SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Usedvanlig god service, både når det gjelder raske tilbakemeldinger og hyggelig mottakelse som kunde! Anbefales!
Hei Øivin, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår service. Takk for din anbefaling, det betyr mye for oss! Mvh Birgitte SMB Mobil
Hyggelige og smarte selgere på tlf, elendige vilkår som sørger for å legge skyhøye gebyr på data (1kr pr mb ved overskridelse av abo.) ved brudd må du betale 3 mnd oppsigelses + inneværende mnd. Har betalt flere tusen til dette lureriet - Alt er juridisk innafor, men oppleves som svindel og utnytting. Takk for meg!
Hei Espen, Takk for din tilbakemelding. Jeg setter pris på dine positive ord om våre selgere, men er samtidig lei meg for å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre vilkår. Jeg tar dine synspunkter seriøst og vil bruke dem til å evaluere og forbedre våre praksiser. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere, vennligst kontakt meg på [email protected]. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Gode priser, god kundeservice, oversiktlig faktura, og god dekning. Anbefales! Selgeren min var utrolig hyggelig.
Hei Miriam, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen, fakturaens oversiktlighet, og dekningen vår. Vi setter stor pris på din anbefaling og er glad for at din erfaring med vår selger var så positiv. Mvh Birgitte SMB Mobil
I dag ble jeg oppringt av en veldig hyggelig fyr. Vi hadde visst snakket sammen før og ifølge han, ikke at jeg kan si jeg husker det; men ok, jeg tar det for god fisk, hvorfor si det om det ikke stemmer. Han snakket om SMB og Telenor. Det tok en stund før jeg skjønte at SMB er et eget selskap. Javel. 36mnd bindingstid sier mannen, jeg tenker ok, men hva om jeg ønsker å si opp? Ingen bruddgebyr sier han. Og jeg tenker som så at det er jo fint. Jeg prøver, jeg er en optimist. Svarer ja på sms, og dum som jeg er leser jeg ikke gjennom avtalen før etterpå, og da er det tydeligvis for seint å kunne trekke seg uten å måtte betale i dyre dommer. Leser også at det tas gebyr for fakturautsendelse? Ikke for en digital faktura vel? Og jeg får visst også 3 mnd med bedriftsnett gratis..som jeg selv må si opp om jeg ikke ønsker å ha det. Dette ble heller ikke informert om fra selgers side. Jeg skjønner at jeg (heldigvis) ikke er alene om å ha blitt rundlurt av en av deres selgere, men dette er faktisk ikke greit. Lite og dårlig info, utne mva kom og litt casual på slutten av samtalen, "har du svart ja på sms ennå??" det var litt pågående rett og slett. Overvekten av dårlige anmeldelser her gir meg skikkelig dårlige vibber, og jeg kan ikke si jeg føler at jeg vil oppleve det som trygt å være kunde hos dere.
Hei Linda, Takk for at du deler din erfaring med oss, og jeg beklager oppriktig at samtalen med vår selger ikke levde opp til de standardene vi setter for åpenhet og nøyaktighet i kommunikasjonen vår. Det skal fremkomme tydelig i kommunikasjon med selger at vi er en selvstendig mobiloperatør og hvorvidt det er avtaletid eller ikke. Det høres ut som det har skjedd en misforståelse angående bindingstid og bruddgebyrer. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med dine kontaktdetaljer? Vi ønsker å rette opp i eventuelle feil og gjøre det vi kan for at du skal være en fornøyd kunde hos oss. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Bruker SMB i vår bedrift. God kundeservice og gode priser
Hei Håkon, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen og prisene våre. Vi jobber kontinuerlig for å tilby det beste for våre kunder, og din tilbakemelding er svært motiverende. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg leser anmeldelser om dette mobilselskapet og oppdager nøyaktig samme historie om jeg ble utsatt for selv i dag. Selgeren ringte min mann på jobb og ville overtale ham til å tegne nye mobilab. Min mann ba selger ringe meg, som er eier av abo. Jeg svarte at jeg ikke hadde tid, og ønsket å diskutere det med min mann først. Senere oppdaget jeg at han hadde ringt tilbake til mannen min, løyet og sagt at jeg hadde godtatt avtalen!
Hei Anne, Takk for at du deler denne situasjonen med oss. Jeg er virkelig lei meg for å høre om din opplevelse med vår selger. Dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer for kundekommunikasjon, og vi tar dette svært alvorlig. Vi setter pris på åpen og ærlig kommunikasjon, og det som skjedde i ditt tilfelle er uakseptabelt. Jeg ønsker å forsikre meg om at vi undersøker denne saken grundig og tar de nødvendige skritt for å rette opp i og forhindre at lignende situasjoner skjer i fremtiden. Kan du sende meg noen flere detaljer om samtalen og selgeren til [email protected]? Igjen, jeg beklager dypt ulempene dette har forårsaket. Mvh, Birgitte SMB Mobil
I dag ble oppringt an en av deres selger, skulle gi meg tilbud på 2 stk bedrift abonnent, hørtes greit ut at. greid å nesten lure meg inn avtale med 3 årsbinding uten å neven det i hele tatt. styr unna
Hei Elle, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du følte deg misledet under samtalen med en av våre selgere. Det er viktig for oss at all informasjon om våre abonnementer, inkludert bindingstid, blir klart og tydelig kommunisert til våre kunder før en avtale inngås. Vi tar dette alvorlig og ønsker å undersøke hva som gikk galt i din situasjon. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om samtalen og hvem du snakket med? Mvh, Birgitte SMB Mobil