SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greit og ryddig. Veldig fornøyd med dekninga til SMB.
Hei Markus. Takk for en fin tilbakemelding 😀 Supert å høre du er fornøyd med oss og vi gleder oss til å ha deg med videre som kunde! Mvh Ida, SMB Mobil
Velfungerende mobilabonnement til en rimelig pris.
Hei Paul. Takk for en fin tilbakemelding 😊 Flott å høre du er fornøyd med oss! Mvh Ida, SMB Mobil
Litt for lang bindingstid. I forhold til andre. 6 år binding er litt for lenge
Hei Jan. Ja den var litt vel lang 😱 Her må du ha fått en skrivefeil eller noe annet rart som har skjedd. Send oss en melding på [email protected] så vi får undersøkt og rettet! Våre abonnement strekker seg kun fra ingen eller opp til 3 års binding. Mvh Ida, SMB Mobil
Fornøyd! Eneste ord å si. Hørt forskjellige ting fra andre operatører ang SMB, men mitt forhold har så langt vært upåklagelig👍
Hei Erling. Så utrolig koselig å høre 😍 Det er veldig leit om operatører snakker ned andre, men vi er ekstremt glad for at du valgte teste oss ut og lage din egen oppfatning 😀 Vi gleder oss til å ha deg med videre! Mvh Ida, SMB Mobil
Fungerer godt og prismessig opplever jeg det som bra.
Hei Sverre. Takk for en så hyggelig tilbakemelding 😊 Vi vil alltid jobbe for å være prisleder med full Telenordekning! Mvh Ida, SMB Mobil
Stabil leverandør med god dekning også når jeg seiler på vestlandskysten
Hei Terje 🤩 Ja, Vestlandskysten skal du trygt kunne reise i uten at det skal si noe på dekningen fra oss. Takk for den fine tilbakemeldingen. Mvh Ida, SMB Mobil
Hei, ble oppringt av en veldig ivrig selger som jeg trodde var fra Telenor Bedrift. Jeg skulle spare 40% og fri bruk av Telenors tjenester. Har jobbet i og for Telenor i hele mitt liv. Gikk av med pensjon i fjor og tenkte jeg kunne spare noen kroner. Viste ikke at det ikke var angrefrist da mitt en-mannsforetak aldri har hatt omsetting. Har 3 Abn. Meg selv og 2 ungdommer som studerer. Mistet min kone i juni så jeg er ikke helt meg selv om dagen. Her må vi få til en god løsning. Vi har fri bruk i Min Sky og fri hjelp på Telenorsentrene. Det var heller ikke noe problem sa han. Hilsen en fortvilet Fred F.
Hei Fred. Vi kondolerer. Avtalen og informasjon på SMS skal også gås gjennom muntlig før bekreftelse, men det er forståelig at man kanskje ikke får med seg alt. Send oss en melding på [email protected] så kan vi se på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil