SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
SMB blir litt billigere i forhold til mange andre pga 2 ekstra datakort som koster mindre hos SMB.
Meget bra service, kjappe tilbakemeldinger og god pris med full telenordekning:)
Helt OK god på pris.Grunnen til jeg byttet til smb fra Telenor var ene og alene pris
Serviceminded. Kan forbedre hjemmesidene sine men fungerer ellers utmerket😁
Hei Viktor. Takk for den supre tilbakemeldingen og forslag om hjemmeside 😃 Vi er stadig i utvikling og hjemmesiden vår er noe vi helt klart ser på for å gjøre enda enklere! Mvh Ida, SMB Mobil
Billig og greit mobilabonnement. Ikke helt fornøyd med faktura utsending. Får ikke noe varsel på at det har kommet faktura. Hadde fint om det ble sendt ut Mail om det.
Hei Annette. Takk for din tilbakemelding 🙂 Jeg har tatt med forslag videre! Om ønskelig kan du sette opp annen betalingsmetode. Hos de fleste banker kan man eksempelvis velge om å få varsel når ny faktura kommer inn som AvtaleGiro eller eFaktura. Mvh Ida, SMB Mobil
God erfaring. Prisgaranti i 3 år. OBS pris uten moms.
Hei Sindre og takk for en fin tilbakemelding. Det er korrekt siden SMB tilbyr bedrift abonnement, er priser uten moms 🙂 vi opplyser også om dette så våre kunder er obs på det. Mvh Ida, SMB Mobil
Ble oppringt av pågående SMB selger med gunstig tilbud på mobil abonnement siden jeg hadde enkeltmannsforetak og abonnement hos Telenor. Da jeg nevnte at jobben betalte dette, spurte selgeren om jeg hadde andre telefon abonnement i husstanden. SMB kunne da gi tilbud om gunstig telefon abonnement til privat bruk registrert på firma. SMB selger reklamerte med kampanjeperiode/avtaletid på 36 mnd med prisgaranti/prisfrys, hvor SMB ikke kan sette opp prisen i kampanjeperioden på 36mnd og matcher pris dersom andre selskaper tilbyr bedre avtale. Selgeren sammenlignet pris mot eksisterende abonnement, men glemte å fortelle at den fordelaktige prisen ikke var inkl. MVA og dermed ikke sammenlignbar. Jeg spurte inngående om bindingstid og bruddgebyr som følge av negativ erfaring fra et annet selskap, men dette ble konkret avvist og bortforklart med kampanjeperiode med prisgaranti. Ble ikke fortalt at avtalen var bindende i 36mnd med bruddgebyr på 4500kr pr abonnement, I mitt tilfelle gjaldt dette 5 abonnement, hvor bruddgebyr blir 22500kr. Ble presset til å svare ja på sms underveis i samtale på bakgrunn av info jeg hadde fått i samtale. Ble ikke gitt anledning til å sette meg godt nok inn i avtalevilkår, da disse heller ikke fremgikk tydelig av sms, men er lagt ved som link. Tilsendt mail havnet i søppelposten og ble derfor ikke oppdaget før senere. Sendte klage da jeg oppdaget at jeg hadde blitt lurt, med konkret tilbakemelding om villedende info og tilbakeholding av avgjørende informasjon. Ble oppringt av uhøflig saksbehandler som opplyser om at bruddgebyret blir tilsendt. Fremgangsmåten virker som en meget organisert, utspekulert og gjennomført svindel metode for å presse enkelt mannsforetak til å inngå avtale på feil grunnlag, uten mulighet for å benytte seg av angrerett som forbruker har. Ut i fra bytt.no går det tydelig frem at dette tilfellet ikke var et engangs tilfelle, men fremstår mer som organisert svindelvirksomhet. Hvor lenge skal denne type svindel få pågå? Har selv rapportert SMB Mobil til www.trygghandel.no og kommer til å imøtegå et evt. krav med politi anmeldelse og solid media omtale. Dette er ikke greit, STYR UNNA SMB Mobil (Svindel Mot Bedriftsmarkedet)😡
Hei Svein. Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre om opplevelsen din da slikt som avtaletid og priser eks moms skal komme tydelig fram i muntlig verifikasjon i tillegg til skriftlig. Jeg vil derfor se på denne saken for deg for å se hva som har skjedd her. Send en melding på [email protected] med forklaring, telefonnummer og gjerne org.nummer. Så ser vi på det. Mvh Ida, SMB Mobil