingen! 👍🏻 Flott å høre det fungerer så bra for deg! Mvh Ida, SMB Mobil
Ble oppringt av en selger fra smb som lovde meg fri data og ingen bindingstid. Jeg var opptatt og takket ja på meldingen uten å lese. Selger pusher på, bare svare ja så setter han det opp. Jeg spørr selger flere ganger om bindingstid og han bekrefter at det er det ikke. Det blir heller ikke nevnt i oppsummeringen. Ender opp med abonnement med 10gb data og 36mnd bindingstid. 4500,- for å avslutte abonnementet før tiden. Når man leser erfaringer om selskapet ser det ut som dette er praksis hos smb mobil. Spennende å se om dette blir en dyr lærepenge eller om jeg kommer meg ut av dette. Men ut skal jeg. Bindingstid må kunne argumenteres, altså kunden må få en fordel som derfor gir binding. Hvordan smb argumenter for dette er jeg meget interessert i. Dekningen er god, men mobildata er tregt og tidvis ubrukelig. Uærlige og useriøse
Hei Jon. Takk for tilbakemeldingen. Send oss veldig gjerne en melding om saken din til oss på epost [email protected]. Selger skal oppsummere og gi samme informasjon som SMS viser med det kunde og selger avtaler. Er annet gjort ser vi veldig strengt på dette. Mvh Ida SMB Mobil
Etter litt kluss med nytt SIM kort noe som ble løst kjapt og greit har alt fungert fint.
Hei Torodd. Tusen takk for omtalen. Så leit å høre det startet litt rotete for deg, men godt det ble ordnet raskt opp i 😊 Vi håper du blir godt fornøyd med oss framover! Mvh Ida SMB Mobil