SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hei Ble oppringt av en i dag han sa han ringte fra Telia som jeg har mitt abonnement. Han sa at han hadde en mye bedre avtale til meg enn den jeg hadde, jeg kommenterte også at det var merkelig at de plutselig skulle gi meg en bedre avtale men det var noe de gjorde for bedriftskunder sa han. Da han la på fikk jeg se at meldingen kom fra SMB mobil å da hadde jeg allerede svart ja til abonnement på tlf som de tok opptak av. Etter det så ringte han meg opp igjen å da konfronterte jeg han med dette men da la han bare på.DETTE ER REN SVINDEL. Vurderer å politi anmelde dette firmaet for slik kan de ikke få holde på.
Hei Roar, Først og fremst, beklager sterkt for denne opplevelsen. Dette er langt fra den standarden og praksisen vi ønsker å ha. Det er absolutt ikke akseptabelt at en selger gir feilaktig informasjon om hvem de representerer. Vi tar din tilbakemelding svært seriøst. Jeg vil sette pris på om du kan sende en e-post til [email protected] med detaljer om saken, slik at jeg kan undersøke dette grundig. Vi beklager igjen for ulempene du har opplevd og håper å kunne rette opp i dette. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ved en misforståelse godtok jeg å bytte til SMSMobil. Da jeg oppdaget feilen var personalet veldig hyggelige og annulerte bestillingen med en gang. De var raske til å svare på Mail og tlf.
Hei Sigrid, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at vi kunne bistå raskt og effektivt når misforståelsen oppstod. Dersom du har spørsmål eller andre henvendelser i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Gir dere terningkast 1 pga selger som tok kontqkt med meg utga seg for å ringe fra Telenor. Jeg gikk med på , det jeg trodde , å endre eksisterende avtale. Jeg forsto ikke før jeg fikk brevet fra dere ar jeg faktisk var iferd m å skifte mobil operatør på meg og min far. Det ble mye telefoner og e- mail , mye ekstra arbeid på både dere og meg. Jeg hadde ingen planer om å flytte abonnement mitt. Vedk selger sa ved to anledninger- etter spørsmål fra meg om er dette Telenor? Svar " ja det er Telenor" og litt lengre ut i samtalen spør jeg på nytt om hædette er Telenor? Svar :" ja, men en annen avdeling" ! Dette er uakseptabelt fremgangsmåte. Jeg gikk fem på og var i god tro hele veien . Og leste ikke sms m vilkårene før det var for sent. Jeg har nå annullert bestillingen og går i dialog med Telenor om å endre mitt og min fars abonnementer. Jeg setter pris på at dere har vært ryddig i kommunikasjon i forbindelse med annullering. Viktig at dere sørger for at selgerne er tydelig på ha de sier og hvem de gir seg ur for å være.
Hei Merete, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager sterkt at selgeren som tok kontakt med deg ga et feilaktig inntrykk av å representere Telenor. Dette er ikke i tråd med hvordan vi ønsker å kommunisere med potensielle kunder. Det er viktig for oss å være klare og ærlige i all kommunikasjon. Vi setter stor pris på at du anerkjenner vår ryddighet i forbindelse med annulleringen. Vi vil jobbe kontinuerlig for å sikre at alle våre kunder og potensielle kunder får en god opplevelse. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil.
Dette er svindel og bedrag fra ende til annen. De lurer deg til å tegne abonnement for 36mnd til en pris som er akkurat den samme eller høyere enn det man har hos Telenor. De lyver og sier at det er billigere og at de ringer fra telenor. Det er det ikke. Unngå for enhver pris! Selgerene er opplært til å lyve!
Hei KN, Vi beklager den negative opplevelsen du har hatt. Det er alvorlig for oss dersom en selger har gitt feilaktige opplysninger eller utgitt seg for å representere en annen organisasjon. Prisene på våre abonnementer oppgis eksklusiv mva da det er bedriftsabonnementer. Alle vilkår skal kommuniseres tydelig, både i samtalen og i SMS'en før avtaleinngåelsen. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med detaljer om saken, så vil jeg undersøke dette nærmere. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Anbefaler ingen å tegne abonnement her raskt. Les nøye gjennom i forkant. Selger skjønnmaler gevinst og tilbud, som er langt dårligere enn Telenors standardpakker. For småbedrifter kan dette umulig lønne seg. Dyrere, mindre data og rigide bindingsordninger. Sjekk i det minste alt nøye før du signerer!
Som flere andre her ble jeg oppringt av en som sa han var ringte fra Telenor. Senere i samtalen spurte jeg hvem SMB er, og han sa at det er storkunde-avdelingen i Telenor. Prisen ble oppgitt å være lavere enn mitt eksisterende abonnement. At han ikke visste hvilket abonnement jeg hadde var et hint om at han ikke egentlig ringte fra Telenor.
Hei, Presenteres seg som Telenor`s bedriftsavdeling og vil gi et godt tilbud. Fikk direkte spørsmål over telefon om bindingstid, hvor de sier at det ikke er noe. Etter første faktura, hvor de faktureres forskuddsvis, ser man at dette ikke har noe med telenor å gjøre, og man melder seg ut. Da viser det seg å være 3 års bindingstid, og man skylder de 4 500,- , opplyser kundeservice om. Herregud, makan til svindel.