SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De fremstår og presenterer seg som om at de ringer fra en eller annen bedriftsavdeling fra Telenor, svarer nesten unnvikende når man spør om hvor dem ringer fra. I tillegg er dem orienterte mot bedrifter, så alle rettigheter man har som privatperson faller bort, men dem tilbyr at man "bare bruker organisasjonsnummeret for å få rabatten" men kan fremdeles ha et privatabbonement, og opplyser ikke på samme tid om at det vil bli et bedriftsabbonement likevel, det innebærer også et vanvittig oppsigelsesgebyr om man er så uheldig å takke ja før man får tenkt seg om. Abonnementene dem tilbyr er stortsett verre på pris enn det man får hos f.eks Telenor, om man sammenligner hva man får for pengene hos Telenor.
Hei Eirik, Takk for at du deler din opplevelse. Vi beklager hvis det har vært noen misforståelser eller hvis kommunikasjonen fra vår side har virket unnvikende. Det er viktig for oss å presisere at vi aldri skal utgi oss for å være en annen operatør, inkludert Telenor, og all kommunikasjon skal være klar og tydelig. Hvis det ikke allerede er gjort ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss direkte på [email protected], slik at vi kan se på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Lang bindingstid og bedriftsabonnement uten at jeg har behov for det.. føler meg lurt av selger fra dere
Hei Stein S, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at ting ikke ble som du forventet, og at du føler deg lurt. Det er ikke sånn vi vil at noen skal ha det. Send oss en e-post på [email protected] med litt info om saken din, så skal vi se på hvordan vi kan gjøre ting bedre for deg. Mvh, Birgitte SMB Mobil
God og tilgjengelig kundeservice, og greie priser .
Hei Steinar, Takk for flott tilbakemelding! Det er supert å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og finner prisene våre greie. Å være tilgjengelig og tilby god service er topp prioritet for oss, og vi er glade for at vi møter dine forventninger. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg hadde phonero men dekningen holdt ikke mål. men når jeg byttet til smb ble jeg kjempe fornøyd med både avtalen og servicen jeg fikk dette sparer meg for ganske mye penger i løpet av ett helt år anbefales virkelig til de med som vil spare penger på telefon
Hei Kåre, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det gleder oss stort å høre at du er fornøyd med byttet til SMB Mobil og at du opplever både avtalen og servicen vår som god. Å høre at vi kan hjelpe deg med å spare penger over tid, er akkurat det vi streber etter. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du deler din erfaring. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Skammer meg over at jeg ble lurt og ikke leste «den lille skriften». Trøster meg med at jeg ikke er den eneste. Et bittelite «ja» skrevet i en presset stund, uten at jeg rakk å bruke hodet. Styr for all del unna dette selskapet. De bruker skitne triks for å overbevise deg. Usikker på om jeg klarer å leve med usikkerhet rundt priser og service i hele 36mnd, eller om jeg bare skal betale 6000kr og bli ferdig med hele elendigheten. Samtidig ønsker jeg ikke å gi dem denne gleden, ettersom det nettopp er disse pengene de bare venter på å få skvist ut av meg. De går vel forhåpentlig snart konkurs, for de kan umulig overleve lenge ved å la kundene føle seg lurt og svindlet på denne måten.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du føler deg lurt. Det er aldri vår intensjon at noen skal føle seg presset til å ta en avgjørelse uten tilstrekkelig informasjon eller føle seg fanget i en avtale de ikke er komfortable med. Våre selgere skal alltid informere om eventuell avtaletid og priser i salgssamtale, i tillegg til at det skal fremkomme i sms som sendes i forkant av avtaleinngåelsen. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med detaljer om din opplevelse slik at vi kan se på saken. Mvh Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med både pris og service.
Hei TP, Tusen takk for at du delte din positive opplevelse! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både prisen og servicen vår. Vi jobber hardt for å sikre at våre kunder får den beste opplevelsen, og din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette dette arbeidet. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Telefosalg av mobilabonnementet til sovende bedrift. Jeg føler meg presset, et nei godtas ikke, jeg fikk ikke all info, til tross for at jeg spurte- etterpå "med liten skrift" så jeg hva de hadde solgt meg. Selger sa, at jeg kunne prøve det litt. Men unnlot å si at det var bindingstid på 36 mnd. Burde selvfølgelig aldri svart "ja" på sms. Jeg hadde dessverre tillit til at det som ble sagt var oppriktig. Rundlurt og tvunget til å være kunde i 36 mnd, evt bruddgebyr på 18000 for meg og tre barn. Hvor er det etiske ansvaret her. ?
Hei Kari M, Takk for at du deler din opplevelse. Vi beklager å høre at du følte deg presset og at viktig informasjon ikke ble formidlet tydelig. Vi tar ditt innspill seriøst, og det er absolutt ikke slik vi ønsker at kundene våre skal føle seg. Vi ønsker å se nærmere på din sak og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Vennligst send oss en e-post til [email protected] med detaljer, så vi kan undersøke dette nærmere. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar lærdom av dette for å forbedre våre tjenester. Mvh, Birgitte SMB Mobil