Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri

Omtale av  Anne

Manipulerende kvinnelig selger ringer og gir inntrykk av et godt pristilbud som de lover å ikke øke pris på i 3 år. Hun bruker ord som ikke sier noe om at dette er en treårsforpliktelse. Ber meg godkjenne sms hun sender på avtalen mens hun er på telefonen. Jeg blir overrumplet. Og pleier ikke bli det av selgere, men denne var intens. Dette viser seg så å være avtaletid på 3 år. Et begrep som Ikke er brukt i samtalen. Jeg følte meg veldig lurt. Kontakter smb mobil og en leder ringer etter hvert tilbake og tilbyr meg å prøve dem noen måneder. De trekker avtaletiden skriftlig. Gir meg altså ved dette medhold i at jeg ble lurt inn i dette. Etter noen dager sier jeg opp abonnementet. Vil ikke prøve dem eller ha mer med m bedriften å gjøre. Alt er dårligere enn abonnementet jeg hadde. Det som skulle koste ca 250 kr endte på få dager ned å koste 1008 kr. Etter å ha betalt det anså jeg meg ferdig. Men nå kommer 608.75 kr de mener jeg skal betale i oppsigelsestid i tre måneder. Dette nekter jeg å gjøre. For ved å få medhold i at jeg ble lurt inn i avtale ved å bli løst fra kontrakten, og tilbud om å prøve dem, og betalte ( dyrt) den korte tiden i mai jeg prøvde dem og sa opp etter noen dager anser jeg det feil skulle ha oppsigelsestid .

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:48

Hei Anne, Takk for din melding. Vi er lei oss for å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, og vi vil gjerne gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Det er svært viktig for oss at alle kunder forstår de avtalene de inngår med oss, og vi tar din tilbakemelding om at dette ikke ble kommunisert til deg på en klar og tydelig måte, alvorlig. Selgerne våre er opplært til å gi fullstendig og nøyaktig informasjon om alle aspekter ved avtalene vi tilbyr, inkludert eventuelle avtaleperioder. Hvis dette ikke har vært tilfelle, er det noe vi absolutt vil undersøke og rette opp i. Jeg forstår at du allerede har vært i kontakt med oss om dette, men hvis du er villig, vil vi gjerne diskutere saken din ytterligere for å finne en løsning som du er fornøyd med. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ok service

Omtale av  Oklando

God og effektiv service. Hyggelig og imøtekommende person i andre enden.

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:44

Hei Oklando, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du har hatt en god opplevelse med vår service. Vi jobber alltid for å være effektive og imøtekommende, så det er flott å høre at du har merket det. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Fungerer kjempefint for oss!

Omtale av  Arne R. S

Enkel og grei service, som alltid!! Kan anbefales!

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:43

Hei Arne, Tusen takk for din positive omtale! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service. Vi setter stor pris på din anbefaling og vil fortsette å jobbe hardt for å sørge for at du får den beste opplevelsen. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp med. Mvh, Birgitte SMB Mobil

PUK kode

Omtale av  Vilhjalmur F

Rask tilbakemelding på ønsket puk kode👍🥰👍på Mail

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:42

Hei Vilhjalmur, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på det og er glad for at vi kunne hjelpe deg med å få tilgang til din PUK-kode raskt. Vi er alltid her for å hjelpe deg om du skulle trenge noe mer i fremtiden. Ha en strålende dag! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Bytta. Tabbe

Omtale av  Km

3 års binding. Datakortene virker ikke. Data i utlandet er redusert til ⅓ av data i Norge. Ikke data roll-over. All besparelse nulles ut av ekstra datakost og bry. Kundeservicen stenger 16. Selgeren var bra da (dessverre)

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:41

Hei Km, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager hvis det har vært uklarheter eller problemer i forbindelse med våre tjenester. I forhold til bindingstid, så skal dette alltid være klart kommunisert. Når du har en avtaleperiode med oss, garanterer vi også prisen på fastprispakken i hele avtaleperioden. Når det gjelder datarollover, har vi dette på alle abonnement med datapakker mindre enn 100 GB. Hvis du har en datapakke hvor du skulle hatt datarollover, men ikke har fått det ønsker vi selvsagt rette dette opp. For bruk av data i utlandet, opererer vi i likhet med flere av våre konkurrenter med en "fair usage"-grense, som betyr at en del av datapakken kan brukes i Europa. For eksempel, med en datapakke på 100 GB, vil 34 GB kunne brukes i Europa. Hvis du har hatt problemer med datakortene, vil vi gjerne undersøke og løse dette for deg. Selv om vår telefontid er mellom 8 og 16, besvarer vi ofte e-poster utenfor disse tidene. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vennligst send meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd så skal jeg se på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  K. A

Selger ringte og påstår hardnakket at smb er billigere. Oppgir da priser eks mva sammenlignet med priser inkl mva, og nevner ingenting om bindingstid som ikke kommer frem hva innebærer i tilsendt tilbud. Styr unna.

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:22

Hei K.A, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager dersom det har skjedd en misforståelse under samtalen med vår selger. Det er viktig for oss å være transparente når det gjelder våre priser og vilkår. Avtaletid og at priser er oppgitt eks mva skal være tydelig i både samtalen og i SMS'en som sendes ut ved avtaleinngåelse. Hvis du mener dette ikke har vært tilfellet, ønsker vi å se nærmere på saken. Fint hvis du kan sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse av saken, slik at vi kan undersøke dette. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, det hjelper oss å forbedre våre tjenester. Mvh, Birgitte SMB Mobil

De svindeler dig!

Omtale av  Sig A. J. T. T

Deres telefonsælgere lyver og lover dig bedre pris det abonnent du har og at der ingen ingen bindingsperiode men en fastsat pris i 3 år og prisen er selvfølgelig inklusiv moms. Og du må selvfølgelig svare på sms´en mens du snakker med personen så du ikke kan læse de faktiske vildkår. Kontakt Forbrukerrådet og Brukerklagenemnda og politianmeld dem for svindel!

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:11

Hei, Takk for din tilbakemelding! Når det gjelder avtalen, skal alltid både avtaletid og pris være klart og tydelig kommunisert både i samtale med selger og i SMS som sendes ved avtaleinngåelsen. Det er viktig for oss at kundene våre forstår hva de takker ja til, og vi vil absolutt ikke at noen skal føle seg presset til å svare på en SMS uten å ha hatt tilstrekkelig tid til å lese vilkårene. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR