SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Manipulerende kvinnelig selger ringer og gir inntrykk av et godt pristilbud som de lover å ikke øke pris på i 3 år. Hun bruker ord som ikke sier noe om at dette er en treårsforpliktelse. Ber meg godkjenne sms hun sender på avtalen mens hun er på telefonen. Jeg blir overrumplet. Og pleier ikke bli det av selgere, men denne var intens. Dette viser seg så å være avtaletid på 3 år. Et begrep som Ikke er brukt i samtalen. Jeg følte meg veldig lurt. Kontakter smb mobil og en leder ringer etter hvert tilbake og tilbyr meg å prøve dem noen måneder. De trekker avtaletiden skriftlig. Gir meg altså ved dette medhold i at jeg ble lurt inn i dette. Etter noen dager sier jeg opp abonnementet. Vil ikke prøve dem eller ha mer med m bedriften å gjøre. Alt er dårligere enn abonnementet jeg hadde. Det som skulle koste ca 250 kr endte på få dager ned å koste 1008 kr. Etter å ha betalt det anså jeg meg ferdig. Men nå kommer 608.75 kr de mener jeg skal betale i oppsigelsestid i tre måneder. Dette nekter jeg å gjøre. For ved å få medhold i at jeg ble lurt inn i avtale ved å bli løst fra kontrakten, og tilbud om å prøve dem, og betalte ( dyrt) den korte tiden i mai jeg prøvde dem og sa opp etter noen dager anser jeg det feil skulle ha oppsigelsestid .
Hei Anne, Takk for din melding. Vi er lei oss for å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, og vi vil gjerne gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Det er svært viktig for oss at alle kunder forstår de avtalene de inngår med oss, og vi tar din tilbakemelding om at dette ikke ble kommunisert til deg på en klar og tydelig måte, alvorlig. Selgerne våre er opplært til å gi fullstendig og nøyaktig informasjon om alle aspekter ved avtalene vi tilbyr, inkludert eventuelle avtaleperioder. Hvis dette ikke har vært tilfelle, er det noe vi absolutt vil undersøke og rette opp i. Jeg forstår at du allerede har vært i kontakt med oss om dette, men hvis du er villig, vil vi gjerne diskutere saken din ytterligere for å finne en løsning som du er fornøyd med. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken. Mvh, Birgitte SMB Mobil
God og effektiv service. Hyggelig og imøtekommende person i andre enden.
Hei Oklando, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du har hatt en god opplevelse med vår service. Vi jobber alltid for å være effektive og imøtekommende, så det er flott å høre at du har merket det. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Enkel og grei service, som alltid!! Kan anbefales!
Hei Arne, Tusen takk for din positive omtale! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service. Vi setter stor pris på din anbefaling og vil fortsette å jobbe hardt for å sørge for at du får den beste opplevelsen. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp med. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rask tilbakemelding på ønsket puk kode👍🥰👍på Mail
Hei Vilhjalmur, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på det og er glad for at vi kunne hjelpe deg med å få tilgang til din PUK-kode raskt. Vi er alltid her for å hjelpe deg om du skulle trenge noe mer i fremtiden. Ha en strålende dag! Mvh, Birgitte SMB Mobil
3 års binding. Datakortene virker ikke. Data i utlandet er redusert til ⅓ av data i Norge. Ikke data roll-over. All besparelse nulles ut av ekstra datakost og bry. Kundeservicen stenger 16. Selgeren var bra da (dessverre)
Hei Km, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager hvis det har vært uklarheter eller problemer i forbindelse med våre tjenester. I forhold til bindingstid, så skal dette alltid være klart kommunisert. Når du har en avtaleperiode med oss, garanterer vi også prisen på fastprispakken i hele avtaleperioden. Når det gjelder datarollover, har vi dette på alle abonnement med datapakker mindre enn 100 GB. Hvis du har en datapakke hvor du skulle hatt datarollover, men ikke har fått det ønsker vi selvsagt rette dette opp. For bruk av data i utlandet, opererer vi i likhet med flere av våre konkurrenter med en "fair usage"-grense, som betyr at en del av datapakken kan brukes i Europa. For eksempel, med en datapakke på 100 GB, vil 34 GB kunne brukes i Europa. Hvis du har hatt problemer med datakortene, vil vi gjerne undersøke og løse dette for deg. Selv om vår telefontid er mellom 8 og 16, besvarer vi ofte e-poster utenfor disse tidene. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vennligst send meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd så skal jeg se på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Selger ringte og påstår hardnakket at smb er billigere. Oppgir da priser eks mva sammenlignet med priser inkl mva, og nevner ingenting om bindingstid som ikke kommer frem hva innebærer i tilsendt tilbud. Styr unna.
Hei K.A, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager dersom det har skjedd en misforståelse under samtalen med vår selger. Det er viktig for oss å være transparente når det gjelder våre priser og vilkår. Avtaletid og at priser er oppgitt eks mva skal være tydelig i både samtalen og i SMS'en som sendes ut ved avtaleinngåelse. Hvis du mener dette ikke har vært tilfellet, ønsker vi å se nærmere på saken. Fint hvis du kan sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse av saken, slik at vi kan undersøke dette. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, det hjelper oss å forbedre våre tjenester. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Deres telefonsælgere lyver og lover dig bedre pris det abonnent du har og at der ingen ingen bindingsperiode men en fastsat pris i 3 år og prisen er selvfølgelig inklusiv moms. Og du må selvfølgelig svare på sms´en mens du snakker med personen så du ikke kan læse de faktiske vildkår. Kontakt Forbrukerrådet og Brukerklagenemnda og politianmeld dem for svindel!
Hei, Takk for din tilbakemelding! Når det gjelder avtalen, skal alltid både avtaletid og pris være klart og tydelig kommunisert både i samtale med selger og i SMS som sendes ved avtaleinngåelsen. Det er viktig for oss at kundene våre forstår hva de takker ja til, og vi vil absolutt ikke at noen skal føle seg presset til å svare på en SMS uten å ha hatt tilstrekkelig tid til å lese vilkårene. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil