SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna. Aggressive telefonselgere som smeller deg inn på en 3 års avtale. De spekulerer også i å notere feil epostadresse å kjører rett til inkasso-selskap.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår selger. Vi setter stor pris på at du gir oss beskjed slik at vi kan forbedre oss. Vi er svært opptatt av at korrekte e-postadresser registreres for utsendelse av både viktig informasjon og faktura. Før et inkassovarsel sendes ut, sender vi også en påminnelse via SMS for å sikre at kundene våre får med seg utestående fakturaer før det sendes varsel og eventuelt inkasso. Jeg håper vi har fått rettet opp i feil e-postadresse nå. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] eller per telefon, slik at vi kan gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd kunde hos oss. Mvh, Birgitte SMB Mobil
God hjelp til å administrere faktura til regnskapet
Hei Ole, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du opplever god service. Dette er veldig viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Enkelt og greit. Er ganske ny så har ikke satt meg helt inn i det enda, men virker bra
Hei Veronica, Takk for din positive omtale. Godt å høre at du er fornøyd og at det virker bra. Mvh Birgitte SMB Mobil
Den fungerer kjempefint til mitt behov, har ikkje planar om å bytte leverandør
Hei Rønnaug, Tusen takk for din positive omtale! Jeg blir kjempeglad av å høre at du er veldig fornøyd og at du ikke har planer om å bytte leverandør. Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir fornøyd kunde hos oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Helt ok. Forståelig og ikke alt for komplisert for gamlinger som meg.
Hei Trond, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre! Hvis det er noe vi kan gjøre slik at ditt kundeforhold hos oss blir enda bedre så er det bare å ta kontakt med oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Relativt ny kunde. Alt fungerer som forventet. Smertefri overgang.
Hei Øyvind, Takk for din positive omtale og velkommen som ny kunde! Det er godt å høre at det var en god overgang til oss. Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir fornøyd kunde hos oss! Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg har bare god opplevelse med mitt abonnement. Fornøyd kunde.
Hei Olav, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du er en fornøyd kunde hos oss! Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir det. Mvh Birgitte SMB Mobil