SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekning, god service, god kundebehandling, alt fungerer som det skal
Hei Kristin, Takk for en hyggelig tilbakemelding 😄 Det er fantastisk å høre du er fornøyd med alt fra dekning til abonnement! Mvh Ida SMB Mobil
Veldig fornøyd! Gode priser og god kundeservice. Fin informasjonsflyt mellom kunde og kundebehandler. Kan anbefales på det sterkeste!
Hei Gjermund, Takk for den fine omtalen! 🥰 Det er alltid ekstra stas å høre vi anbefales videre. Vi jobber hardt for å gi våre kunder den beste mobilopplevelsen, så det settes ekstra pris på! Mvh Ida SMB Mobil
Fornøyd med mobiltjeneste. Faktura-delen er udiskutabel. Purringer og inkassovarsel før man vet ordet av det.
Hei Geir, Takk for tilbakemeldingen 🙂 Faktura skal komme til deg med 14 dagers forfall. Opplever du å ikke motta hovedfakturaen, send oss en melding på [email protected] så skal vi fikse det for deg! Mvh Ida SMB Mobil
SMB har gitt oss i (Selskapsnavn) et supert mobil-abonnement som har rikelig med data til en fornuftig pris. Anbefales for alle.
Hei Bjørnar, Takk for den flotte tilbakemeldingen 🤩 Det varmer alltid ekstra å høre vi anbefales videre! Vi jobber alltid for å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement. Mvh Ida SMB Mobil
Jeg er godt fornød .jeg har ikke noe spesielt å føye til . Alt er jeg godt fornød med .
Hei Ludvig, Takk for den hyggelige omtalen 🙂 Så flott å høre du trives med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Veldig bra, stabilt og god dekning. Svært gode priser.
Hei Lars, Takk for den fine tilbakemeldingen 🤩 Så flott å høre du er så fornøyd hos oss. Vi jobber alltid hardt for å gi våre kunder den beste mobilopplevelsen! Mvh Ida SMB Mobil
vart oppringt av en selger, som Eg oppfattet var fra Telenor, som Eg er kunde. Meget pågående. Skulle få rimeligere abonnement. Sparer ikke noe. Har klaget men dei seier det er ingen angre frist. Drit selskap.
Hei Einar, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at man ikke har angrerett som næringsdrivende, men vi ser så klart individuelt på enkeltsaker. Det skal ikke være noen tvil om at kunder snakker med selgere fra oss. Gjerne send oss en sak på [email protected] så ser vi på det sammen på nytt! Mvh Ida SMB Mobil