SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med pris og tilgjengelighet.. Er ikke misfornøyd med noe. Alt helt greit så langt.
Hei Terje, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du er fornøyd med alt, det liker vi å høre! Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Bra abonnement. Lar meg beholde min sky og Telenor nett, men litt billigere 😀
Hei Jonny, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du er fornøyd. Mvh Birgitte SMB Mobil
Er meget godt fornøyd med mitt SMB Mobil abonnement.
Hei Jan, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er godt fornøyd og vi setter stor pris på din anbefaling. Mvh Birgitte SMB Mobil
Har aldri vært så fornøyd med ett mobilselskapet som SMB mobil. Får alltid den hjelpen jeg trenger og de har den beste prisen når jeg er og reiser i Asia.
Hei Derek, Tusen takk for den positive omtalen! Dette ble jeg veldig glad for å høre og vi synes det er helt fantastisk at du mener vi er Norges beste mobilselskap. Vi skal jobbe på at du forblir en fornøyd kunde. Selv om du opplever at våre priser i utlandet er bra, kan det være lurt å kjøpe et simkort med datapakker i det landet du reiser i utenfor EU/EØS. Dette er ofte mye rimeligere. Mvh Birgitte SMB Mobil
"All inclusive" til fornuftig pris... Angrer ikke på bytte.
Hei Bjørn, Takk for din positive omtale. Jeg er glad for å høre at du opplever prisene våre som gode og at du ikke angrer på byttet. Vi skal gjøre det vi kan for at det forblir slik. Mvh Birgitte SMB Mobil
Du kan få veldig raske hjelp.føler at SMB alltid prøve lose problemer.
Hei, Tusen takk for din positive omtale! Vi er opptatt av å gi alle våre kunder rask hjelp og å løse deres problemer, så det er veldig fint å få bekreftet dette. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg ble oppringt av en trivelig mann som sa de tilbyr full telenordekning, og sa han ville gi meg et bedre tilbud hos Talkmore. Jeg fikk mail og sms som jeg måtte bekrefte, men reagerte på at mailen kom fra [email protected]. Jeg spurte hvem han jobbet for, hvor han svarte SMB mobil. Etter et googlesøk fant jeg noen som påsto at det var svindel, så jeg spurte han om hvorfor mailen jeg fikk hadde så rar mailadresse. Han sa det ikke var mulig å svindle noen lengre, at alt er veldig trygt. Da jeg spurte om bindingstid på 36mnd sa han at de jeg evt ville bytte til vil "kjøpe meg ut", som jeg stusset over. Så da er det jo bindingstid, men han mente dette var vanlig og ikke noe jeg trengte å bekymre meg over. Jeg spurte så om han kunne ringe tilbake på mandag, slik at jeg kunne tenke på det, og da la han på. Merkelig..
Hei Karianne, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en liten gjennomgang på hva som har skjedd her. Kan du sende denne informasjonen til oss på e-post til [email protected] med informasjon om hvilket nummer som ringte til deg og når, så får vi tatt en liten gjennomgang. På forhand, takk! Mvh Birgitte SMB Mobil