SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer bra, har ikke hatt noen problemer. Dekninga er bra. Ikke fornøyd med prisen når jeg ringer 1881. Den er veldig høy,
Hei Gudmund, Takk for en hyggelig omtalelse. 1881 og andre spesialnummer koster dessverre ekstra, så vi anbefaler alltid våre kunder å bruke internett / søke opp det man leter etter i stede 🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Utmerket kundeservice med rask og effektiv respons. De skiller seg klart positivt ut i forhold til andre leverandører.
Hei Otto. Så flott å høre! 🤩 Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi ønsker alltid å levere personlig assistanse av høy kvalitet til våre kunder. Mvh Ida SMB Mobil
Utmerket tilbud på mobiltjenester, og til svært rimelige priser
Hei Sverre. Takk for den fine omtalen 😊 Vi jobber alltid mot å være prisleder for mindre bedrifter! Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss. Mvh Ida SMB Mobil
SMB Mobil fungerer bra for mitt forbruk. Har også fungert utmerket utenlands. Jeg er daglig bruker av mye data.
Hei Kjell. Takk for den fine omtalen! 🤩Ja hos oss får du både full Telenor dekning samt den høyeste hastigheten i Telenor sitt mobilnett! En veldig kjekk ting når en bruker mye data. Mvh Ida SMB Mobil
Hei. SMB leverer både på pris, kundeoppfølging og kundeservice, med raskt å svare på telefon om du trenger kontakt med de. Altså, fornøyd!
Hei Inge. Takk for en så hyggelig omtale 😊 Så fantastisk å høre du er godt fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
God dekning og fordelaktig pris. Grei oppfølging fra kundesenteret
Hei Trond, Takk for en hyggelig omtale. Så flott å høre du er fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Ringer deg privat like etter du har registrert ENK. Dettr selv om ENK ikke har tlfnr. Opplyser at som bedriftskunde så gir Telenor deg billigere abonnement. Abonnementprisene deres er dyrere enn lavprisaktørene og i tillegg eks mva. Forretningsmodellen er å lure folk inn i lange bindingstider på 24 eller 36 måneder, som har bruddgebyr på 3000,- eller 4500,-. Dette blir ikke opplyst om på telefon. Usikker hvordan fornyelse fungerer. Antagelig må man gi beskjed akkurat 3 måneder før fornyelse for å unngå bruddgebyr. Jeg takket nei. Dette tilsvarer kataloghai-svindelene vi har sett i alle år. Styr unna. Antagelig er en stor andel av omsetningen slike bruddgebyr.
Hei E. Takk for at du har lagt igjen en omtale. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Det tar vi på alvor. Vi har abonnement og pakker både med og uten avtaletid. Det skal i den muntlige verifiseringen, samt i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres om blant annet eks mva og avtaletid dersom en slik avtale blir inngått. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med mer informasjon om saken, så kan vi se på hva som er blitt gjort her. Mvh Ida SMB Mobil