SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vedkommende selger utga seg for å ringe fra min forrige mobiloperatør. Lovte et billigere abonnement, men det stemte ikke. Unnlot å nevne at det var 36 mnd. bindingstid og et brudd gebyr på 4500 kr. +mva. Jeg gikk altså i saksa ila en kort samtale.
Hei Rune, Først og fremst vil jeg si at vi beklager opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de representerer et annet selskap. Det er viktig for oss at kundene våre blir korrekt informert om alle vilkår, inkludert priser og eventuell avtaletid, både i samtalen med selgeren og gjennom den påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Vi ønsker å se nærmere på saken din for å rette opp i eventuelle feil. Kan du være så snill å sende en e-post til [email protected] med detaljer om henvendelsen? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Var i kontakt med kundeservice, flott hjelp. Hyggelig medarbeider.
Hei Chrissi, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du hadde en positiv opplevelse med vår kundeservice. Din tilbakemelding betyr mye for oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Mulig å komme i kontakt med mennesker, og i tillegg hyggelige og løsningsorienterte personer
Hei Carl A. H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du verdsetter vår kundeservice. Det er viktig for oss å være tilgjengelige og hjelpsomme for våre kunder. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Selger unlot å informere om bindingstid, bedriftsavtale og informerte om feil pris!! Jeg oppdaget det i etterkant på avtalen. Jeg kontaktet dem og fortalte dette. Og at jeg ville kansellere avtalen. Men de sa at avtalen er bindende i 36 mnd. Hvis jeg skulle si opp så fikk jeg et bruddgebyr på 4500 kr + moms!! Det var mange mailer frem og tilbake...og til slutt kontaktet jeg advokat. Da la de ned saken! Jeg ser på flere omtaler her at dette er en gjenganger med dette selskapet. Håper forbrukerrådet kan stoppe denne galskapen!!!
Hei Richard, Takk for din tilbakemelding. Det skal alltid informeres om priser, at det er bedriftsavtale og dersom det er avtaletid i samtalen med selgeren, samt i SMS som bekreftes av kunde ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle er dette absolutt beklagelig og svikt i våre rutiner. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hold dere langt unna! Ringte meg når jeg var på jobb! Utalte seg som dem var innenfor Telenor! Bare skulle få bedriftsabonemang billigere! Trykk OK så er alt i orden! Fikk ikke med att det var binding på 36 mnd. Ville bruke angreretten min men det var ikke mulig på bedrift! Har ringt dem og blir avvist hver gang! Hiva simkorta i søppla😀 kjæm vel bruddgebyr fra dem men det får skur! Skal ikke ha noe med dem å gjør😟
Hei PI, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at vi representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en selvstendig norsk aktør, men benytter oss av Telenor sitt nett. Det er viktig for oss at kundene våre blir informert om avtaletid både i samtalen med selgeren og gjennom en påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Dersom overnevnte ikke har vært tilfelle ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Det var veldig effektivt og kundebehandleren var vennlig
Hei Eivin R, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at prosessen med bytte til eSIM gikk effektivt, og at du opplevde vår kundebehandler som vennlig. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Var i kontakt med en hyggelig og beroligende kar på kundeservice som hjalp meg med e-sim ved oppstart. Tusen takk for å være tålmodig og hyggelig!
Hei, Så hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at du fikk hjelp med e-sim ved oppstart! Vi jobber for å gi alle våre kunder best mulig service, og din tilbakemelding er en bekreftelse på at vi er på rett vei. Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil