SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter mitt bruk av telefonen,fungerer det helt opptimalt
Hei Olav, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er flott å høre at alt fungerer optimalt med telefonen din etter ditt bruk. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God dekning til en svært rimelig penge. Perfekt for mitt behov.
Hei Bjørn, Takk for din positive tilbakemelding! Det er kjempebra å høre at du er fornøyd med dekningen og finner prisene våre svært rimelige. Vi er glad for at vårt abonnement passer perfekt til dine behov. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og det er motiverende for oss å vite at vi leverer verdien våre kunder forventer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Abbonementet har vært bra etter en dårlig opplevelse ifm byttingen fra Ice
Hei Even, Takk for din positive tilbakemelding! Godt å høre at abonnementet ditt fungerer bra nå, selv om bytteprosessen fra Ice ikke var optimal. Vi jobber stadig med å forbedre prosessene våre, så din tilbakemelding er viktig for oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Utmerket service, billig og greit. Betaler fakturaen med glede A++
Hei John, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Så bra å høre at du er fornøyd med servicen og prisene våre. Det betyr mye for oss. Vi jobber alltid for å holde våre kunder fornøyde, så din A++ betyr mye! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Det man forventer av en god mobiloperatør. God dekning på telefon og 4g/5g. Veldig fornøyd kunde!
Hei Finn, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er veldig fornøyd og at vi møter forventningene dine når det gjelder dekning og 4G/5G-tjenester. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Dette er svindlere av sleipeste sort. Fikk telefon fra en kar, han kunne tilby et bedre abonnement siden jeg hadde startet et enkeltmannsforetak. Så sendte han en sms som jeg måtte svare ja på. Dum som jeg var svarte jeg ja. Oppdaget fort at jeg hadde sagt ja til en mye dårligere avtale enn jeg hadde fra før. Siden det er registrert på enkeltmannsforetak er der ikke 14 dagers retur rett. Det kostet meg 3700 kr å komme meg ut av det, og det før jeg i det heletatt hadde startet abonnementet. Valgte likevel å gå ut etter at jeg såg kundeomtalene her, og hvor elendige tjenester smb mobil leverer.
Hei Egil, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei for at du har hatt en dårlig start med oss. Vårt mål er å sørge for at alle kundene våre er fornøyde, og vi jobber hardt for å gjøre ting riktig. Det høres ut som det har vært en misforståelse her, og vi vil gjerne rette opp i det. Om du gir oss en sjanse til å vise hva vi kan, tror vi du blir positivt overrasket. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så vi kan se nærmere på saken din og finne en god løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Dette er SVINDLERE. styr unna SMB mobil. Jeg fikk oppringing av en selger som utga seg for å være fra Talkmore. Jeg selv hadde ikke tilgang på min side hos Talkmore og ba selger sjekke forbruk for å få det mest mulig riktig. Selv da, sier ikke selger at hun ikke er fra Talkmore, men at hun for øyeblikket ikke har tilgang. Jeg klager og får svar at de skal komme meg i møte, men selv det står de ikke for. Dette er helt håpløst og det er merkelig at SMB mobil ikje blur tiltalt for SVINDEL. Så styr unna SBM mobil Roar
Hei Roar, Takk for din tilbakemelding! Jeg beklager oppriktig at du har hatt en dårlig erfaring med vår selger. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør. Dersom denne saken ikke er løst ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Mvh Birgitte SMBmobil