SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Aggressiv telefonsalg uten mulighet til å lese igjennom tilbudet som ikke holder det selger markedsførte det som
Hei Oliver, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en slik opplevelse. Vårt mål er alltid å gi korrekt informasjon, og vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg presset. Informasjonen som gis i samtale med selgeren skal også bekreftes i en påfølgende SMS ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle, eller om det har vært avvik i informasjonen, ønsker vi å rette opp i det. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan undersøke dette internt. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart, fingerproblemer av undertegnede.
Hei Petter, Takk for din positive tilbakemelding! Det er godt å høre at du fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart. Alle kan oppleve "fingerproblemer" iblant, og vi er her for å bistå. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt av en representant. Etter tretten minutter med overtaling til å bytte abonnement, inkludert tilsendte sms med link der det skulle trykkes for å bekrefte ny avtale, så sa jeg at jeg ønsket å sjekke dette nærmere da jeg var redd for å bli utsatt for svindel, noe det forøvrig er mye av for tiden. Da sa representanten: hvis du tror dette er svindel så får du ikke det nye abonnementet og la på. Uforskammet og frekt!
Hei Hege, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt den negative opplevelsen du hadde med en av våre representanter. Atferden du beskriver er på ingen måte representativ for de standardene og verdiene vi ønsker å formidle. For at vi skal kunne undersøke saken nøye og ta nødvendige grep, vil vi sette pris på om du kan sende en e-post til oss på [email protected] med en kort oppsummering av samtalen og ditt telefonnummer. Vi vil da gjøre en intern gjennomgang basert på din tilbakemelding. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Vedkommende selger utga seg for å ringe fra min forrige mobiloperatør. Lovte et billigere abonnement, men det stemte ikke. Unnlot å nevne at det var 36 mnd. bindingstid og et brudd gebyr på 4500 kr. +mva. Jeg gikk altså i saksa ila en kort samtale.
Hei Rune, Først og fremst vil jeg si at vi beklager opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de representerer et annet selskap. Det er viktig for oss at kundene våre blir korrekt informert om alle vilkår, inkludert priser og eventuell avtaletid, både i samtalen med selgeren og gjennom den påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Vi ønsker å se nærmere på saken din for å rette opp i eventuelle feil. Kan du være så snill å sende en e-post til [email protected] med detaljer om henvendelsen? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Var i kontakt med kundeservice, flott hjelp. Hyggelig medarbeider.
Hei Chrissi, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du hadde en positiv opplevelse med vår kundeservice. Din tilbakemelding betyr mye for oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Mulig å komme i kontakt med mennesker, og i tillegg hyggelige og løsningsorienterte personer
Hei Carl A. H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du verdsetter vår kundeservice. Det er viktig for oss å være tilgjengelige og hjelpsomme for våre kunder. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Selger unlot å informere om bindingstid, bedriftsavtale og informerte om feil pris!! Jeg oppdaget det i etterkant på avtalen. Jeg kontaktet dem og fortalte dette. Og at jeg ville kansellere avtalen. Men de sa at avtalen er bindende i 36 mnd. Hvis jeg skulle si opp så fikk jeg et bruddgebyr på 4500 kr + moms!! Det var mange mailer frem og tilbake...og til slutt kontaktet jeg advokat. Da la de ned saken! Jeg ser på flere omtaler her at dette er en gjenganger med dette selskapet. Håper forbrukerrådet kan stoppe denne galskapen!!!
Hei Richard, Takk for din tilbakemelding. Det skal alltid informeres om priser, at det er bedriftsavtale og dersom det er avtaletid i samtalen med selgeren, samt i SMS som bekreftes av kunde ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle er dette absolutt beklagelig og svikt i våre rutiner. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil