SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig og bra. God dekning og grei kundeservice.🙂
Hei Heine, Tusen takk for de positive ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med dekningen og kundeservicen vår😊 Hilsen, Birgitte SMBmobil
Jeg ser av de omtaler som er presentert her at det er mange som er i samme situasjon som meg. Jeg kjenner meg godt igjen, og særlig gjelder det måten firmaet presenterer seg på, som en "Telenor bedrift". Som mangeårig Telenorkunde slutter da varsellampene mine å virke. Jeg trodde faktisk lenge at SMB var en del av Telenor. Det tar tid før jeg forstår at jeg er lurt trill rundt. Jeg gikk mange runder for å få avsluttet avtalen, men etter en stund orker jeg ikke mer. Det er dette som gjør at man føler seg så dum. Dette visste jeg jo at jeg aldri skulle gjøre, og jeg forstår fortsatt ikke helt hvordan jeg kunne la det skje. De som ringer med disse tilbudene må ha gått særlige kurs for å lære hvordan lure folk. Jeg har et enkeltpersonsforetak , holder kurs og foredrag innen helseretten. Og ja, jeg er jurist, men det gjør det bare enda mer flaut å bli så lurt. Og du føler deg om mulig enda dummere fordi du burde forstått. Og så bindingstiden. Kan det virkelig være mulig, at et selskap kan fakturere deg 5625 kroner hvis du sier opp avtalen før det har gått 3 år? Når to års binding er priset til 3000 kroner - så ville det være naturlig at prisen reduseres etter som tiden går. Men nei da - så jeg er nå bundet til dette selskapet i tre år, og prisen for å komme ut vil være den samme helt til siste dag. Jeg har fått flere tilbud fra andre operatører som tilbyr å kjøpe meg ut. Men tilbudene gjelder ikke en såvidt høy sum, her går grensen ved 3000 + moms. dvs 3750.
Hei Anne C, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Jeg forstår at du har vært i kontakt med oss allerede, men send gjerne en e-post til [email protected] med litt detaljer om saken slik at vi kan ta en ny gjennomgang. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Gir inntrykk av at de er fra Talkmore og sier du har fått feil abonnement med en litt for stiv pris. Når du endelig har "forstått" hva som har skjedd, sier de at du bare må bytte til SMB Mobil (som det fremdeles ikke tydelig forklares at er ikke et tilbud fra Talkmore) og akseptere vilkårene, som er noen helt andre enn vilkårene hos Talkmore. I tillegg sendte de meg en regning på 6000 kroner ved en "feil" og de klarte ikke å overføre abonnementet på avtalt tidspunkt.
Hei Al, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere og at det ikke har gått som planlagt ved overføringen av abonnementet. Slik ønsker vi ikke å ha det. Alle våre selgere skal alltid informere om hvem de ringer fra. Hvis saken ikke er løst ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi får sett nærmere på hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Det er bra med Smb Tel Bilig og bra Hilsen Egil
Hei Egil, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med våre priser og tjenester. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
God service, enkel fakturering, grei å følge på Min Side for full oversikt. Meget fornøyd med brukt telefon. Kan anbefales.
Hei Ellen, Takk for en fin tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service, fakturering og Min Side. Det er flott at den brukte telefonen også har levd opp til forventningene! Takk for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Rimelig og god. Ikke opplevd noen problem. Kan anbefales.
Hei Fenger, Takk for din positive omtale! Vi er glade for å høre at du finner vår tjeneste både rimelig og god, og at du ikke har opplevd noen problemer. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du deler din positive erfaring. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Vi opplever problemer med dekning på reise. Dette skulle være Telenor sin løsning for små bedrifter, men billigere. Vi mistet Min Sky og Se hvem som ringer. Dårlig dekning i Spania. Med mer..
Hei Arne, Vi beklager å høre at du har opplevd problemer med dekning på reise. Vi tilbyr våre kunder den samme dekningen som Telenor tilbyr sine egne kunder, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Du viderefører derfor ikke Min Sky og Se Hvem som ringer. Ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp til å finne alternative tjenester. Angående dekning i utlandet så benyttes partnere som Telenor har roamingavtale med. Noen ganger kan problemer med dekning løse seg ved å skru på og av flymodus eller telefonen. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil