SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er ny abonnent og vil gjerne gi 4 stjerner. SMB har gode priser, de gir god og korrekt info og er pålitelige operatører.
Hei Nina, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med prisene og informasjonen du har fått. Vi er opptatt av å være tydelige og til å stole på, så det betyr mye for oss at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt om det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Mvh, Alise SMB MOBIL
Selger seier att det Ikkje er binding å så opperer dei med 3 års binding å att dei er ei ana avdeling av selskapet eg hadde
Hei Oddgeir, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager for misforståelsene rundt bindingstiden. Som standard skal selgeren informere om at det er avtaletid. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
Jeg vil advare alle mot firmaet SMB-mobil. De rekrutterer nye mobilabonnenter på en måte som jeg opplever som svært utspekulert og manipulerende, ved å gi inntrykk at de er en del av Telenor systemet. Oppfatningen ble veldig forsterket av at de sendte e-poster med Telenors logo. Som mangeårig, fornøyd Telenorkunde var jeg kanskje et lett bytte. Jeg ble vekket cirka klokken 10.00 onsdag av en telefonoppringing med tilbud om en angivelig spesielt god telefonavtale i anledning av at jeg nylig hadde opprettet firma. Oppringeren som presenterte seg som (anonym) fokuserte veldig på pris og Telenor-fordelene. ID-sikkerhet, som jeg spurte om, mente han var et svært overdrevet problem. Og han sa absolutt ingen ting om bindingstid og oppsigelse. Personen som ringte fokuserte bare på hvor mye jeg ville spare på deres tilbud. Det hørtes forlokkende ut. Samtidig pushet han meg veldig på at jeg måtte bekrefte tilbud han sendte på sms veldig fort. Jeg lot meg dessverre manipulere til å taste inn ja etter bare et par minutters telefonsamtale, men fikk veldig raskt en dårlig følelse etterpå. Derfor kontaktet jeg Telenor med en gang for å sjekke om SMB-mobil virkelig var en del av deres konsern, noe de umiddelbart kunne avkrefte. Personen i Telenor fortalte også at SMB mobil var beryktet for sine veldig manipulerende metoder og avtaler med lange bindingstider som svinebandt kundene. Jeg forsøkte umiddelbart å ringe tilbake til SMB-mobil for å kansellere, men ingen tok telefonen. Så prøvde jeg å sende sms, men det var ikke mulig heller. Til slutt sendte jeg e-post med krav om kansellering av avtalen - under en halv time etter den første samtalen med denne personen (Anonym). Jeg har ennå ikke fått bekreftelse på kanselleringen.
Hei, Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med vår salgsprosess. Vi er opptatt av å være en god og seriøs utfordrer som skal være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning. Det er trist å høre at du har følt deg manipulert. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av å representere andre operatører, og det ser vi veldig strengt på. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
Ble oppringt av en selger som påstod at det ikke var noen binding. Det viste seg i etterkant at det var 36 måneders binding, med bruddgebyr på 4500,- pr abonnement. Total uærlighet fra selgers side. Jeg ser at det har vært mange andre saker med det samme her, slik at det fremstår som en systematisk måte å gå frem på fra selskapets side.
Hei Karine, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager for misforståelsene rundt bindingstiden. Som standard skal selgeren informere om at det er avtaletid. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
Utrolig mye rot i faktura, har måttet ringe kundeservice fire ganger på to måneder fordi faktura ikke reflekterer avtalen som ble gjort. Ønsker meg ut, men med en så syk avgift for å bryte bindingstid så er jeg stuck. Virker rotete og lite profesjonelt
Hei Eline, Takk for din tilbakemelding. Beklager for problemene med fakturaene og at du har måttet kontakte oss flere ganger. Vi ønsker å hjelpe deg med dette. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
Min mann ble oppringt av selger som gav inntrykk av å ringe fra en avdeling i ice. Alt skulle være som før mht simkort og avtalegiro og bindingstid ble ikke nevnt.Han måtte bare svare ja på sms som kom under ssmtalen. Nb, den sms skulle han ga lest nøye, men han forholdt seg til det selger sa. Bare at dette var bedre og tilpasset og en del av Ice som vi er kunde hos. Vi forstod først at vi var lurt da brev med sim kort kom i posten. Vi klagde og fikk stoppet prosessen.
Hei Sigrid, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du har fått inntrykk av at selgeren ringte fra en avdeling knyttet til Ice, og at informasjon om bindingstid ikke ble kommunisert tydelig. Vi ønsker å sikre at all informasjon om at SMB Mobil er en selvstendig operatør, samt avtaletiden (bindingstid på 36 måneder), kommuniseres på en klar og tydelig måte. Denne informasjonen er også inkludert i ordrebekreftelsen og SMS-en som sendes ut, og som må bekreftes av kunden. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
Har nylig skrevet en negativ omtale om SMB Mobil fordi jeg opplevde meg lurt. Nå vil jeg skrive noe fint om dem fordi en av lederne i selskapet lyttet da jeg ringte og fikk saken ut av verden uten diskusjon. Respekt, og mange, mange takk!
Hei Olav, Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding! Vi er glade for å høre at vår leder kunne hjelpe deg med å løse saken din. Det er alltid vårt mål å lytte til kundene våre og sørge for at problemene blir løst. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er du alltid velkommen til å ta kontakt! Mvh Alise SMB MOBIL