SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget hyggelig selger som fremstår som meget kunnskapsrik og ærlig person. dette gjør at jeg bekrefter overføring av 2 telefonnr. Min kone og jeg driver et lite hobby firma sammen. Her gjør jeg en feil. jeg trodde på selger. 1. Selger sa at de ikke hadde bindingstid. kun smb som garanterte meg samme pris i 3 år. 2. Det var roll over på data 3. De hadde egen avtale med Telenor. slik at jeg fikk bedre nett en andre 4. Jeg skulle ikke over til SMB før 03.01.23 selv om jeg bestilte tidlig November 2022 5. Jeg skulle få med 2 data kort uten kostnad. Jeg får sim kort 10 November, selv om jeg ikke skulle ha overgang før 03.01.2023. og en faktura for 3 mnd med en gang. Da begynner jeg å sjekke opp hvilket firma SMB mobil er. Ingen bindingstid var bare løgn, de krevde nå 3 ÅR. Data Rollover har jeg enda ikke fått pr i dag 07.02.2023, sikkert bare løgn dette også. Avtalen med Telenor sjekket jeg opp og var bare løgn. men har fått 2 data kort. Jeg ble så sint på grund av alle disse løgnene, at jeg skrev flere eposter til kundeservice, med krav om at avtalen var ugyldig oss imellom. uansett skulle jeg ikke til smb mobil før januar 2023. dette ble blankt avvist. det ville kost meg kr 6000.- Dette er kidnapping av våre telefonnr. Så ser jeg at jeg gjorde feil i å bekreft bestillingen, selv om det var på bakgrunn av usannheter fra SMB mobil. Uansett får jeg sikkert her som alle andre et standard svar, men aldri en løsning. jeg har brakt inn dette dokumentert til Varslingslisten.no Anbefaler alle andre og gjør det samme. Jeg betaler heller mer for et mobilabonnement til et selskap som er ærlige. Jeg tar nå saken enten til forliksråd eller betaler løsepengene for våre 2 telefonnr.
Hei Roald S. J Takk for din tilbakemelding. SIM-kort blir sendt ut fortløpende fra bestillingen er bekreftet, men overføringsdato kan endres til et senere tidspunkt. Så her beklager vi hvis det har skjedd en feil rundt avtalt overføringstidspunkt. Så lenge du har et abonnement som er under 100 GB skal du ha rollover inkludert i abonnementet, så her må det ha skjedd en teknisk feil. Hvis det er bindingstid/avtaletid skal selvfølgelig fremgå i samtalen med selgeren og i avtalen som bekreftes. Dersom selger ikke har opplyst om ønsker jeg gjerne å undersøke dette for deg. Dersom overnevnte fortsatt ikke er løst enda ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected]. Send meg gjerne firmanavn eller organisasjonsnummer og en liten oppsummering av saken så jeg kan se nærmere på dette for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil
Problem med bruk av gavekort ble løst av Kundeservice på en meget tilfredsstillende måte.
Hei Torunn, Takk for din tilbakemelding. Så flott at problemet ble løst! Håper du blir fornøyd med det du brukte gavekortet på. Mvh Birgitte SMB Mobil
Har opplevd det samme som flere andre beskriver. Ble oppringt fra en selger som jeg oppfattet var fra Talkmore som jeg er kunde hos. Han startet samtalen med at jeg skulle få 40% på prisen jeg hadde der. Prata kjapt og klarte desverre å få meg til å trykke ja på SMS før jeg hadde fått lest betingelsene. Ringte kundeservice noen timer etter samtalen med selger, forklarte saken, at jeg ville ut av avtalen. De opprettet en sak på dette, med mine begrunnelser, og lite å komme tilbake med et svar. Etter en uke har jeg fremdeles ikke hørt noe. At det ikke er en angrefrist hos dette selskapet, er ganske utrolig, så mitt råd er å styre unna SMB mobil.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Så trist å lese at dette er opplevelsen du sitter igjen med, det er noe vi absolutt ikke ønsker. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på din sak. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg opplever dem som helt greie og med god kundeservice, de tar kjapt kontakt og løser problemene med engang.
Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil
Jeg ble oppringt av dem og sa ja til et abonnement men ombestemte meg noen dager etterpå og trude jeg hadde angrefrist, men måtte si opp med 3 mnd frist og fikk 5650 kr i bruddgebyr, jeg foreslå at fortsette avtalen men de ville heller ha bruddgebyret nu en ny kunde neste 3 årene, dette viser bare grådighet framfor kundeservice.
Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker helst at våre kunder blir hos oss enn at de bytter operatør. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med nummer, navn og gjerne organisasjonsnummeret ditt slik at jeg kan undersøke saken din nærmere? Mvh Charlotte SMB Mobil
Jeg er svært fornøyd med mitt kundeforhold hos SMB Mobil. De er seriøse og jeg opplever god kundeservice. Når jeg har spørsmål så svarer de med en gang, og er alltid veldig hyggelige. Jeg byttet fra en stor aktør til SMB Mobil, og prisene ble med en gang mye billgere. Jeg anbefaler SMB Mobil til alle!
Hei Tora, Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig at du er så fornøyd med oss og vår kundeservice. Det setter vi stor pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil
Har hatt akkurat samme opplevelse som flere andre her beskriver. En selger ringer meg opp, snakker fort og ivrig, får det til å høres ut som han ringer fra Talkmore, hvor jeg er kunde, vil bare opplyse meg om at de setter ned prisen på mitt abonnement- som jo høres bra ut - og så nevner han smb i en bisetning, veldig fort, og at jeg har enk, noe jeg ikke ønsker å knytte til telefonen. Jeg skjønte til slutt tegningen og fikk avsluttet samtalen, men etter så mange tilbakemeldinger på dette, må smb ta på alvor at dette er å lure folk. Det holder ikke å si at "Vi beklager om du opplevde det slik". Her er det bevisst forsøk på svindel.
Hei Line, Takk for din tilbakemelding. Vi tar tilbakemeldingene vi får på dette svært alvorlig, og det blir undersøkt internt med engang det er uklart at vi har ringt fra SMB Mobil. Som jeg har skrevet tidligere også, så er SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør. Vi ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni da vi tilbyr mobilabonnement til lave priser for bedrifter med små og større behov. Alle våre abonnementer inkluderer Full Fart og Full Telenor-dekning. Dette er noe vi er utrolig stolte av og vi jobber hele tiden med å bli bedre. Mvh Charlotte SMB Mobil