SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger gir meg et muntlig tilbud. "INGEN BINDINGSTID." I SMS tilbudet som seleger er på meg for å akseptere ASAP står det binding 36 måneder. Jeg har spurt om tape av samtale med selger. Eksisterer ikke.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager for misforståelsene rundt bindingstiden. Som standard skal selgeren informere om at det er avtaletid. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
God dekning og høy hastighet gjør at jeg kan jobbe fra hytta.
Hei Nils, Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du opplever god dekning og høy hastighet, og at dette gjør det mulig for deg å jobbe effektivt fra hytta. Det er alltid hyggelig å vite at våre kunder får mest mulig ut av tjenestene våre. Mvh, Alise SMB MOBIL
Billig og bra abbonement med full dekning på telenornettet.
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt og at du opplever full dekning på Telenor-nettet. Hvis du har noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, er du alltid velkommen til å ta kontakt. Mvh, Alise SMB MOBIL
Fungerer som forventet , ingen problem så langt. God dekning i utlandet også
Hei Ståle, Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at abonnementet fungerer som forventet og at du opplever god dekning, både her hjemme og i utlandet. Vi er glade for at du er fornøyd, og vi står klare til å hjelpe om du skulle ha noen spørsmål fremover. Mvh, Alise SMB MOBIL
Er ny abonnent og vil gjerne gi 4 stjerner. SMB har gode priser, de gir god og korrekt info og er pålitelige operatører.
Hei Nina, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med prisene og informasjonen du har fått. Vi er opptatt av å være tydelige og til å stole på, så det betyr mye for oss at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt om det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Mvh, Alise SMB MOBIL
Selger seier att det Ikkje er binding å så opperer dei med 3 års binding å att dei er ei ana avdeling av selskapet eg hadde
Hei Oddgeir, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager for misforståelsene rundt bindingstiden. Som standard skal selgeren informere om at det er avtaletid. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL
Jeg vil advare alle mot firmaet SMB-mobil. De rekrutterer nye mobilabonnenter på en måte som jeg opplever som svært utspekulert og manipulerende, ved å gi inntrykk at de er en del av Telenor systemet. Oppfatningen ble veldig forsterket av at de sendte e-poster med Telenors logo. Som mangeårig, fornøyd Telenorkunde var jeg kanskje et lett bytte. Jeg ble vekket cirka klokken 10.00 onsdag av en telefonoppringing med tilbud om en angivelig spesielt god telefonavtale i anledning av at jeg nylig hadde opprettet firma. Oppringeren som presenterte seg som (anonym) fokuserte veldig på pris og Telenor-fordelene. ID-sikkerhet, som jeg spurte om, mente han var et svært overdrevet problem. Og han sa absolutt ingen ting om bindingstid og oppsigelse. Personen som ringte fokuserte bare på hvor mye jeg ville spare på deres tilbud. Det hørtes forlokkende ut. Samtidig pushet han meg veldig på at jeg måtte bekrefte tilbud han sendte på sms veldig fort. Jeg lot meg dessverre manipulere til å taste inn ja etter bare et par minutters telefonsamtale, men fikk veldig raskt en dårlig følelse etterpå. Derfor kontaktet jeg Telenor med en gang for å sjekke om SMB-mobil virkelig var en del av deres konsern, noe de umiddelbart kunne avkrefte. Personen i Telenor fortalte også at SMB mobil var beryktet for sine veldig manipulerende metoder og avtaler med lange bindingstider som svinebandt kundene. Jeg forsøkte umiddelbart å ringe tilbake til SMB-mobil for å kansellere, men ingen tok telefonen. Så prøvde jeg å sende sms, men det var ikke mulig heller. Til slutt sendte jeg e-post med krav om kansellering av avtalen - under en halv time etter den første samtalen med denne personen (Anonym). Jeg har ennå ikke fått bekreftelse på kanselleringen.
Hei, Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med vår salgsprosess. Vi er opptatt av å være en god og seriøs utfordrer som skal være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning. Det er trist å høre at du har følt deg manipulert. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av å representere andre operatører, og det ser vi veldig strengt på. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL