Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
928 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
928 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 918 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
442
186
20
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 918 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bytta. Tabbe

Omtale av  Km

3 års binding. Datakortene virker ikke. Data i utlandet er redusert til ⅓ av data i Norge. Ikke data roll-over. All besparelse nulles ut av ekstra datakost og bry. Kundeservicen stenger 16. Selgeren var bra da (dessverre)

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:41

Hei Km, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager hvis det har vært uklarheter eller problemer i forbindelse med våre tjenester. I forhold til bindingstid, så skal dette alltid være klart kommunisert. Når du har en avtaleperiode med oss, garanterer vi også prisen på fastprispakken i hele avtaleperioden. Når det gjelder datarollover, har vi dette på alle abonnement med datapakker mindre enn 100 GB. Hvis du har en datapakke hvor du skulle hatt datarollover, men ikke har fått det ønsker vi selvsagt rette dette opp. For bruk av data i utlandet, opererer vi i likhet med flere av våre konkurrenter med en "fair usage"-grense, som betyr at en del av datapakken kan brukes i Europa. For eksempel, med en datapakke på 100 GB, vil 34 GB kunne brukes i Europa. Hvis du har hatt problemer med datakortene, vil vi gjerne undersøke og løse dette for deg. Selv om vår telefontid er mellom 8 og 16, besvarer vi ofte e-poster utenfor disse tidene. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vennligst send meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd så skal jeg se på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna

Omtale av  K. A

Selger ringte og påstår hardnakket at smb er billigere. Oppgir da priser eks mva sammenlignet med priser inkl mva, og nevner ingenting om bindingstid som ikke kommer frem hva innebærer i tilsendt tilbud. Styr unna.

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:22

Hei K.A, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager dersom det har skjedd en misforståelse under samtalen med vår selger. Det er viktig for oss å være transparente når det gjelder våre priser og vilkår. Avtaletid og at priser er oppgitt eks mva skal være tydelig i både samtalen og i SMS'en som sendes ut ved avtaleinngåelse. Hvis du mener dette ikke har vært tilfellet, ønsker vi å se nærmere på saken. Fint hvis du kan sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse av saken, slik at vi kan undersøke dette. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, det hjelper oss å forbedre våre tjenester. Mvh, Birgitte SMB Mobil

De svindeler dig!

Omtale av  Sig A. J. T. T

Deres telefonsælgere lyver og lover dig bedre pris det abonnent du har og at der ingen ingen bindingsperiode men en fastsat pris i 3 år og prisen er selvfølgelig inklusiv moms. Og du må selvfølgelig svare på sms´en mens du snakker med personen så du ikke kan læse de faktiske vildkår. Kontakt Forbrukerrådet og Brukerklagenemnda og politianmeld dem for svindel!

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:11

Hei, Takk for din tilbakemelding! Når det gjelder avtalen, skal alltid både avtaletid og pris være klart og tydelig kommunisert både i samtale med selger og i SMS som sendes ved avtaleinngåelsen. Det er viktig for oss at kundene våre forstår hva de takker ja til, og vi vil absolutt ikke at noen skal føle seg presset til å svare på en SMS uten å ha hatt tilstrekkelig tid til å lese vilkårene. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Best kundeservice, pris og tilbud!

Omtale av  Peter S

Utrolig mye billigere enn andre! Hyggelig service og dekning!

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:04

Hei Peter S, Takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter veldig pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss. Det er godt å høre at du er fornøyd med prisen, servicen og dekningen vår. Takk for at du valgte SMB Mobil! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Totalt scam! STYR UNNA!

Omtale av  Jonas

De går aktivt inn for å lure folk, og forbrukerrådet advarer. Innpåslitne selgere som lyver om vilkår. NB! Alle priser er eks. mva, du låser deg på en bindingstid på 36 måneder som koster 5000kr. å bryte, til tross for at selger sa på telfon at det IKKE var bindingstid. Utenlandspriser og ekstrakostnader er sinnsykt høye! Dette er scam, og de vet det selv. Styr unna!!!

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:03

Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding, og beklager for eventuell misforståelse eller feilinformasjon du måtte ha mottatt. Når det gjelder prisene våre, jobber vi alltid for å være transparente og tydelige på hva de inkluderer og ikke. Hvis du har følt at dette ikke har blitt kommunisert riktig, tar vi dette til oss og vil arbeide for å forbedre denne kommunikasjonen. Ettersom vi selger mobilabonnement til bedrifter oppgis priser eks mva. Det skal opplyses om avtaletid og at priser er eks mva i samtale med selger og dette er også opplyst i SMS`en som må bekreftes for avtaleinngåelse. Hvis du ble fortalt at det ikke var bindingstid og det viste seg å være det, ønsker vi gjerne å undersøke dette nærmere. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og gjerne en oppsummering av hendelsesforløpet, så vi kan se nærmere på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Jeg betaler for abonnement ikke i bruk

Omtale av  Anonym-Person

smb mobil har ringt meg. Jeg har snakket med de på telefon de sa at det var Telenor. men de løy om det, det tok en måned for meg til å få et sim kort fra smb. smb avsluttet abonnement mitt også de sa at jeg trengte ikke betale noe. når jeg snakket med smb de byttet abonnement mitt tilbake til Telenor. nå de ber meg om å betale regning til abonnement Jeg har ikke brukt, jeg anbefaler ikke bruk smb mobil jeg føler at de lurer deg.

Svar fra SMB Mobil
17.07.2023 19:08

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er uheldig å høre at du har fått inntrykk av at du ble oppringt fra Telenor, dette tar vi på det største alvor. Vi benytter oss av Telenor sitt nett, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Det er viktig for oss å gi riktig og tydelig informasjon til våre kunder, og jeg beklager hvis dette ikke har vært tilfellet her. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort oppsummering av saken? Da kan jeg se nærmere på hva som har skjedd og forsøke å finne en god løsning. Mvh Birgitte SMB Mobil

God service

Omtale av  Øystein

Ringte for å få ny QR kode. Det ble ordnet med en gang.

Svar fra SMB Mobil
13.07.2023 15:03

Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du fikk den hjelpen du trengte raskt. Vi streber alltid etter å løse alle henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Mvh Charlotte SMB Mobil

SMB Mobil har 918 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR