SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
fikk ikke det de lovet, ble lovet at det ikke skulle være brydd gebyr og var ingen problem og bytte til ny leverandør om jeg fikk bedretilbud. dette semte ikke da jeg fikk faktura på 4500. føler meg lurt da også abonomanget var dyrere en de hadde lovet meg.
Hei Ine, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager virkelig for opplevelsen din og for at informasjonen du mottok ikke stemte med det som ble lovet. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du føler deg lurt. Som standard skal selgeren informere om at det er avtaletid. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
Selger gir meg et muntlig tilbud. "INGEN BINDINGSTID." I SMS tilbudet som seleger er på meg for å akseptere ASAP står det binding 36 måneder. Jeg har spurt om tape av samtale med selger. Eksisterer ikke.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager for misforståelsene rundt bindingstiden. Som standard skal selgeren informere om at det er avtaletid. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
God dekning og høy hastighet gjør at jeg kan jobbe fra hytta.
Hei Nils, Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du opplever god dekning og høy hastighet, og at dette gjør det mulig for deg å jobbe effektivt fra hytta. Det er alltid hyggelig å vite at våre kunder får mest mulig ut av tjenestene våre. Mvh, Alise SMB MOBIL
Billig og bra abbonement med full dekning på telenornettet.
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt og at du opplever full dekning på Telenor-nettet. Hvis du har noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, er du alltid velkommen til å ta kontakt. Mvh, Alise SMB MOBIL
Fungerer som forventet , ingen problem så langt. God dekning i utlandet også
Hei Ståle, Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at abonnementet fungerer som forventet og at du opplever god dekning, både her hjemme og i utlandet. Vi er glade for at du er fornøyd, og vi står klare til å hjelpe om du skulle ha noen spørsmål fremover. Mvh, Alise SMB MOBIL
Er ny abonnent og vil gjerne gi 4 stjerner. SMB har gode priser, de gir god og korrekt info og er pålitelige operatører.
Hei Nina, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med prisene og informasjonen du har fått. Vi er opptatt av å være tydelige og til å stole på, så det betyr mye for oss at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt om det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Mvh, Alise SMB MOBIL
Selger seier att det Ikkje er binding å så opperer dei med 3 års binding å att dei er ei ana avdeling av selskapet eg hadde
Hei Oddgeir, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager for misforståelsene rundt bindingstiden. Som standard skal selgeren informere om at det er avtaletid. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL