SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det var veldig effektivt og kundebehandleren var vennlig
Hei Eivin R, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at prosessen med bytte til eSIM gikk effektivt, og at du opplevde vår kundebehandler som vennlig. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Var i kontakt med en hyggelig og beroligende kar på kundeservice som hjalp meg med e-sim ved oppstart. Tusen takk for å være tålmodig og hyggelig!
Hei, Så hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at du fikk hjelp med e-sim ved oppstart! Vi jobber for å gi alle våre kunder best mulig service, og din tilbakemelding er en bekreftelse på at vi er på rett vei. Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Byttet gikk smertefritt, var enkelt , greit og fikk suveren service. Kan anbefales på det sterkeste.
Hei Per H, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du deler din positive opplevelse med oss. Det er gledelig å høre at byttet gikk smertefritt og at du er fornøyd med vår service. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Min erfaring er at jeg ble anbefalt å bytte til SMB Mobil av en venn som var fornøyd. Jeg angrer ikke, vært fornøyd fra første stund
Hei Celine, Så flott å høre at anbefalingen fra din venn førte deg til oss og at du har vært fornøyd fra første stund. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal fortsette å jobbe for at du forblir fornøyd. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Opplever god og profesjonell service. Veldig fornøyd med pris.
Hei Ann C, Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi jobber kontinuerlig for å tilby både god service og konkurransedyktige priser, så det er flott å høre at du er fornøyd med begge deler. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Etter å ha lest flere dårlige omtaler – ble jeg likevel overbevist av deres selger at dette skyldtes deres tidligere selgerselskap, som de nå jobbet med å rett opp i. DE HAR IKKE BLITT BEDRE – unngå de for alt det er verdt! På hytta der jeg ikke har hatt dekning i det hele tatt, der andre med telenor-abonnement har hatt 4G. Da jeg har delvis hjemmekontor der – ble jeg nødt til å bytte abonnement kjapt. Jeg ble lovt ingen oppsigelsetid, som selgeren hendig nok ikke spesifiserte i avtalemail og de krever nå betaling i tre ekstra måneder. Hold dere unna!
Hei Vetle, Takk for din henvendelse. Vedrørende dekning, så benytter vi oss av Telenor sitt nett og dersom du opplever problemer med dekningen ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet. Vi har en standard oppsigelsestid på 3 måneder, som er forskjellig fra avtaletid (ofte kalt bindingstid). Dersom du er lovet at du ikke skal ha noe oppsigelsestid ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] slik at vi får tatt en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble solgt bedrifts abonnement med 36mnd binding uten min viten. De sa det ikke var binding, spurte flere ganger. Når det skulle skiftes abonnement kom d faktura på 5800 kr pr abonnement... Nekter på at de ikke har sagt noe om at det ikke var bindingstid, og har nå brukt 6 mnd på å klare å si opp alle abonnementer. Bare løgn og lureri. Styr unna
Hei BK, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er viktig for oss at våre kunder har all nødvendig informasjon før de inngår en avtale. Som en del av vår standard prosedyre sender vi en SMS til alle våre kunder før avtaleinngåelsen. Denne SMS-en inneholder informasjon om avtaletid, priser ekskl. mva, samt en link til våre komplette vilkår. I tillegg opplyser vi også om disse detaljene i verifiseringen med selger mot slutten av samtalen. Vi beklager hvis dette ikke har blitt kommunisert tydelig nok til deg, og vi vil gjerne se nærmere på saken din. Vennligst send en e-post til [email protected] med mer detaljert informasjon, slik at vi kan hjelpe til med en løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil